Millainen mies voi saada naisen pois sellaisesta jatkuvasta selviytymismoodista?
Jos naisen asenne on koko ajan että "en tarvitse mitään enkä ketään". Kova suojamuuri, pitää jatkuvasti olla vahva ja pärjätä.
Miten miehenä tuoda esiin se feminiinisyys, herkkyys ja pehmeys?
Kommentit (73)
Miten miehenä tuoda esiin se feminiinisyys, herkkyys ja pehmeys?
Eli ap etsii äitiä.
Miksei ap itse voisi olla se feminiininen osapuoli?
Ongelma rupeaa ratkeamaan vaasta sitten kun nainen ymmärtää asian ja yrittää tutkailla missä on ongelman ydin, mistä johtuu tämä hänen asenteensa. Jos traumaa ei löydy tästä elämästä niin se voi olla aikaisemmasta elämästä. Naisen tulee itse löytää ongelman juuri ja ydin ja sitten terapian kautta parannella tätä haavaa. Eli toisin sanoin, miehenä et voi kuin tukea naista tässä kohtaa ja tiedoksi että kyseessä tukee olemaan vuosia kestävä parannustie.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma rupeaa ratkeamaan vaasta sitten kun nainen ymmärtää asian ja yrittää tutkailla missä on ongelman ydin, mistä johtuu tämä hänen asenteensa. Jos traumaa ei löydy tästä elämästä niin se voi olla aikaisemmasta elämästä. Naisen tulee itse löytää ongelman juuri ja ydin ja sitten terapian kautta parannella tätä haavaa. Eli toisin sanoin, miehenä et voi kuin tukea naista tässä kohtaa ja tiedoksi että kyseessä tukee olemaan vuosia kestävä parannustie.
Eiköhän selviytymismoodi liity ympäristöön eikä asenteeseen. Tulipalossa olet selviytymismoodissa mutta se ei johdu huonosta asenteesta
Jos ihmiset kohtelisivat toisiaan niin kuin toivovat itseänsä kohdeltavan ei kenenkään tarvitsisi puolustautua.
Jos nainen on valinnut toisin jo, vaikka 10-20 vuotta, niin mitäpä luulet tulevina vuosina tapahtuvan?
Suomalaisen naisen ei, on ei, eilen, tänään ja huomenna.
Ymmärtää ei tarvitse, mutta hyväksymisen aika voisi kenties olla käsillä,..
Olet väärä mies siihen hommaan, usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen auto on talvisin pakkasessa ulkona, voisit aina raapata lasit hänelle valmiiksi. Sitten voisit käydä säännöllisesti siivoamassa, sillä pitäähän pärjäävän naisen nähdä, että sinusta on johonkin. Vaan pärjäävät naiset ovat usein järkeviä eivätkä haksahda herkästi miehiin.
Joo, nainen varmaan antaakin pillua mielellään raappauspalvelua vastaan. V ittu että olette kujalla.
kävisit lukemassa tuon aloituksen. Puhuttiinko siinä jostain seksistä tai pillusta? Häh? Ystävällisesti siirtynet tuonne seksiä käsittelevään osioon. Jos et tiedämiten sinne mennään, niin me autetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen auto on talvisin pakkasessa ulkona, voisit aina raapata lasit hänelle valmiiksi. Sitten voisit käydä säännöllisesti siivoamassa, sillä pitäähän pärjäävän naisen nähdä, että sinusta on johonkin. Vaan pärjäävät naiset ovat usein järkeviä eivätkä haksahda herkästi miehiin.
Joo, nainen varmaan antaakin pillua mielellään raappauspalvelua vastaan. V ittu että olette kujalla.
Olen pärjäävä nainen ja tuo on ehdotukseni. Lisäksi olen yhä yhtä hoikka kuin teininä. Pakkasaamuina olen haaveillut raappaajasta ja siivouspäivinä myös imuroivasta miehestä. Voi olla, että kaipaankin palvelijaa.
Jos pärjäät niin osta webasto ja hoida asuntosi pölyttömäksi tekstiilejä vähentämällä. Pilua ei tarvitse tuollaisista rikkapalveluksista antaa.
Lainatuissa ei mitään minulta.
Kauheesti sataa yläpeugguja >
kun laittaa tiivein rivein nimettä.
🤓🥳
Mä en todellakaan ole
mistään imuroivista rappaajista
puhunut saati haaveillut. 😂 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän selviytymismoodi liity ympäristöön eikä asenteeseen. Tulipalossa olet selviytymismoodissa mutta se ei johdu huonosta asenteesta
Selviytymismoodia termiä käytetään usein kuvaamaan tilaa kun on henkisesti pahoinpidelty ja pelkää olla oma itsensä. Pelkää olla oma itsensä. Odottaa koko ajan että jotain kamalaa tapahtuisi.
Juu, naiset kannattaakin määritellä ensin ja sortua siinä virhepäätelmiin sekä kysellä apua vauvalla. Mitä tahansa muuta kuin, että kohtaisi ja juttelisi asiat selväksi.
Köyhä mies. Yhtäkkiä se itsenäisesti pärjääminen ei enää kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen naisen olla rauhassa.
Anna sen naisen juosta rauhassa junan eteen. 👍
Mikä vika sulla on päässä? En kirjoittanut mistään tuollaisesta, mutta sä sairaassa päässäsi käänsit asian päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai jos naisella on kokemusta siitä, että on tukeutunut vääriin ihmisiin.
Hyvin pehmeä voi olla ainoastaan, jos mies on täysin luotettava ja huolehtivainen.
Vierailija kirjoitti:
Gaslight much? Jos nainen ei halua antaa pehmeää tissiä ja persettä miehelle niin terapiaan? :D
Mene itse vauveli. Sait jo lapsena äidin tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviytymismoodia termiä käytetään usein kuvaamaan tilaa kun on henkisesti pahoinpidelty ja pelkää olla oma itsensä. Pelkää olla oma itsensä. Odottaa koko ajan että jotain kamalaa tapahtuisi.
Tarkoittaa myös esim. kompulsiivista rahan hankkimista, säästämistä, tulevaisuuden suunnittelua, stressaamista, kaiken hallintaa. Ääripää on rentoutuneisuus, hetkestä nauttiminen, hyvä fiilis. Tämä "pehmeä ja pillua antava" nainen on sitten se joka saa sen one in a million aviomiehen joka huolehtii naisesta taloudellisesti eikä naisen tarvitse stressata tässä mitään. Ei siis kaikkien miesten juttu :D
Aloitusta luettaessa mieleen tuli samantien eräs työkaverinainen. Varman oloinen, perinpohjainen, turhaa jutustelua välttävä, riuskaotteinen, terveet kädet. Sellainen, joka ei jaksa kuunnella lässytystä. En tiedä, saatikka tunne kotiolojaan mutta oletettavasti miehensä on samaa luokkaa, tai sitten ei. Tuli vissiin selväksi salaiset tunteeni häneen...
Miehet ovat itse ajaneet naiset selviytymismoodiin vähättelemällä naisellisuutta ja pakottamalla heidät esim. töihin. Jopa intiassa ja muissa kehitysmaissa ymmärretään, että tämä on regressiota siinä missä feminiinisyys ja se että nainen saa ottaa rennosti ja olla feminiiniss energiassa, eikä pitää housuja sykkiä ja riehua, on kehitystä. Länsimaat ovat ihan pihalla tästä.
Niin ja pillun antaminen ja yliseksuaalisuus ei ole feminiinistä. Päin vastoin, kompulsiivinen parittelu on stressikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitusta luettaessa mieleen tuli samantien eräs työkaverinainen. Varman oloinen, perinpohjainen, turhaa jutustelua välttävä, riuskaotteinen, terveet kädet. Sellainen, joka ei jaksa kuunnella lässytystä. En tiedä, saatikka tunne kotiolojaan mutta oletettavasti miehensä on samaa luokkaa, tai sitten ei. Tuli vissiin selväksi salaiset tunteeni häneen...
Voin kertoa että naista jolla on asiat omissa käsissään ei todellakaan kiinnosta mitä miehet hänestä ajattelevat, hyvässä tai pahassa. Jos tulevat eteen, potkaisee, muuten ihan yksi helvetin hailee.
Mitä väärää on siis että nainen haluaa pärjätä itse? Onko se jotenkin uhka ap:n egolle?