Millainen mies voi saada naisen pois sellaisesta jatkuvasta selviytymismoodista?
Jos naisen asenne on koko ajan että "en tarvitse mitään enkä ketään". Kova suojamuuri, pitää jatkuvasti olla vahva ja pärjätä.
Miten miehenä tuoda esiin se feminiinisyys, herkkyys ja pehmeys?
Kommentit (47)
Miten miehenä tuoda esiin se feminiinisyys, herkkyys ja pehmeys?
Eli ap etsii äitiä.
Miksei ap itse voisi olla se feminiininen osapuoli?
Ongelma rupeaa ratkeamaan vaasta sitten kun nainen ymmärtää asian ja yrittää tutkailla missä on ongelman ydin, mistä johtuu tämä hänen asenteensa. Jos traumaa ei löydy tästä elämästä niin se voi olla aikaisemmasta elämästä. Naisen tulee itse löytää ongelman juuri ja ydin ja sitten terapian kautta parannella tätä haavaa. Eli toisin sanoin, miehenä et voi kuin tukea naista tässä kohtaa ja tiedoksi että kyseessä tukee olemaan vuosia kestävä parannustie.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma rupeaa ratkeamaan vaasta sitten kun nainen ymmärtää asian ja yrittää tutkailla missä on ongelman ydin, mistä johtuu tämä hänen asenteensa. Jos traumaa ei löydy tästä elämästä niin se voi olla aikaisemmasta elämästä. Naisen tulee itse löytää ongelman juuri ja ydin ja sitten terapian kautta parannella tätä haavaa. Eli toisin sanoin, miehenä et voi kuin tukea naista tässä kohtaa ja tiedoksi että kyseessä tukee olemaan vuosia kestävä parannustie.
Eiköhän selviytymismoodi liity ympäristöön eikä asenteeseen. Tulipalossa olet selviytymismoodissa mutta se ei johdu huonosta asenteesta
Jos ihmiset kohtelisivat toisiaan niin kuin toivovat itseänsä kohdeltavan ei kenenkään tarvitsisi puolustautua.
Jos nainen on valinnut toisin jo, vaikka 10-20 vuotta, niin mitäpä luulet tulevina vuosina tapahtuvan?
Suomalaisen naisen ei, on ei, eilen, tänään ja huomenna.
Ymmärtää ei tarvitse, mutta hyväksymisen aika voisi kenties olla käsillä,..
Olet väärä mies siihen hommaan, usko jo.
Mitä väärää on siis että nainen haluaa pärjätä itse? Onko se jotenkin uhka ap:n egolle?