Onko 58 kg liian alhainen paino 175 cm pituiselle?
Kommentit (112)
Minä olin liian laiha noilla mitoilla. Kaikille ei sovi samat mitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos vartalonmalli on siro. Testi: Jos ranteen ympärysmitta alle 13 cm, olet siro
Minun BMI on sama kuin AP:n, mutta ranteeni on 14 cm. Ihmiset pitävät minua sirona ja olen aina saanut kuulla kommentteja siroudestani - mutta näen itse itseni joko sirohkona tai pienenä-normaalina. Oli miten oli, minun BMI sopii minulle todella hyvin.
Mulla taas 14,5cm ranne enkä ole siro. Olen myös 175cm kuten ap, ja 6kg häntä painavampi. Vyötärönympärys äsken mitattuna 63cm, rinnanympärys 93cm :P
Ei kun jotain 94-95cm olikin rinta. Lantio tasan metrin.
Ei tässä siroja olla :D
No, saa nähdä paljon muuttuu lantion mitta kun muutama kilo lähtee. Rinnanympäryksestä voisi myös muutama sentti lähteä, vaikka perinteisesti se on mulla pysynyt aika samana eikä rinnat pienene vaikka olisin alle 60 kiloinen.
Silloin kun painoin saman verran kuin ap, mun vyötärönympärys oli kans 58cm. Lantionympärystä en muista. Alle 60kg painoon en itse edes tähtää, mutta 60-62kg on mulle paras. Tämä nykyinenkin on ihan ok, mutta vähän raskas olo ja tää on sen pari kiloa enemmän kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos vartalonmalli on siro. Testi: Jos ranteen ympärysmitta alle 13 cm, olet siro
Minun BMI on sama kuin AP:n, mutta ranteeni on 14 cm. Ihmiset pitävät minua sirona ja olen aina saanut kuulla kommentteja siroudestani - mutta näen itse itseni joko sirohkona tai pienenä-normaalina. Oli miten oli, minun BMI sopii minulle todella hyvin.
Mulla taas 14,5cm ranne enkä ole siro. Olen myös 175cm kuten ap, ja 6kg häntä painavampi. Vyötärönympärys äsken mitattuna 63cm, rinnanympärys 93cm :P
Kuulostaa kauniilta! Eihän sirous ole synonyymi kauniille, vaikka voi se sitä tarkoittaakin. Kaikissa vartalotyypeissä on kauniita. Minulla on mitat 85-62-90. Ja minua siis pidetään sirona, vaikka en edes oikeasti ole minään linnunluinen. Mutta on kapeat hartiat ja pitkät, hoikat raajat ja kaulakin on "vain" 29 cm. Mutta ehkä nykysuomalaisittan olen sirohko. Niin ja olen 166 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen N 175 cm ja hoikimmillani olen painanut 79 kg ja olin mielestäni silloin hoikka. Nykyään olen 105 kg, joten aika hurjalta kuulostaisin 58 kg omalle kohdalle, mutta niin varmasti kuulostaa mun paino hurjalta.
Anteeksi nyt vain, mutta tuon pituisella 79 kg on ylipainon puolella. Voit toki itse kuvitella mitä tahdot, mutta et kyllä ole hoikka ollut tuossa painossa.
Itse olen 168 cm ja paino tänään aamulla 118,8 kg. Sairaalloinen ylipaino josta yritän päästä eroon.
Minä olen lähes noin pitkä ja painan 54 kg. Loistopaino.
Peilistähän tuon näet kun katsot. Mä olen 172cm ja painoin pitkään 55kg. Olin siihen silloin tyytyväinen, mutta kun sain kaksi lasta ja nyt painan 63kg, olen paljon tyttyväisempi ulkomuotooni.
Riippuu täysin iästäsi. Mulla oli 16-vuotiaana 57 kg. Olin 178 cm nainen, ja kolme vuotta myöhemmin 67 kg, edelleen hyvännäköinen kroppa oli silloin. Ikä on tuonut vielä 2 cm ja 8 kg. Normaali vieläkin. - Kyllä sitä uskaltaa syödä ja liikkua. Terveenä olen pysynyt näillä mitoilla. Kroppaa kannattaa rasittaa säännöllisesti ja monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat on 88-70-98. Varmaan pää on sitten tyhjä, kun en paina tän enempää?
Ap
Minulle, 174 cm:lle, sanoi terveydenhoitaja, että painon olisi hyvä olla yli 60 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmiset on vaan eri mallisia. Onko sulla sellainen suht. kapeaharteinen ja kapean mallinen, sporttinen kroppa? Lantionympäryksen sentit takana?
Kapeat hartiat ja kapea luusto ylipäätään tekee sen sirouden, usein myös rinnanympärys on aika pieni tai ainakin rintakehän rakenne kapea myös.
Harteikkuus ja leveä rintakehä jo itsessään tekee sen, ettei näytä sirolta, vaan hoikkana enempi sellaiselta atleettiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmiset on vaan eri mallisia. Onko sulla sellainen suht. kapeaharteinen ja kapean mallinen, sporttinen kroppa? Lantionympäryksen sentit takana?
Hartiat on mun kropassa kaikkein isoin kohta :D Reilusti yli metrin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lukion kolmannella kaveri (poika) joka oli innostunut treenaamaan itsensä maratonkuntoon vaikka aloitti lukiossa myös salilla treenaamisen eli se ei ollut mitenkään anorektisen oloinen mutta painoi 58kg ja mittaa oli 177cm. Lukema jäi mieleen koska en mitenkään uskonut että se voisi olla noin kevyt ja asia varmistettiin oikein vaa'alla.
Ihme sintti. Ehkä kasvavana kaikki energia menee kasvuun niin sitä massaa ei kerry.
Eihän tuo mikään sintti oo. Hoikka mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hartiat on mun kropassa kaikkein isoin kohta :D Reilusti yli metrin.
Ap
Njaa oisitko sit sellainen hoikka Y :)
Jos itse voit hyvin ja jaksat liikkua etkä koe oloasi voimattomaksi, palele liikaa tms. niin silloin tuo on ihan hyvä paino.
Ainakin miehelle on. Riippuu siis sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan ole lihaksia juurikaan. Olin itsekin tuon painoinen ennenkuin aloin urheilla.
Nä harrastan lenkkeilyä, crosstraineria ja kävelen joka paikkaan. Lihaksia todellakin löytyy. Ja mitat 165/48. Revi siitä.
Voi hyvää päivää..