Meinaatko mennä huomenna töihin jos Suomi voittaa tänään lätkässä MM:n?
Kommentit (67)
juntit torvet mölisee marginaalilajista
kendoremmi vaatii kendokaiffarin, hei ja möömuu!
Kyllä menen :D
Katson matsin ja juon lasin viiniä, jos sitäkään. Ei siis alkoholin takia tarvi vapaata
Kanukit kännissä pronssimatsissa, siinä on turnauksen arvostus :D
Vierailija kirjoitti:
En mene, enkä pidä. Vaan etäpäivä, laitoin eilen esimiehelle viestin, että maanantaina aloitan duunit puolilta päivin.
Sieltä tuli vastaus, että niin hänkin. Tänään aamupäivällä tuli ryhmäviesti, että huomenna koko tiimillä alkaa 12.00 kotona.
Eihän tuo ole laillista. Työvuorot pitää ilmoittaa viimeistään viikkoa ennen työvuorolistan alkamista.
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?
Mitä jonkun lätkän voitolla ja töihin menemisellä on tekemistä toistensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene, enkä pidä. Vaan etäpäivä, laitoin eilen esimiehelle viestin, että maanantaina aloitan duunit puolilta päivin.
Sieltä tuli vastaus, että niin hänkin. Tänään aamupäivällä tuli ryhmäviesti, että huomenna koko tiimillä alkaa 12.00 kotona.
Eihän tuo ole laillista. Työvuorot pitää ilmoittaa viimeistään viikkoa ennen työvuorolistan alkamista.
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?
Eihän tuossa ole mistään työvuoroista, vaan likuman mahdollistamasta työpäivän myöhentymisestä.
Mitä tekemistä työllä ja lätkällä on keskenään? Jos olisin niin onnekas että olisi töitä niin tottakai menisin.
Miksi en menisi? Enhän minä ole siellä pelaamassa.
En edes katso ottelua koska mua ei jääkiekon eikä minkään muunkaan urheilulajin seuraaminen voisi vähempää kiinnostaa. Eli voittaa tai ei niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?Eihän tuossa ole mistään työvuoroista, vaan likuman mahdollistamasta työpäivän myöhentymisestä.
Ei liukumaa käytetä siten, että pomo ilmoittaa edellispäivänä, että huomenna sitten kaikki töihin vasta klo 12.
Liukuma on tarkoitettu töiden järjestelyn ja työntekijän elämän helpottamiseksi, ei pomon juopottelun mahdollistamiseksi alle 24 tunnin varoitusajalla.
jänskättää jänskättä ja koko mualimma seuraa jee möö!
Kertoo paljon lajista, että kännissäkin voi tasoittaa kahden maalin johdon, suurlaji!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?Eihän tuossa ole mistään työvuoroista, vaan likuman mahdollistamasta työpäivän myöhentymisestä.
Ei liukumaa käytetä siten, että pomo ilmoittaa edellispäivänä, että huomenna sitten kaikki töihin vasta klo 12.
Liukuma on tarkoitettu töiden järjestelyn ja työntekijän elämän helpottamiseksi, ei pomon juopottelun mahdollistamiseksi alle 24 tunnin varoitusajalla.
Tämä onkin sitä paikallista sopimista mitä moni on halunnut. Monesti se tarkoittaa paikallista sanelua, mutta mitäs pienistä.
Toivottavasti Suomi ei voita. Sitä hypeä ei kukaan tervejärkinen kestä.
Jos mun pomoltani tulisi sunnuntaina viesti, että työt alkavat maanantaina klo 12 kotona, minä kyllä ilmoittaisin kohteliaasti, että tulen klo 8 konttorille, koska olen lastenhoidon varannut ja muutenkin elämäni järjestellyt normaalin työpäivän mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Suomi ei voita. Sitä hypeä ei kukaan tervejärkinen kestä.
Suomi on muuten sivistynyt maa, mutta kendo on musta aukko, suorastaan säälittävä aukko.
Meinaan. Minulla on suojatyöpaikka. Puolet päivästä voi hyvin viettää palstalla spämmäillen.