Jääkiekon suosio on vähäistä maailmalla
Ettei totuus unohtuisi, niin Suomalaisten sekoilu jääkiekon maailmanmestaruuden johdosta on hölmöä. Suurimmassa osaa maailmaa tuota uutista ei huomioida millään tavalla. Suomi on pudonnut urheilussa lähes kaikissa muissa lajeissa joita seurataan ympäri maailmaa, lähes täydellisesti.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mä en aidosti tiennyt, että jotkut vielä jaksaa seurata jääkiekon MM-kisoja.
Älä muuta virka. En katsonut yhtäkään ottelua enkä ole lukenut ensimmäistäkään asiaa koskevaa artikkelia. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Muutenkin urheilun seuraaminen on aika aivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli joskus vielä joku Suomalainen yleisurheilija voittaa joko olypiakullan tai maailmanmestaruuden, niin se on maailmalla tuhat kertaa suurempi uutinen kuin jääkiekon maailmanmestaruus.
Ei oo onneks pelkoa tommisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta virka. En katsonut yhtäkään ottelua enkä ole lukenut ensimmäistäkään asiaa koskevaa artikkelia. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Muutenkin urheilun seuraaminen on aika aivotonta.
Päätit kuitenki tulla kertomaan tänne ettei sua kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätit kuitenki tulla kertomaan tänne ettei sua kiinnosta
Hänelle se merkitsee viikon kohokohtaa!😁👍
Jääkiekko on peli jalkapallo on homppelilaji.