Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko mennä huomenna töihin jos Suomi voittaa tänään lätkässä MM:n?

Vierailija
31.05.2026 |

Jäätkö saikulle juhlimisen takia?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja kova kendomaa suurvalta

Vierailija
42/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua tietysti koko ensi viikon. Pitäähän sitä voittoa juhlia viikon verran. Töihin sitten potemaaan kankkusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Otin Pekkasen muutenkin. 

Vierailija
44/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kendoa kendoa norja jee möö!

Vierailija
45/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen jo eläkkeellä. 

Vierailija
46/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissäkin voi pelata "mm-kisoja"

Vierailija
47/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi 5.30👍

Vierailija
48/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, koska minulla on aivan normaali vapaapäivä.  

Vierailija
49/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häviää niin 2 viikkoa saikkua pettymykseen ja jos voittaa niin viikon verran saikkua juhlimiseen.

Vierailija
50/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta kendomenoa jee möö jee möö

Vierailija
51/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene, enkä pidä. Vaan etäpäivä, laitoin eilen esimiehelle viestin, että maanantaina aloitan duunit puolilta päivin. 

Sieltä tuli vastaus, että niin hänkin. Tänään aamupäivällä tuli ryhmäviesti, että huomenna koko tiimillä alkaa 12.00 kotona.

Eihän tuo ole laillista. Työvuorot pitää ilmoittaa viimeistään viikkoa ennen työvuorolistan alkamista. 
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?

Voi itku. Sä olet just toi niuho, joita meidän tiimissä ei ole. Eikä kaikki seuraa lätkää tai dokaa.

Esim tiimiläinen laitto, että kivaa, kun huomenna voi ottaa aamun iisisti. Hänellä oli valmistujaisjuhlia useammat ja tänään synttärijuhlat, niin ei ole ehtinyt levätä tarpeeksi. Niin jos puoliltapäivin aloitetaankin niin tunnit tasoitetaan viikon aikana, ei välttämättä kyseisenä päivänä. Miten kukin saa omat työnsä järjestettyä.

Sä saisit tehdä töitäs vaikka aamuseiskasta, jos haluat. Ei kukaan velvoita sua olemaan vapaalla. Toimistolle tosin on turha mennä, ei ole auki. Viikon aloitus kello 12.00 palaverilla. Siellä on kaikkien oltava. Kello 17.00 saakka on oltava tavoitettavissa.

Näin ollaan toisinaan toimittu viiden vuoden ajan. Valituksia ei ole tullut, kun on variaatiot ymmärretty.  Aina on työt tehty hyvin ja aikataulussa. Löysää kumpaakin suuntaan, niin ilmapiiri pysyy rentona ja välit pysyy kivoina kaikkiin suuntiin. Ei työntekokaan maistu pakkopullalta arki harmaalta.

Vai että työvuorolistakin... :D annan mun kaikki kestää.. :D taisin vastata trollille.

Vierailija
52/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallon em-mitalista en menisi töihin, jääkiekon mm-kulta ei ole oikeasti oikein mitään, vaan media on saanut uskomaan, että se on urheilullisesti superkova suoritus. Harrastajamäärät pitäisi olla jääkiekossa yhtä suuria kuin jalkiksessa, niin sitten jääkiekon mm-kultaa voisikin arvostaa.

Vierailija
53/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomi ei voita. Sitä hypeä ei kukaan tervejärkinen kestä.

Suomi on muuten sivistynyt maa, mutta kendo on musta aukko, suorastaan säälittävä aukko.

Ainakin se muuttaa valtavan osan suomalaisista aivottomiksi ääliöiksi. 

Vierailija
54/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin alkaa studio jo jännittää hiivavatsa käy kuumana toivoo palstapunkero koko maailma seuraa jee möö

Vierailija
55/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomi ei voita. Sitä hypeä ei kukaan tervejärkinen kestä.

Suomi on muuten sivistynyt maa, mutta kendo on musta aukko, suorastaan säälittävä aukko.

Ainakin se muuttaa valtavan osan suomalaisista aivottomiksi ääliöiksi. 

Semmo ista se on, mutta kateellis ia paskia isiahan suur in osa onkin.

Vierailija
56/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voitaa mutta en ole enää työelämässä vaikka haluasin joten näillä mennään hyvää työviikkoa sulle.

Vierailija
57/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun pomoltani tulisi sunnuntaina viesti, että työt alkavat maanantaina klo 12 kotona, minä kyllä ilmoittaisin kohteliaasti, että tulen klo 8 konttorille, koska olen lastenhoidon varannut ja muutenkin elämäni järjestellyt normaalin työpäivän mukaisesti. 

Mitäpä meinaat, laittaisko sun pomos semmoisen viestin? Voisko olla kyse siitä, että pomo tuntee tiiminsä ja tietää, ettei sunkaan kaltaisia ole hänen tiimissään...

Vierailija
58/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perjantaina potkut, joten en mene.

Vierailija
59/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi pelissä miten tahansa, huomenna olen kesälomalla

Vierailija
60/69 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elitloppet noin sata kertaa mielenkiintoisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme