Kuinka usein harrastatte seksiä?
Harrastan seksiä mieheni kanssa noin kaksi kertaa viikossa, mutta silti hän valittaa usein että se ei riitä.
itselläni aika herkät limakalvot, joten se pari kertaa viikkoon on ihan sopiva määrä minulle jotta limakalvot ei mene rikki.
Suuseksin antaminen ei ole mielipuuhaani, mutta ehkä pitää totutella siihenkin!!
Kommentit (9)
Normaalisti sen pari kertaa viikossa,
joskus joka ilta,
joskus menee viikko ja ei olleskaan.
välillä harvemmin. Fiiliksen ja tilanteen mukaan! meillä kaks vaudikasta mimmiä joten kun ne saa simahtamaan niin tilannetta katsotaan sitten.
todella epäsäännöllisesti. hassua sikäli että meidän suhteen alku oli hullun kiimaista ja kiihkeää aikaa, pantiin ihan jatkuvasti. mentiin pian naimisiin ja ruvettiin saamaan lapsia ja siihen se sitten jäikin koko erotiikka. kyllä me aina suunnitellaan että joku päivä vielä ollaan silleen, mutta ei me ikinä muisteta tai jakseta.
En tajua miksei tästä kerrota neuvolassa! Mulla on aina imetysaikana limakalvot niin arat ettei liukaste pelkästään auta. Mutta paikallisella hormonikuurilla ongelma hoituu nopeasti.
Niin, ja fiiliksen mukaan pöllyytellään peittoja muutama kerta kuukaudessa. Nykyään halut käyvät aika yksiin.
Ei vaan sitten ollu aikaa. Kyllä aikuinen ihminen osaa odottaa. Minä haluaisin enemmän ja mieheni kanssa, mutta juuri nyt ei ole aikaa (pieni vauva valvottaa öisin) ja vanhempi pitää touhukkaana päivisin.