Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pop mobiilin uudistus farssi.

Vierailija
01.06.2026 |

Latasin uuden sovelluksen, vanha ei tietenkään toimi mutta ei toimi uusikaan. Lukee vain että emme pysty tällä hetkellä käsittelemään kirjautumisia. Yritä uudelleen myöhemmin. Käyttökatkon piti loppua tänään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin laskut jo maksuun viime viikolla, kun ajattelin jos jotain ongelmia tulee. Käteistä myös ja sitten bussilippuja valmiina hsl sovelluksessa. Mutta toivotaan että ongelmat ratkee nopeesti. 

Vierailija
22/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kotiin kirjekin asiasta. Ja kymmeniä tiedotteita; sovelluksessa, tekstarilla, sähköpostitse. 

Jos itse päättää elää pää pussissa, niin ei voi moittia muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedottamisen puutteesta ei voi kyllä moittia. 

Vierailija
24/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyin siirtämään mobilepaylla rahaa miehen tilille (hän siirtää ne mun säästöpankin tilille) mutta toimiiko kortit vieläkään? Pitäisi käydä kaupassa, mutta en voi tarkistaa saldoa. Ahdistaa, kun lähellä ei ole edes automaatteja.

Maksa creditillä, itsellä se ainakin toimi

Ei luottokorttia ole tarkoitus tuommoisiin käyttää. Se on vain pahan päivän varalle.

Vierailija
25/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paxxxa koko "uudistus"!

Vierailija
26/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko toimii uusi pop-mobiili?

Vierailija
27/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kirjautumaan sinne. Ärsyttävää, tarviis saada toimimaan, että pystyy tunnistautumaan toiseen paikkaan. Mobiilivarmennetta minun SIM-kortille ei saa, eikä viittis maksaa tän takia uudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi