Suomenruotsalainen tuttavani sanoi minulla, että olen "fittsnusare", mitä hän sillä tarkoitti?
Kommentit (26)
Googlen käännös: p*llua nuuskiva 😂
Vierailija kirjoitti:
Haista kukkanen
Minä en ymmärrä. Mitä sinä yrität sanoa? Nauratteko minulle, miksi??
Anteeksi, jos sanoin jotain pahasti. Ei ollut tarkoitus. Miksi te sanotte tuolleen...?
Minä... yritän ymmärtää. Siis yritän parhaani, mutta en tiedä, mitä sanoin. Nauratteko minulle? Yritän kovaa, ja nauratte. Olen aika herkkä joten tämä ei ole hyvä. En halunnut pahoittaa. Ei hyvä!
Sanoin, että olen tosi herkkä, mutta en tiedä mille nauratte. Yritän. En osaa..... Jos sanoin jotain niin, ei hyvä. Menen nyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Googlen käännös: p*llua nuuskiva 😂
Kyllä sullakin pakkoruotsi on mennyt ihan hukkaan.
Mä olen yhä täällä... Mutta en tarkoita pahaa. Anteeksi jos joku luuli että tarkoitan. En tiedä, mitä sanoin....
Nyt selvisi miksi ap vihaa ruotsin kieltä.
Se ei pysty vittuileen takaisin.
Ap kannattaa opettella vittuilemaan muilla kielillä. Ranskassa palvelu paranee heti kun osaa sanoa muutaman sanan ranskaa kun palvelu on ala-arvoista.
Hauska sana. Vaikka itse olen h)u)r)r)i, en ole koskaan törmännyt siihen ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vedä sitä kuokkaan, niin oppii!
Ennen kaikkea hur ri oppii puhumaan suomea.
Älkää naurako minulle. Mä tulen tänne ja kysyn kysymyksen, johon en tiedä. Ja sanoin jotain väärin? Mä sanon aina jotain väärin. Miksi se aina tapahtuu minulle? :( Jos te haluatte, voin mennä pois...
Vierailija kirjoitti:
Älkää naurako minulle. Mä tulen tänne ja kysyn kysymyksen, johon en tiedä. Ja sanoin jotain väärin? Mä sanon aina jotain väärin. Miksi se aina tapahtuu minulle? :( Jos te haluatte, voin mennä pois...
KÄYTÄ KÄÄNTÄJÄÄ, ÄÄLIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄYTÄ KÄÄNTÄJÄÄ, ÄÄLIÖ.
Minä yritän parhaani. Ei ollut tarkoitus, muuta, tiedättekö? Miksi aina samaa käy?
Vierailija kirjoitti:
Haista kukkanen
Sun kallo mitataan tuota pikaa, täytätkö kriteerit. 😆
Haista kukkanen