Pop mobiilin uudistus farssi.
Latasin uuden sovelluksen, vanha ei tietenkään toimi mutta ei toimi uusikaan. Lukee vain että emme pysty tällä hetkellä käsittelemään kirjautumisia. Yritä uudelleen myöhemmin. Käyttökatkon piti loppua tänään.
Kommentit (27)
Meille tuli kotiin kirjekin asiasta. Ja kymmeniä tiedotteita; sovelluksessa, tekstarilla, sähköpostitse.
Jos itse päättää elää pää pussissa, niin ei voi moittia muita.
Tiedottamisen puutteesta ei voi kyllä moittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyin siirtämään mobilepaylla rahaa miehen tilille (hän siirtää ne mun säästöpankin tilille) mutta toimiiko kortit vieläkään? Pitäisi käydä kaupassa, mutta en voi tarkistaa saldoa. Ahdistaa, kun lähellä ei ole edes automaatteja.
Maksa creditillä, itsellä se ainakin toimi
Ei luottokorttia ole tarkoitus tuommoisiin käyttää. Se on vain pahan päivän varalle.
Ei pysty kirjautumaan sinne. Ärsyttävää, tarviis saada toimimaan, että pystyy tunnistautumaan toiseen paikkaan. Mobiilivarmennetta minun SIM-kortille ei saa, eikä viittis maksaa tän takia uudesta.
Laitoin laskut jo maksuun viime viikolla, kun ajattelin jos jotain ongelmia tulee. Käteistä myös ja sitten bussilippuja valmiina hsl sovelluksessa. Mutta toivotaan että ongelmat ratkee nopeesti.