Järkytyin kummin ristiäispukeutumisesta
Valitsimme lapsellemme kummiksi ystäväni, jonka olen tuntenut useamman vuoden. Olen aina pitänyt ystävääni järkevänä, on akateeminen ja fiksussa ammatissa. Kummi erosi aviomiehestään pari kuukautta ennen ristiäisiä.
Järkytyin, millaisiin vaatteisiin pukeutuneena kummi tuli kirkkoon lapsen ristiäisiin. Muilla oli siistit, asialliset juhlavaatteet, kuten kuuluukin olla. Kummi oli laittanut ylleen vesirajaminimekon, hyvä ettei takapuoli näkynyt. Eikä mitään sukkahousuja ja korkeat korot jalassa. Siellä seisoi kirkossa edessä, reidet ja sääret ihan paljaana. Pisti todella silmään, kun muuhun juhlaväkeen vertasi. Enkä ole koskaan nähnyt häntä tuollaisissa vaatteissa.
Mikä saa ihmisen pukeutumaan tällä tavalla ristiäisiin? En voi ymmärtää.
Kommentit (76)
Oi, naisella on vartalo, oijoijoi! Kiihotun, pyörryn.
T. Taleban-ps
Niin?
Kemiallinen kastraatio tai miksei kirurginenkin jokaiselle mielensäpahoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Jo on murheet joillakin.
Burqa-penteillä ei ole koulua enää.
Miksi mäkin ajattelin jotain ristiinpukeutumista otsikon perusteella? No eihän tuo mitään ollut, kun ei sentään mieheksi pukeutunut haha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tämä on uutta. En ole tätä keksittyä sepustetta ainakaan ennen täällä nähnyt. Hienoa! Katellaas kauanko tää täällä pysyy.
Ei tämä ole mikään vitsi tai provo. En olisi ikinä uskonut ystäväni ilmestyvän tuonnäköisenä kirkkoon (tai yhtään minnekään).
Ap
Tämä tarina on siis tosi, eikä sinua yhtään haittaa, että "ystäväsi" on pian entinen ystävä, kun saa kuulla, että parjaat häntä vauvapalstalla näin tunnistettavasti?
Hieno provo, pienenä miinuksena läpinäkyvyys: keskustelu ilmestyi palstalle samaan aikaan kun lakkiaisasuraivo roihuaa kuumimmillaan toisessa ketjussa. Annan kuitenkin 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan sinkkuuntuneilla esiintyy joskus juhlapukeutumisen suhteen ylilyöntejä. Mennään liian lyhyissä mekoissa juhliin, joihin ne mekot eivät kuulu. Ehkä halutaan testata omaa viehätysvoimaa.
Kyllä näin! On olemassa pukeutumisetiketit, joista olisi hyvä ottaa selvää ennen tilaisuutta, kirkossa tapahtuvat eritoten! Se että esiinnytään ilotytön tamineissa toisen juhlissa, kertoo paljon käyttäjästään! Tapaus vihjailee myös eronsa syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tämä on uutta. En ole tätä keksittyä sepustetta ainakaan ennen täällä nähnyt. Hienoa! Katellaas kauanko tää täällä pysyy.
Ei tämä ole mikään vitsi tai provo. En olisi ikinä uskonut ystäväni ilmestyvän tuonnäköisenä kirkkoon (tai yhtään minnekään).
Ap
Tämä tarina on siis tosi, eikä sinua yhtään haittaa, että "ystäväsi" on pian entinen ystävä, kun saa kuulla, että parjaat häntä vauvapalstalla näin tunnistettavasti?
Juu, 130% tositarina. Yhyyyy naruolkaimet! Vesiraja! Kirkossa!
Mikä mahtaa olla tällaisen huomion kerjäämisen taustalla?
Eri
Hänestä tulee kummilapselleen erinomainen henkinen opettaja. Toivottavasti onnistuu edes vähän lieventämään lapsen vanhempien kapeakatseisten näkemysten vaikutuksia.
Näitä tulee välillä vastaan.
Mieheni vaarin hautajaisissa miehen serkku oli pukenut mustan hihattoman minimekon jossa oli rintojen välissä läpinäkyvää kangasta,ei sukkahousuja ja mustat remminsandaalit joista punaiset varpaankynnet loisti. Vaikka oli kuuma päivä,se ei ole mikään syy pukeutua hautajaisiin kuin yökerhoon.
Tällaista oli jo 2000-luvulla. Kummilapsen konfirmaatiotilaisuus oli aika järkytys kun konfirmoitavat tytöt pukeutuneet kuin yökerhoon ja moni aikuinen nainen vielä heruttavammin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ristiäisissä, missä kummilla ( mies) oli huppari. Ikä myös noin 30 vuotias.
Meidän perhe on myös alipukeutunut ristiäisiin ihan kunnolla. Ajattelimme, että vaikka tilaisuus järjestettiin kirkossa, kyse olisi vain lähipiirin rennosta kokoontumisesta. Tulin siistimmissä työvaatteissa paikalle, lapsilla oli päiväkotivaatteet päällä, miehellä pikkutakki -- kaikki muut paikallaolleet naiset olivat kukkamekoissa ja miehet puvuissa. Ai että hävetti!
Pointti, että välillä meille kaikille sattuu virheitä ja tilanteen väärin ymmärryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ristiäisissä, missä kummilla ( mies) oli huppari. Ikä myös noin 30 vuotias.
Meidän perhe on myös alipukeutunut ristiäisiin ihan kunnolla. Ajattelimme, että vaikka tilaisuus järjestettiin kirkossa, kyse olisi vain lähipiirin rennosta kokoontumisesta. Tulin siistimmissä työvaatteissa paikalle, lapsilla oli päiväkotivaatteet päällä, miehellä pikkutakki -- kaikki muut paikallaolleet naiset olivat kukkamekoissa ja miehet puvuissa. Ai että hävetti!
Pointti, että välillä meille kaikille sattuu virheitä ja tilanteen väärin ymmärryksiä.
Teillä oli silti siistit vaatteet, ei mitkään yökerhoasut päällä.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan sinkkuuntuneilla esiintyy joskus juhlapukeutumisen suhteen ylilyöntejä. Mennään liian lyhyissä mekoissa juhliin, joihin ne mekot eivät kuulu. Ehkä halutaan testata omaa viehätysvoimaa.
Sanoisin samaa. Monet hoikistuvat eron myötä ja sekin voi lisätä halua pukeutua aiempaa paljastavammin.
Siinä ei mielestäni ole mitään pahaa, jos joku haluaa lähteä illanviettoon lyhyemmässä hameessa, paljastavammassa puserossa jne. Mutta ristiäiset ja muut vastaavat juhlat eivät ole paikka tuollaiselle pukeutumiselle. Ylipäätään ihmettelen, miksi joku kokee tarvetta pukeutua paljastavasti lapsen juhlaan.
Kun mun entinen kihlattu kuoli olin niin sekas että jonkun olisi pitänyt olla mun tukena aamulla. Eikä niin että vaan tullaan hakemaan. Mä olin tosi nuori,19v ja suru yhdistettynä siihen ettei etiketti ollut hallussa johti tokkarointiin kirkossa yllä mustat housut joissa oli edessä nyörit ja perseen päällä punainen playboy-pupu, Platform nilkkureissa ja mustassa läpinäkyvässä puserossa jonka alta erottui viinipunaiset pitsiliivit.
Musta on hieno kuva kun kykin ulkona hermosavuilla, kirjaimellisesti räkä poskella ja meikit levinneinä vaatteissa,joita pidin yökerhoissa ja pubeissa.
Katos vaan! Ap on osannut korjata otsikon ja poistattanut viestit, joissa ihmeteltiin ristiinpukeutumista. Vai onko tämä uusi ketju aiheesta?
Totuus on yleensä lyhyt ja valhe pitkää sepustusta.
Oletko nyt ihan varma, että toistit samat asiat riittävän monta kertaa?
Pöljäveijot luulee taas olevansa universumin keskipiste