Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä tulee todella tiukkaa kun täytyy ruokkia omat lapset itse

Vierailija
31.05.2026 |

Kouluaikana sentään saavat lapsettomien maksaman ruuan ilmaiseksi mutta kesällä olemme pahemmissa taloudellisissa vaikeuksissa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuulumaton vaatimus, että vanhempien pitäisi itse ruokkia omat lapsensa.

Vierailija
42/44 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ne mummolaan mummon ruuille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella on irtisanomisia eikä toimeentulotukea saa lasten ruokiin, jos omistaa kesämökin tai asuntovaunun, ne pitää myydä.

Vierailija
44/44 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella on irtisanomisia eikä toimeentulotukea saa lasten ruokiin, jos omistaa kesämökin tai asuntovaunun, ne pitää myydä.

Sitä varten varmaan ansiosidonnaisesta leikattiin 400 euroa, että eliitti saa ostaa irtisanottujen kesämökit halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän