Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 58 kg liian alhainen paino 175 cm pituiselle?

Vierailija
31.05.2026 |

En mielestäni ole mitenkään erityisen laiha.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino, mutta ainakin itselläni oli silti selkeästi liian alhainen. Tunnen oloni paljon energisemmäksi ja terveemmäksi nyt kun olen 174/67 

Vierailija
22/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Mikään paino ei ole liian alhainen naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali bmi, hoikka olet. Olen itse ollut tuossa painoindeksissä aiemmin ja sain kuulla kommentteja liiallisesta laihuudesta. Se on vain ihmisten tietämättömyyttä terveestä painosta.

Vierailija
24/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko alhainen, mutta jos olosi on hyvä ja jaksat, nin eri liian alhainen.

Vierailija
25/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan ole lihaksia juurikaan. Olin itsekin tuon painoinen ennenkuin aloin urheilla. 

Tämä voi pitää paikkansa yhtälailla kuin ei. Mieti nyt jotain balettitanssijoita tai voimistelijoita. Heidän BMI on hyvin matala, mutta heillä on silti vähintään erittäin vahvat syvät lihakset. Monilla on myös näkyviä lihaksia. Eikä tarvitse nyt olla joku ammattilaisurheilija - vaan joku ihan harrastelija tai perus salilla kävijä voi olla hoikka ja omata lihakset. Sama juttu kuin ihmisillä joilla on korkea BMI. Ei hekään automaattisesti ole lihaksikkaita. 

Bslettitanssijat ja voimistelijat ovat tunnetusti usein anorektikkoja. Todellisuudessa lihas painaa, ja hoikka mutta treenattu voi painaa enemmän kuin pulleampi lihakseton.

Vierailija
26/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä paino.

Nykyisten valaiden aikakaudella toki kateelliset kitisee.

Vierailija
27/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile myös sitä, miltä miehen äiti näyttää. Jos äiti on erittäin hyvinsyönyt ja pullea - et ole hänen naistyyppiä. Jos miehen äiti taas on hoikka kuten sinä - sovit todenäköisesti hänen naiskuvaan. 

Miten miehet (tai heidän äitinsä!!) nyt liittyy mun painoon?

Ap

No joku syys sinulla oli siihen, että kysyt netissä oletko tarpeeksi hyvä? Koska voithan ihan itsekin tunnustella oloasi ja sitä, tunnetko olosi terveeksi. Voit myös syöttää mittasi painoindeksilaskuriin, ja todeta olevasi ihan normaalipainoinen. 

Joten kaiken perusteella, hait varmasti hyväksyntää vartalollesi aloituksellasi? Ja haluan nyt korostaa, että hyväksynnän haku on hyvin luonnollista ihmisille. Tässä ei ole siis mitään väärää. 

Kehuja hakee. Tietää itsekin että on juuri sen painoinen mitä kaikki "jumaloi" paitsi ne juntit...

Vierailija
28/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Mulle tuo olisi liian alhainen paino. Tiedän sen siitä, että ne 2 kertaa, kun paino on tippunut noin alas kuukautiset eli hormonintuotanto on loppunut. 

Vierailija
29/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan ole lihaksia juurikaan. Olin itsekin tuon painoinen ennenkuin aloin urheilla. 

Tämä voi pitää paikkansa yhtälailla kuin ei. Mieti nyt jotain balettitanssijoita tai voimistelijoita. Heidän BMI on hyvin matala, mutta heillä on silti vähintään erittäin vahvat syvät lihakset. Monilla on myös näkyviä lihaksia. Eikä tarvitse nyt olla joku ammattilaisurheilija - vaan joku ihan harrastelija tai perus salilla kävijä voi olla hoikka ja omata lihakset. Sama juttu kuin ihmisillä joilla on korkea BMI. Ei hekään automaattisesti ole lihaksikkaita. 

Bslettitanssijat ja voimistelijat ovat tunnetusti usein anorektikkoja. Todellisuudessa lihas painaa, ja hoikka mutta treenattu voi painaa enemmän kuin pulleampi lihakseton.

Jotkut heistä, kyllä - mutta eivät kaikki. Eikä se poista sitä faktaa, että he ovat vahvoja pienestä koostaan huolimatta. Pyörin itse balettipiireissä, joten tiedän miten vahvoja he ovat, vaikka ovat hyvin pieniä ja siroja. 

Vierailija
30/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XS kokoa eli ysärin painoihanne. Frendeissä tms. ysärisarjoissa kaikki naiset on tuon kokoisia. Useimmilla ei kroppa tuollaiseen painoon asetu luonnollisesti. S ja M kokoon paremminkin. 

Vierailija
31/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile myös sitä, miltä miehen äiti näyttää. Jos äiti on erittäin hyvinsyönyt ja pullea - et ole hänen naistyyppiä. Jos miehen äiti taas on hoikka kuten sinä - sovit todenäköisesti hänen naiskuvaan. 

Ap

No joku syys sinulla oli siihen, että kysyt netissä oletko tarpeeksi hyvä? Koska voithan ihan itsekin tunnustella oloasi ja sitä, tunnetko olosi terveeksi. Voit myös syöttää mittasi painoindeksilaskuriin, ja todeta olevasi ihan normaalipainoinen. 

Joten kaiken perusteella, hait varmasti hyväksyntää vartalollesi aloituksellasi? Ja haluan nyt korostaa, että hyväksynnän haku on hyvin luonnollista ihmisille. Tässä ei ole siis mitään väärää. 

Kehuja hakee. Tietää itsekin että on juuri sen painoinen mitä kaikki "jumaloi" paitsi ne juntit...

Ei välttämättä. Ap voi olla hyvin nuori ja epävarma. Ehkä hän on kuullut moitteita liiasta laihuudestaan. Ehkä juuri ”junttimiehet” ovat sanoneet hänelle fraaseja kuten, Kyllä naisella muotoja pitää olla! Jotka AP on sitten ottanut itseensä. 

Vierailija
32/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
33/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XS kokoa eli ysärin painoihanne. Frendeissä tms. ysärisarjoissa kaikki naiset on tuon kokoisia. Useimmilla ei kroppa tuollaiseen painoon asetu luonnollisesti. S ja M kokoon paremminkin. 

Olen hieman pidempi enkä tuossa painossa mahtunut xs-kokoon pääsääntöisesti.

Vierailija
34/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei välttämättä. Ap voi olla hyvin nuori ja epävarma. Ehkä hän on kuullut moitteita liiasta laihuudestaan. Ehkä juuri ”junttimiehet” ovat sanoneet hänelle fraaseja kuten, Kyllä naisella muotoja pitää olla! Jotka AP on sitten ottanut itseensä. 

Ei kukaan niin sano. Laihoja rakastetaan. Kaikkihan heitä oikeasti haluaa.

Vierailija
35/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino, mutta ainakin itselläni oli silti selkeästi liian alhainen. Tunnen oloni paljon energisemmäksi ja terveemmäksi nyt kun olen 174/67 

Minä taas pidin alle 60 kilon painosta ja olen kuitenkin lähemmäs 180 senttiä pitkä. Olin hyvin hoikassa kunnossa, omasta mielestäni ihan unelmakunnossa.

Vierailija
36/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha olet ainoastaan lihavien naisten mielestä

Vierailija
37/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, olet tilastollisesti alipainoinen. Jos taas nainen, olet normaalipainoinen.

Vierailija
38/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laiha olet ainoastaan lihavien naisten mielestä

Ja kateellisten naisten mielestä jos itse näkee että on terve ja voi hyvin kaikin puolin.

Vierailija
39/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on hyvä kysymys! Ikään kuin painosi olisi hyväksyttävä vain jos se kelpaa miehille.

Vierailija
40/112 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Mikään paino ei ole liian alhainen naiselle.

Siltä vaikuttaa kun tätä foorumia lukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan