Kesällä tulee todella tiukkaa kun täytyy ruokkia omat lapset itse
Kouluaikana sentään saavat lapsettomien maksaman ruuan ilmaiseksi mutta kesällä olemme pahemmissa taloudellisissa vaikeuksissa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kuule minulla on 1,30€ tilillä ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu ja lisää lapsia syntyy kohta!! PITÄISIKÖ TÄSSÄ VIELÄ TÖIHINKIN REVETÄ?!
Vastahan tuli lapsilisät ja huomenna kesäkuun eka päivä. Osta makaronia ja halpa jauhelihaa ja tee jauheliha-makaronilaatikko. Käy ruokajakelussakin.
Täh? Eikö ole ihan vanhoihin perinteisiin kuuluvaa, että omat lapset ruokitaan itse.
Kannattaa ne lapset ruokkia, jottei niitä oteta huostaan, ja sittenhän saisit tukia vain saman verran kuin joku sinkku.
Ap on oikeasti lapseton vihankylväjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule minulla on 1,30€ tilillä ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu ja lisää lapsia syntyy kohta!! PITÄISIKÖ TÄSSÄ VIELÄ TÖIHINKIN REVETÄ?!
töihin vain, jos asuu omistusasunnossa.
jos asuu vuokralla, niin kela maksaa kaiken.
Ei maksa
Vierailija kirjoitti:
Ap. Käy varastamassa ruokaa
"Ap. Käy varastamassa ruokaa"
Kauheen vaivalloista. Voisko joku työssäkäyvä käydä varastamassa mun puolesta? Mä en osaa muuta ku panna ja siittää/siitä ja kirjottaa vauvalle, ni voisko joku muu nyt äkkiä käydä pöllimässä ruokaa mulle? En voi revetä joka paikkaan !!!
Vierailija kirjoitti:
Verotusta pitäisi kiristää.
Hyvä. Veroprosentti nyt yli 30% eli nettotuntipalkka alle kympin. Vielä on varaa kiristää!
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuuta on reilu tunti jäljellä, joten eiköhän 1,30 € riitä loppukuuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
töihin vain, jos asuu omistusasunnossa.
jos asuu vuokralla, niin kela maksaa kaiken.
Ei maksa
kukas niiden työnvälttelijävuokralaisten koko elämisen sitten muka maksaa? hyvin näyttä tuista riittävän tatuointeihin, lävistyksiin ja kissa/koiralaumaankin
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eikö ole ihan vanhoihin perinteisiin kuuluvaa, että omat lapset ruokitaan itse.
Ei suomessa koskaan ole niin tehty. Jos ei ole ollut rahoja, niin lapset on laitettu laitokseen, kasvateiksi, huutolaisiksi, sotalapsiksi, orpokodin portaille tai mihin kukakin on laittanut. Nykyään on tällaista turhaa pereheiden tukemista ja sellaista, että lapset olisivat vanhempiensa taakkana. Ennen sentään 12-vuotiaana mentiin töihin.
Tee töitä pimeesti niin maksat veroja minimin ja tuuppaa lapset syömään muiden maksamaa ruokaa niin hyödynnät veroja maksimin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siideri maksaa yli kympin. ei tuo raha mihinkään riitä
Ei tule rahaa mistään. Ei ole varaa ruokkia lapsiakaan.
Mutta hyvä systeemi silti. Joissain maissa joutuu koko ajan itse elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa koskaan ole niin tehty. Jos ei ole ollut rahoja, niin lapset on laitettu laitokseen, kasvateiksi, huutolaisiksi, sotalapsiksi, orpokodin portaille tai mihin kukakin on laittanut. Nykyään on tällaista turhaa pereheiden tukemista ja sellaista, että lapset olisivat vanhempiensa taakkana. Ennen sentään 12-vuotiaana mentiin töihin.
Nykyään ei voi laittaa minnekään. Eikä teineille ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Tee töitä pimeesti niin maksat veroja minimin ja tuuppaa lapset syömään muiden maksamaa ruokaa niin hyödynnät veroja maksimin!
Hyvä ehdotus. Ei niistä lapsistakaan kuitenkaan mitään veronmaksajia tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verotusta pitää kiristää! Iltapalaan menee monta kymppiä ja viattomat lapset kärsivät nälissään!
Maksajat ja sikiäjät ovat eri porukkaa. Fiksu ihminen ei tee tyhmiä asioita.