Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka tästä selviää

14.05.2007 |

Mies petti ja jätti minut yksin kolmen lapsen kanssa. Nuorin lapsista on vain kolmen kuukauden ikäinen, muutkin vielä pieniä. Kuinka tästä selviää vai selviääkö?

Onko muita saman kokeneita? Olisi kiva kuulla kuinka muut ovat jaksaneet mennä eteenpäin, itsellä se tuntuu olevan todella vaikeaa..

On aamuja kun tuntuu ettei haluaisi/jaksaisi nousta edes sängystä ylös.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan varmasti ulkopuolisen avun tarpeessa. Hae apua seurakuntasi perheneuvonnasta; jotain apua esim. seuraavalla sivulla jos Lahden seudulla asut www.parisuhdeapua.fi Tai Mielenterveyskeskukset auttavat myös ja luulisi ajankin löytyvän pikaisesti tälläisessä akuutissa kriisissä. Jos tarvitset apua lastenhoitoon, jotta jaksat, kysy sosiaalitoimistosta tai seurakunnan diakonitoimistosta. Eri kaupungeissa on hyvinkin vaihtelevia käytäntöjä. Myös Mannerheimin lastensuojeluliitolla on maksullista lastenhoitoa.

Koita jaksaa ja hae apua, voimia sinulle!

Vierailija
2/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips.itse jäin yksin kahden pienen kanssa,molemmat vielä lähes vauvoja.tein oman surutyöni ja nyt olen pääsemässä voiton puolelle.oli hetkiä jolloin tuleva päivä pelotti,koska hermot kireällä,yövalvomisista aivan loppu ja monesti tuntui ettei enää jaksa.itkin vaan,muuta en osannut.apua en osannut hakea,kärsin myös synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.olin jo muutenkin ollut lähes aina yksin lasten kanssa ja tuntui että elämään on pakko saada muutakin sisältöä.ja kukapa muu sitä parempaa oloa itelle toisi jos en minä itse.niinpä aloin kirjoitella treffipalstoilla ja elämäni sai sisältöä,vähän jännitystä keneltä olen postia saanut...ja sitten tapasin kivan miehen...ja oloni on huomattavasti parempi.on joku aikuinen kenen kanssa keskustella,käydä syömässä,lähtee minun ja lasten kanssa esim.puistoon..tulevasta en tiedä,mutta jos vertaan itseäni millainen olin muutama kuukausi sitten,olen kuin eri ihminen.mutta kehoitan hakemaan ammattiapua jos tuntuu ettei jaksa.tässä oli vain minun selviytymistarinani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoitanut elatusasiat kuntoon?

Nuo lastenvalvojat osaavat myös neuvoa ja auttaa tilanteessa ja mitä tehdä kun ei omat voimat jaksa!

Älä unohda neuvolaa, puhu siellä ja vaadi kotiapua!!

Näytä miehellesi, tai siis exällesi, että sinä pärjäät!

Ammenna arjesta onni, sillä sitä se loppujen lopuksi on...kaiken ikävänkin jälkeen...;)

Paljon voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän