Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni nainen karttaa turhaan parisuhdetta ns. isän ikäisen miehen kanssa. Usein vieläkin vanhemmista kiinnostavia elämänkumppaneita.

Vierailija
31.05.2026 |

Kunnon ikäero on poikaa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen vanhemman miehen kaa ois mitään yhteistä. Eikä ees niihin ihastunut kun on itse nuori. Kai se jostain biologiasta kertoo. Ei vanhemmissa miehissä vikaa oo, mut sitku olen itse vanha, ja oma mies on vanha, ei se haittaa kun ollaan molemmat vanhoja! Mutta nyt kun on itse nuori niin on kiva että oma mies on samaa ikäluokkaa!

Ja kun itse vanhenee, niin ukkokin vanhenee. Ole siinä sitten 60-vuotias, kun mies on 80-90-vuotias. 

Päivi Lipponen on haudan partaalla hoippuvan kävyn omaishoitaja. Vaikka kuinka olisi aitoa rakkautta, niin tuskin tuo on hänelle mikään ihannehomma.

No onhan hän tuon ikäeron tiennyt jo silloin kun läksi. Varmasti laskeskeli, että siinä on historian opelle hyvä sauma nostaa statustaan.

Nyt sitten hakee uutta julkisuudessa. Hyvin vähän herättää myötätuntoa, jos ollenkaan.

Vierailija
22/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanha ukko on rahaton niin ukko joutuu vaan unelmoimaan nuorista naisista ja postaamaan paskaa palstoille kotonaan onanoiden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvalaho se jaksaa spämmiä näitä älyvapaita aloituksiaan.

Vierailija
24/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ap hoitoon.

Vierailija
25/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,jokainen nuori nainen jolla elämä edessä haaveilee maksaläiskäisestä ukosta joka saa sydärin festareilla. 

.

Mutta seksikäs muija noin 50-60vee olis kyllä ihana! M28

Tuskin enää 20-30 vuoden päästä.

Vierailija
26/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvalaho se jaksaa spämmiä näitä älyvapaita aloituksiaan.

Pehmeäksi on mennyt molemmista päistä.

Vierailija
27/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelle ei tietty kelpaa 20 vuotta vanhempi?

Vierailija
28/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nuori nainen huolisi kulahtanutta ja rypistynyttä vaaria, kun oman ikäisissä on joka suhteessa parempia tarjolla? Mitä sinulla on asettaa vaakakuppiin?

Lompakko. 😆 

Vierailija
29/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja miehelle ei tietty kelpaa 20 vuotta vanhempi?

Aika harvoin nämä nuorista pimuista haaveilevat äijät olisivat itse valmiita ottamaan paljon itseään vanhemman daamin tai edes oman ikäisensä. Selitys on aina se, ettei kiinnosta joku ruttuinen mummeli, mutta eivät tunnu ymmärtävän että ovat itsekin ruttuisia pappoja.

Vierailija
30/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,jokainen nuori nainen jolla elämä edessä haaveilee maksaläiskäisestä ukosta joka saa sydärin festareilla. 

.

Eipä sitä itsekään kovin freesi ole sitten. M28

Vierailija
31/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nuori nainen huolisi kulahtanutta ja rypistynyttä vaaria, kun oman ikäisissä on joka suhteessa parempia tarjolla? Mitä sinulla on asettaa vaakakuppiin?

paksu pinkka

Vierailija
32/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En karta, mietin vaan, mihin isäni ikäinen, eli 60-vuotias, kaipaa kaltaistani kolmekymppistä lapsista haaveilevaa nörttiä, jolla työura on vasta alkumetreillä. Eikö olisi mukavampaa hankkia kumppania, jonka kanssa voi suunnitella eläkepäiviä ja nauttia omasta ajasta, kun lapset on isoja. 

Minulla on toiveissa, että seuraavan vuosikymmenen vietän ruuhkavuosien parissa, joten eiköhän ole ihan ilmiselvää, että minä ja isäni ikäiset miehet mieluiten kartamme toisiamme.

Vierailija
33/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Eipä sitä itsekään kovin freesi ole sitten. M28

20-30 vuoden päästä olet 48-58-vuotias, hän taas 70-90-vuotias. Oletko silloin vielä kiinnostunut?

Vierailija
34/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimi ikäero on naiselle 20-25 vuotta häntä itseään vanhempi mies 

Vierailija
35/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En karta, mietin vaan, mihin isäni ikäinen, eli 60-vuotias, kaipaa kaltaistani kolmekymppistä lapsista haaveilevaa nörttiä, jolla työura on vasta alkumetreillä. Eikö olisi mukavampaa hankkia kumppania, jonka kanssa voi suunnitella eläkepäiviä ja nauttia omasta ajasta, kun lapset on isoja. 

Minulla on toiveissa, että seuraavan vuosikymmenen vietän ruuhkavuosien parissa, joten eiköhän ole ihan ilmiselvää, että minä ja isäni ikäiset miehet mieluiten kartamme toisiamme.

Useimmiten näin tapahtuukin, mutta sitten on näitä pappoja, jotka ei hyväksy vanhuuttaan ja hakevat siksi kumppania räikeästi nuoremmista, esim. Danny ja Frederik.

Vierailija
36/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa seukata pystyyn kuolleen kelon kanssa. Vain jos kelo on täynnä rahaa niin sitten ehkä.

Vierailija
37/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optimi ikäero on naiselle 20-25 vuotta häntä itseään vanhempi mies 

Ja tuo perustuu mihin? Selvä enemmistö naisista ei halua noin vanhaa miestä vaan omaan ikäluokkaansa kuuluvan. Vanha ukko kelpaa korkeintaan statuksen hankkimiseen ja elättäjäksi.

Vierailija
38/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen omaishoitaja hakusessa siis?

Vierailija
39/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa seukata pystyyn kuolleen kelon kanssa. Vain jos kelo on täynnä rahaa niin sitten ehkä.

No se raha ja/tai asema. Ei Helmikään piittaisi Dannysta, jos tämä olisi tavis.

Vierailija
40/63 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta ikäeroa ei ole vielä paljon mutta sitten kun niitä vuosikymmeniä tulee useita niin hyh...

Kymmenisen vuotta on ihan ok, kun ollaan yli kolmen kympin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä