Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen lyönti viime yönä :(

Vierailija
15.05.2007 |

Olen pettynyt, itkuinen ja neuvoton. En olisi uskonut, että meillä joskus voidaan olla tässä tilanteessa. En haluaisi jättää miestä, mutta hirvittää, että tämä voi olla alkua pahemmalle.

Mies on tosi stressaantunut väikkärin loppuvaiheen takia, ja vauvakin on valvottanut meitä molempia. Viime yönä alettiin riidellä ihan typerästä jutusta (ristiäisten tarjoilut) ja mies raivostui niin, että löi avokämmenellä kovaa kasvoihini. Nenästäni alkoi tulla verta ja tilanne laukesi. Mies häipyi ja ilmoitti aamulla nukkuneensa töissä huoneensa sohvalla. Ei pyytänyt anteeksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on tosi paha, ettei pyytänyt anteeksi ja katunut edes.

Vierailija
2/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinon liebventää phaa oloaan.

Jäkätitikö , mäkätitkö , kävitkö itse käsiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia esiin ja sano, että jos lyöt vielä kerran niin mä jätän sut! Tommosta asiaa ei kyllä voi vaan vaieta kuoliaaksi. Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako mielestäsi väsyneenä ja stressaantuneena oleminen jotenkin oikeutusta lyömiseen....

Nyt teillä on vakavan keskustelun paikka. Miettikää miten tärkeää koskemattomuutesi on ja hakekaa ammatti apua...

Vierailija
5/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki tulee olemaan arkea, aina tulee uutta ahdistuksen aihetta ja uusia riitoja.

Se pitää pitää mielessä, kun lähtee tekemään päätöstä jatkosta.

Olen tosi pahoillani, munkin olisi todella todella vaikeaa jättää mun miestä kertalaakista, jos noin kävisi. Oliko tästä mitään merkkejä ilmassa? Oletko ikinä ennen joutunut pelkäämään häntä?

Miksiköhän ei pyytänyt anteeksi...?

Vierailija
6/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako mielestäsi väsyneenä ja stressaantuneena oleminen jotenkin oikeutusta lyömiseen....

Nyt teillä on vakavan keskustelun paikka. Miettikää miten tärkeää koskemattomuutesi on ja hakekaa ammatti apua...

Vierailija
7/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seurustelun alkuvaiheessa riita jossa käytiin käsiksi ja molemmat löivät mutta nyt oltu yhdessä 8v ja tuosta riidasta aikaa yli 7v.

Vierailija
8/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaikeudet kasaantuivat, mies aloitti juomisen -ja lyömisen. Valitettavasti tilanne vain paheni ensimmäisen lyönnin jälkeen.... Onneksi itselläni oli voimia lähteä tilanteesta kahden pienen lapsen kanssa -ajoissa. Ettei päässyt käymään kuin Björqvisteillä....

Vierailija
9/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vakavasti että jos vielä kerran käy käsiksi millään lailla sinä lähdet. Ja jos käy, lähde.

Valmistele raha-asiat yms. niin että tiedät tarvittaessa pystyväsi lähtemään nopeasti. Puhu jollekin ystävälle tai sukulaiselle niin että hän tietää tilanteet ja voit mennä sinne vauvan kanssa vaikka keskellä yötä.

Vierailija
10/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kerran käynyt käsiksi ( ei lyönyt mutta tarttui kovakouraisesti käteen ja käänsi minut katsomaan itseään kun en halunnut puhua) ja silloin jo meinasin lähteä, mies kyllä oikeasti katui ja pyyteli anteeksi ja lupais ettei ikinä tule toistumaan. Eikä ole toistunut. Mutta jos ei olisi oikeasti sydämmensä pohjasta katunut niin olisin kyllä lähtenyt ja äkkiä.

Vierailija
11/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ei halua samantien erota.

Meillä oli miehen kanssa vähän vastaava tilanne ja hakeuduimme heti pariterapiaan. Kotona oli ollut sitä ennen minun taholtani läpsimistä, mikä myöskään ei ole hyväksyttävää, mutta miehen kiinnikäyminen säikäytti meidät molemmat tajuamaan mihin tilanteeseen olemme ajautumassa.

Pariterapian jälkeen tilanne on rauhoittunut kotona todella paljon vaikka meillä kummallakin on yhä sama stressaava elämä. Nyt olemme vain oppineet keskustelemaan hieman rakentavammin ja kaikenlainen läpsiminen ym. on jäänyt kokonaan pois.

Vierailija
12/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta nyt semmonen mekkala tuosta lyönnistä että miehes varmasti tajuaa että et aio sellasta sietää!!! Jos vaan täällä nyyhkit niin annat kuvan että siedät mitä vaan --> lyöntejä alkaa tulla enemmän!

Vierailija
13/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanoisin lähteväni lapsen kanssa seuraavasta lyönnistä/käsiksi käynnistä lopullisesti.

Tämä siis siinä tapauksessa, että mies nyt pyytää sulta oma-aloitteisesti ja sydämestään anteeksi.

Jos ei pyydä sulta nyt vilpittömästi anteeksi ja nopeasti, lähtisin varmaan tästä ekasta kerrasta.

Vierailija
14/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi ei osoita katumusta ja pyydä anteeksi - minä pelkäisin tuollaista miestä todella...

Vierailija
15/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä todistuksella saat miehen aisoihin loppuelämäksi ja mies tietää että jos toinen kerta tulee niin akka sanoo so long

Vierailija
16/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sitten viimeinen tai ei mutta en vois kuvitella eläväni pelossa. heti ku tulis riitaa niin joutuis lähtee vessaan piiloon. ei kiitos!

ap:lle tsemppiä!

Vierailija
17/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kerta, josta mies säikähti ja otti opikseen, vai kertooko se ikävää hänen luonteestaan ja ongelmanratkaisukyvystään. Meilläkin on ollut yksi välivaltainen tilanne. Nyt siitä on yli kymmenen vuotta, ja sen selvittelyssä selvisi muitakin asioita miehen perhetaustasta, jotka hänen piti käsitellä. Ja käsitteli hyvin. - Mutta vaikka näin kirjoitankin, en missään nimessä tarkoita, että naisen täytyy jäädä " parantamaan" miestään väkivaltaisuudesta. Se ei toimi niin, kaikki kai sen tietävät, ja jos mies tuollaisesta " parantuu" niin hän tekee sen itse.

Vierailija
18/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos on jo jotain muuta tehnyt, niin itsekin tiedät, että ainoa ratkaisu on lähteä pois, heti.

Se on hyvin hälyttävää myös, että mies ei edes pyydä anteeksi. Se ei poista tapahtumaa eikä tee sitä tapahtumattomaksi, mutta osoittaisi jonkinlaista katumusta. Minkälaisen mallin tämä mies antaa lapsellesi, miten miehet käyttäytyy??

LYÖMINEN ei ole KOSKAAN hyväksyttävää. Suojele itseäsi ja lastasi ja LÄHDE.

Vierailija
19/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää että olen kokenut parisuhdeväkivaltaa, ja silti jäänyt suhteeseen. Toiste ei ole kuitenkaan ly7önyt, vaikka riitojakin on luonnollisesti ollut. Naimisissa oltu nyt 2 vuotta, on lapsi ja asuntolainat, paljon stressiä ja paljon rakkautta.

Vierailija
20/37 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta vaikka näin kirjoitankin, en missään nimessä tarkoita, että naisen täytyy jäädä " parantamaan" miestään väkivaltaisuudesta. Se ei toimi niin, kaikki kai sen tietävät, ja jos mies tuollaisesta " parantuu" niin hän tekee sen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi