Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko kyselee ja "kuulustelee" multa meidän elämästä

Vierailija
31.05.2026 |

Kesät on pahimpia. Kysymyksiä satelee: milloin on loma, mitä suunnitelmia meillä on, matkustammeko ja jos niin minne, millä kokoonpanolla vietämme juhannusta ja mitä teemme...

Hän lähettää usein kuvia heidän matkoistaan, viikonlopuistaan ystävien kanssa, mikä on suht ok, mutta lomamatkoilta saattaa tulla parikymmentäkin kuvaa. Jos he käyvät pyöräretkellä sunnuntaina ystäväpariskunnan kanssa, whatsappiin tulee vähintään 6 kuvaa ja kysymys, mitä me teimme sunnuntaina.

No, me ei hirveästi tehdä mitään....

Mitä ajatuksia herää? Ihan kivaa viestittelyä vaan? Viestitteletkö itse tuohon tyyliin? 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrittää vain olla sosiaalinen ja luoda sinuun  (ja teihin pariskuntana) suhdetta

normaalia sosiaalista käytöstä

jos et jostain aiheesta halua puhua, niin sano

Ei ole normaalia joka helvetin kissanristiäisistä paukuttaa monen kuvan kuvakollaasia. 

Joillekin nimenomaan se on normaalia. 

Vierailija
22/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kerro meille minkälaisen suhteen haluaisit miehesi siskoon? Otatko häneen itse mitään yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on huolissaan  kun ette hirveästi tee mitään. Miksi? Mikä estää teitä esim matkustelemasta lomallanne? Ette tykkää matkustella?

Miksi oletat, että jokin estää, jos joku ei matkustele? Moni haluaa olla ihan rauhassa kotona eikä jatkuvasti menossa jonnekin.

Minua rasittaa äitini, aina pitäisi olla kuulumisia, ja inttää niitä useampaan kertaan puhelun aikana, vaikka mitään erityisiä kuulumisia ei ole.

Vierailija
24/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrittää vain olla sosiaalinen ja luoda sinuun  (ja teihin pariskuntana) suhdetta

normaalia sosiaalista käytöstä

jos et jostain aiheesta halua puhua, niin sano

Ei ole normaalia joka helvetin kissanristiäisistä paukuttaa monen kuvan kuvakollaasia. 

Eli ei ole normaalia lähettää kuvia veljensä vaimolle esim retkeltä ? Miksei ? Kuvat kertoo enemmän kuin näkee itse minkälainen paikka on

Vierailija
25/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin viestittelyn, jos joutuisin itse olemaan aina se aktiivisempi osapuoli. 

Näin olen tehnytkin. Jäin odottamaan ottaako tämä toinen yhteyttä. Ei ottanut. Mielestäni tämä oli tarpeeksi selvä merkki, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Silti kuulin muilta sukulaisilta vihjeitä siitä, että hän ihmetteli, miksi minun yhteydeottoni loppuivat. 

Vierailija
26/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos joku kumppanin veli tai sisko kyselisi jotain. Kukaan ei kysy mitään, koskaan. Nyt en sitten näkymättömänä halua heitä edes tavata. Enkä tule tapaamaan.

Vierailija
27/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa rasittava. 

Vierailija
28/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä join pullon kossua ja päätin nyt loppuu soitin vastaavalle minä minä henkilölle ja annoin mennä tuntemukseni. ei ole 5v häirinnyt meidän perhettä.

Vierailija
29/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka ehdottaa että kanssakäymisenne olisi samanlaista kuin miehelläsi ja hänellä.

Vierailija
30/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, kerro meille minkälaisen suhteen haluaisit miehesi siskoon? Otatko häneen itse mitään yhteyttä?

Ap on se miehen sisko...

Vierailija
31/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ajatuksia herää"?

Pitäisiköhän sinun hankkia elämä.

Vierailija
32/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan normaalia yhteydenpitoa, mutta noi kuvaläjät.. itse saan yhdeltä kaverilta joka viikko varmaan 50 kuvaa ihan arkisista asioista. Lisäksi juhlista, matkoilta tai tapahtumista tulee usein kerralla juuri tuo 10-20 kuvaa. Saa olla koko ajan poistamassa turhia kuvia ties keistä tuntemattomista ihmisistä, jotka ovat olleet samassa tapahtumassa hänen kanssaan. Yksi kuva riittäisi ihan hyvin, jos viestillä kuitenkin kertoo tarkemmin. 

Vierailija
33/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helkkarin rasittavaa. Viestiköön veljelleen, eikä minulle. Varmaankaan en pahemmin vastailisi, jotain peukkuja voisin laittaa. Jos olisin kiinnostunut random-ihmisten valokuvista, niin olisin somessa.

Vierailija
34/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin näyttämisen tarvetta. Hän kilpailee kanssanne tai ehkä vain sinun kanssasi, koska viestit tulevat ilmeisesti juurikin sinulle, eikä miehellesi eli hänen veljelleen. Viestitteleekö hän miehes kanssa ollenkaan? 

Tuollainen oman elämän esittely ja kysely, mitäs te teitte on kyllä minusta jo melkein piiloveetuilua. 

Itse en kyllä tajuaisi tuosta loukkaantua. Pitänyt kovasti reissustaan ja haluaa näyttää kuvia, otaksuisin.

Vierailija
35/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa utelias eukko. En kertoisi. 

Vierailija
36/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos joku kumppanin veli tai sisko kyselisi jotain. Kukaan ei kysy mitään, koskaan. Nyt en sitten näkymättömänä halua heitä edes tavata. Enkä tule tapaamaan.

Kyseleppä itse.

Vierailija
37/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on huolissaan  kun ette hirveästi tee mitään. Miksi? Mikä estää teitä esim matkustelemasta lomallanne? Ette tykkää matkustella?

Miksi oletat, että jokin estää, jos joku ei matkustele? Moni haluaa olla ihan rauhassa kotona eikä jatkuvasti menossa jonnekin.

Minua rasittaa äitini, aina pitäisi olla kuulumisia, ja inttää niitä useampaan kertaan puhelun aikana, vaikka mitään erityisiä kuulumisia ei ole.

No, jos se on jatkuvasti matkustelua että kerran vuodessa lomallaan käy jossain, eikä kökötä aina kotona, niin... 🤷‍

Vierailija
38/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon outoja piirteitä. Esimerkiksi ei pidetä ihmisistä, jotka oma-aloitteisesti jakavat tietoja elämästään tai tekemisistään. Jos niistä jotain sanotaan, niin, että "yrittää vain saada sinut kateelliseksi". Toksinen kulttuuri huipussaan! Sitten toisaalla itketään sitä miten on yksinäinen, ei ole kavereita, ollaan vain perheen kesken. Onko ihmekään, jos ei ole kavereita tai turvaverkkoja, kun ei ole halunnut tutustua kavereihin. Se tapahtuu nimenomaan sosiaalisuude ja jakamisen kautta. Toista oppii tuntemaan, kun kuuntelee mitä hän kertoo itsestään ja elämästään ja sitten vastavuoroisesti. Se myös kasvattaa luottamusta toiseen. Kun nämä asiat on kunnossa, on turvaverkossa ainakin yksi ihminen. Kun tätä toistaa, sinne saa muitakin ihmisiä ja yhtäkkiä onkin sitten sosiaalista verkostoa niin paljon, että sieltä löytyy aina joku, joka voi tulla auttamaan jossain pienessä tai vaikka hoitamaan koiraa ja kissaa, jos itse on estynyt. Ja päinvastoin. 

Suomessa tätä ei useinkaan tajuta. 

Vierailija
39/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistata paskat niin pääset kyylästä eroon. Minä toimin aina niin kaikkien epämielyttävien tyyppien kanssa. Se auttaa.

Vierailija
40/42 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1st world problems: puolison sukulaiset haluaa tutustua uuteen suvun jäseneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme