En kehdannut kertoa terapeutilleni mistä saan lisää voimia
Pelkään että hänen omista lähtökohdistaan suhtautuu tuomitsevasti.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kertois että vauvapalsta pitää minua pinnalla
Ei oo se :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo se :D
Juu, ei varmaan 😂
Luulen että pöyristyisin, jos se on mitään seksuaalista. Jos se on noitajuttuja, ei ongelmaa.
Minäkin väitin saavani ulkoilusta ja ystävistä, enkä kehdannut sanoa, että vitusta ja viinasta. Elämä on...
Voisiko terapeuttisi kuitenkin tarvita vain kunnon persepanoa?
Huumeet
Persefistaus
Väkivalta
Varastelu
Geokätköihin ulostaminen
jne.
onhan noita
Vierailija kirjoitti:
Luulen että pöyristyisin, jos se on mitään seksuaalista. Jos se on noitajuttuja, ei ongelmaa.
Mä puhun aika varovasti mun terapeutille mun tarot jutuista ja manifestoinnista sekä kaksoisliekistä. Hunajapurkkitaioista yms en kehtaa sanoa mtn :D
Ihastuminen terapeutin johonki tuttavaan, läheiseen, salasuhde terapeutin kumppanin kanssa...?
terveelliset elämäntavat, ystävät, lukeminen ja musiikin kuuntelu ja luonnossa liikkuminen, niinhä?
Irtosuhteet ovat paheeni ja voimavarani lapsivapailla. -AP
Imuroit kulliasi kuten se yksi friikki. Imuri oli sen tyttöystävä. Oli muuntanut sen imureiän siten, että kyrvän pystyi työntämään sinne.
Vierailija kirjoitti:
terveelliset elämäntavat, ystävät, lukeminen ja musiikin kuuntelu ja luonnossa liikkuminen, niinhä?
Joo, nekin kyllä. Pitääpä mainita ensi tapaamisella. -AP
Etkö iljennyt vai etkö viitsinyt? Varsinkin terapeutin vastaanotolla noilla merkityksillä on melkoinen ero.
Vierailija kirjoitti:
Taidat tykätä lapsista, silleen väärällä tavalla =)
Lapset ovat pyhä asia, ja heitä pitää suojella kaikelta pahalta, myös per ver sseiltä. -AP
Onko terapeutti sellainen lyhyt kuiva vanha pappa. Sellainen flirttaili mulle. En mennyt toiste. Otti kädestä kiinni jne.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin väitin saavani ulkoilusta ja ystävistä, enkä kehdannut sanoa, että vitusta ja viinasta. Elämä on...
Tämähän se olikin just :D
-AP
Vierailija kirjoitti:
Onko terapeutti sellainen lyhyt kuiva vanha pappa. Sellainen flirttaili mulle. En mennyt toiste. Otti kädestä kiinni jne.
Ei, vaan nuori nainen. Siksi pelkään että tuomitsee tällaisen setämiehen. -AP