Millainen mies voi saada naisen pois sellaisesta jatkuvasta selviytymismoodista?
Jos naisen asenne on koko ajan että "en tarvitse mitään enkä ketään". Kova suojamuuri, pitää jatkuvasti olla vahva ja pärjätä.
Miten miehenä tuoda esiin se feminiinisyys, herkkyys ja pehmeys?
Kommentit (45)
Kuunnella ja tarjota sellaista apua kuin hän tarvii. Harva haluaa olla vahva vaan on sitä koska on pakko
Älä ala holhota,älä tee isoa numeroa siitä että autoit "Mä hei raappasin sunkin auton lasit lämpimikseni" "Hei mä vein ne sun kirjat kirjastoon kun kävin siellä päin" jne
Naiset eivät ole lapsia, pedari. Aikuisen kuuluukin pitää huolta itsestään, ihan toisista ihmisistäkin. Ketkäköhän täällä enemmistönä työskentelee sairaanhoitajina, farmaseutteina yms.?
Nainen on kumppani, lapsista pidetään huolta. Sitten kun saat lapsia niin pääset toteuttamaan tuota suojelija ja provider fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna sen naisen olla rauhassa.
Anna sen naisen juosta rauhassa junan eteen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kumppani, lapsista pidetään huolta. Sitten kun saat lapsia niin pääset toteuttamaan tuota suojelija ja provider fantasiaa.
Miehellä on putkiaovo, se pystyy yhteen asiaan kerrallaan. Ei mihinään noin monimutkaiseen, että olisi monia erialaisia ihmissuhteita. Tosi monille miehille kapasiteetti täyttyy miespuolisista kavereista ja sitten ne eivät tiedä mitä varten oma naisystävä/vaimo on. Saatika, että pystyisis käsittämään oman roolinsa ja ihmissuhteen lapsiinsa. Mies voikin jättää lasten hoidon totaalisesti naisen vastuulle. Nämä ovat ällöttäviö sikoja. Pysykää erossa ja olkaa varuillaan!
Ei mies naista voi muokata. Jos nainen haluaa muutosta niin sitten hän itse työstää itseään haluamaansa suuntaan.
Anna sille naiselle tilaisuus palautua. Hoida joku asia niin että jää aikaa.
Mikä selviytymismoodi? Ihan normaalitila tuo naiselle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen auto on talvisin pakkasessa ulkona, voisit aina raapata lasit hänelle valmiiksi. Sitten voisit käydä säännöllisesti siivoamassa, sillä pitäähän pärjäävän naisen nähdä, että sinusta on johonkin. Vaan pärjäävät naiset ovat usein järkeviä eivätkä haksahda herkästi miehiin.
Joo, nainen varmaan antaakin pillua mielellään raappauspalvelua vastaan. V ittu että olette kujalla.
Olen pärjäävä nainen ja tuo on ehdotukseni. Lisäksi olen yhä yhtä hoikka kuin teininä. Pakkasaamuina olen haaveillut raappaajasta ja siivouspäivinä myös imuroivasta miehestä. Voi olla, että kaipaankin palvelijaa.
Jos pärjäät niin osta webasto ja hoida asuntosi pölyttömäksi tekstiilejä vähentämällä. Pilua ei tarvitse tuollaisista rikkapalveluksista antaa.
Ehkäpä se on vaan sen naisen aito, oikea luonne, olla itsenäinen ja pärjäävä. Minun ainakin on. Ei kaikilla ole jotain feminiinisyyttä, pehmeyttä ja herkkyyttä piilossa. Naisissakin on erilaisia luonteita, ei kaikki ole tuollaisia.
Eli anna sen naisen vaan olla sellainen kuin hän on. Ei hänen tarvi muuttua erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on ymmärrettävä, mistä se vahvuussyndrooma johtuu. Joutuiko aina pärjäämään, jätettiinkö lapsena yksin?
Jne.
Nojaan mielelläni miehiin ja muihin ihmisiin. En r aiskaajiin. Mieheen nojaaminen tarkoittaa 99% caseista r aiskatuksi tulemista. Korjatkaa tämä niin voitte päästä takaisin normaaleihin vuorovaikutussuhteisiin naisten kanssa. Niin kauan kun teidän kanssanne tekemisissä oleminen tarkoittaa ra iskatuksi tulemista niin ei tarvitse haaveilla vaan saatte asioida sellaisten olentojen kanssa ketä ette r aiskaa. Eli esim. toisten miesten.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se on vaan sen naisen aito, oikea luonne, olla itsenäinen ja pärjäävä. Minun ainakin on. Ei kaikilla ole jotain feminiinisyyttä, pehmeyttä ja herkkyyttä piilossa. Naisissakin on erilaisia luonteita, ei kaikki ole tuollaisia.
Eli anna sen naisen vaan olla sellainen kuin hän on. Ei hänen tarvi muuttua erilaiseksi.
Yksikään villieläin luonnossakaan ei ole perse pystyssä ja tukeudu mieheen. Päin vastoin, naaraat ovat useimmilla lajeilla vielä paljon kovempia ja tekevät enemmän, kuin koiraat, jotka ovat usein vähän laiskanpulskeita ja tyhmiä.
H uoruus on ammatti joka on vain ihmisellä. Vain ihmisnaaraan odotetaan palkitsevan miestä seksillä typeristä pikkupalveluksista. Yhden seksin hinta on raskaus ja raskaus verottaa naisen kehoa ja terveyttä usealla vuodella. Tuhoaa käytännössä naisen uran kokonaan. Ei sellaista mistään ikkunan raappaamisista anneta.
Miksi ap kuvittelee että nainen haluaa olla pehmeä, feminiininen ja herkkä?
Ap:n käsitys naiseudesta tuskin on sama kuin tuon naisen.
Ap:lle parhain neuvo on että katselee jotain itselleen sopivampaa naista ja jättää tämän yksilön rauhaan. Ei hän halua muuttua sinua miellyttäväksi.
Näkymätön mies. Tuollaisen naisen elämä voi olla antoisampaa ilman kumppania.
Ap voi itse opetella arvostamaan naista sellaisena kuin hän on eikä yrittää häntä muuttaa. Vain itseään voi muuttaa.
Sellainen mies, jonka seurassa ei tarvitse pelätä yhtään. Joka on läsnä, välittää, kuuntelee ja rakastaa. Ei ole sellaista miestä eikä kyllä naistakaan tullut vastaan eli ihan yksinään saa rääpiä turvallisuudentunteensa kasaan, miten kykenee. Ei siinä sitten energiaa eikä mielenkiintoa enää ihmissuhteisiin riitäkään. Eipähän tule myöskään enää pettymyksiä.
Ehkä kyseinen nainen on femiseksuaali, eli nainen joka kaipaa kumppanikseen pikkuvaimomaista miestä, joka essu päällä odottaa lämpimän ruuan kanssa vaimoaan palaavaksi töistä, koti siivottuna nätiksi.
En minäkään tarvitse miestä. Minä tarvitsen vaimon jolla on penis, tai itselleni sen peniksen. Minusta saa tuollaista pikkuvaimoa ihan yhtä vähän kuin keskiverto heteromiehestäkään, eli ei vaan luonnistu.
Ap kärsii pelastamissyndroomasta, supersankarisyndroomasta, palomiessyndroomasta, mitä näitä kaikkia nimiä onkaan. Eli kiinnostuu ongelmapesäkkeestä ajatuksena, että minä pelastan ja parannan tuon. Tätä on molemmissa sukupuolissa. Naisilla tyypillinen kuvio on, että aletaan hyysätä jotain luonnehäiriöistä päihdeongelmaisia kriminaalia ajatuksella että minun rakkauteni parantaa hänet. Tämä voi olla myös piilonarsismia, jossa ihminen tarvitsee vastaavaa sankarin viittaa tunteakseen itsensä riittävän hyväksi.
Lyhyesti: luiskaan vaikea ihmiset. Ei kukaan voi parantaa tuollaisia ongelmia. Toisaalta hän ei varmaankaan edes halua muuttua.