Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko mennä huomenna töihin jos Suomi voittaa tänään lätkässä MM:n?

Vierailija
31.05.2026 |

Jäätkö saikulle juhlimisen takia?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan. Minulla on suojatyöpaikka. Puolet päivästä voi hyvin viettää palstalla spämmäillen. 

Vierailija
22/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli Skoda cupin voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntit torvet mölisee marginaalilajista

Vierailija
24/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kendoremmi vaatii kendokaiffarin, hei ja möömuu!

Vierailija
25/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen :D

Katson matsin ja juon lasin viiniä, jos sitäkään. Ei siis alkoholin takia tarvi vapaata

Vierailija
26/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanukit kännissä pronssimatsissa, siinä on turnauksen arvostus :D

Vierailija
27/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene, enkä pidä. Vaan etäpäivä, laitoin eilen esimiehelle viestin, että maanantaina aloitan duunit puolilta päivin. 

Sieltä tuli vastaus, että niin hänkin. Tänään aamupäivällä tuli ryhmäviesti, että huomenna koko tiimillä alkaa 12.00 kotona.

Eihän tuo ole laillista. Työvuorot pitää ilmoittaa viimeistään viikkoa ennen työvuorolistan alkamista. 
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?

Vierailija
28/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jonkun lätkän voitolla ja töihin menemisellä on tekemistä toistensa kanssa?

Vierailija
29/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene, enkä pidä. Vaan etäpäivä, laitoin eilen esimiehelle viestin, että maanantaina aloitan duunit puolilta päivin. 

Sieltä tuli vastaus, että niin hänkin. Tänään aamupäivällä tuli ryhmäviesti, että huomenna koko tiimillä alkaa 12.00 kotona.

Eihän tuo ole laillista. Työvuorot pitää ilmoittaa viimeistään viikkoa ennen työvuorolistan alkamista. 
Itse ainakin tekisin normaalin maanantaivuoron. Miksi venyttäisin omaa työpäivääni iltaan siksi, että joku urpo ei osaa sulkea korkkia?

Eihän tuossa ole mistään työvuoroista, vaan likuman mahdollistamasta työpäivän myöhentymisestä.   

Vierailija
30/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä työllä ja lätkällä on keskenään? Jos olisin niin onnekas että olisi töitä niin tottakai menisin. 

Vierailija
31/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en menisi? Enhän minä ole siellä pelaamassa.

Vierailija
32/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes katso ottelua koska mua ei jääkiekon eikä minkään muunkaan urheilulajin seuraaminen voisi vähempää kiinnostaa. Eli voittaa tai ei  niin ei kiinnosta.

Vierailija
33/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mistään työvuoroista, vaan likuman mahdollistamasta työpäivän myöhentymisestä.   

Ei liukumaa käytetä siten, että pomo ilmoittaa edellispäivänä, että huomenna sitten kaikki töihin vasta klo 12.

Liukuma on tarkoitettu töiden järjestelyn ja työntekijän elämän helpottamiseksi, ei pomon juopottelun mahdollistamiseksi alle 24 tunnin varoitusajalla. 

Vierailija
34/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jänskättää jänskättä ja koko mualimma seuraa jee möö!

Vierailija
35/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon lajista, että kännissäkin voi tasoittaa kahden maalin johdon, suurlaji!

Vierailija
36/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liukumaa käytetä siten, että pomo ilmoittaa edellispäivänä, että huomenna sitten kaikki töihin vasta klo 12.

Liukuma on tarkoitettu töiden järjestelyn ja työntekijän elämän helpottamiseksi, ei pomon juopottelun mahdollistamiseksi alle 24 tunnin varoitusajalla. 

Tämä onkin sitä paikallista sopimista mitä moni on halunnut. Monesti se tarkoittaa paikallista sanelua, mutta mitäs pienistä. 

Vierailija
37/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suomi ei voita. Sitä hypeä ei kukaan tervejärkinen kestä.

Vierailija
38/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee möö norja suur valta

Vierailija
39/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pomoltani tulisi sunnuntaina viesti, että työt alkavat maanantaina klo 12 kotona, minä kyllä ilmoittaisin kohteliaasti, että tulen klo 8 konttorille, koska olen lastenhoidon varannut ja muutenkin elämäni järjestellyt normaalin työpäivän mukaisesti. 

Vierailija
40/67 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomi ei voita. Sitä hypeä ei kukaan tervejärkinen kestä.

Suomi on muuten sivistynyt maa, mutta kendo on musta aukko, suorastaan säälittävä aukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme