Pop mobiilin uudistus farssi.
Latasin uuden sovelluksen, vanha ei tietenkään toimi mutta ei toimi uusikaan. Lukee vain että emme pysty tällä hetkellä käsittelemään kirjautumisia. Yritä uudelleen myöhemmin. Käyttökatkon piti loppua tänään.
Kommentit (83)
Mulla on käytössä perus verkkopankki, pääsen sinne kyllä ihan normaalisti, mutta laskunmaksu jää jumittamaan, olen kokeillut viime viikolla ja tänä aamuna viimeeksi. Ei toimi, saa laitettua maksunsaajan mutta sitten jää pyörimään "hetkinen". Kiva kun laskuissa mennyt jo eräpäivät, en tosiaan varautunut siihen että uusi verkkopankki ei toimi vielä puolentoista viikonkaan päästä...
Ihan ok toiminut,mutta Pop Mobiilissa jos maksaa laskun on pakko käyttää avainlukulistaa,ei onnistu muuten..Verkkopankissa selaimen kautta maksun hyväksyminen onnistuu ilman avainlukulistaa itse määräämällä salasanalla..Mutta sekin on sekin onnistuu vain avaamalla Pop Mobiili sovellus ja antamalla salasana sinne...Mä luulin että tää helpottuu ja kaikki onnistuu Pop Mobiilin kautta ilman listoja mutta ei!!Kuka käyttää avainlukulistaa vielä 2026!!Eikö noiden pitäny poistua.
Ei varmaan missään vaiheessa ollut kyse mistään ruuhkasta, vaan siitä että mobiilisovellus on täysin paska. 4- tiedottamisesta.