Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Syytti somessa aiheetta pedofiiliksi sai 3500 euron sakot

Vierailija
31.05.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012035952.html

 

Seuraamus on aivan naurettava siihen nähden, että pedofiilin leimasta on todella vaikea päästä edes maine puhdistettuna eroon ja sen kantaja on akuutissa väkivallan ja jopa kuolemamvaarassa jos nimi, naama ja teko yhdistetään. Tämä ei ole siis pelkkä kunnianloukkaus ja y hyy mun kunniaa on loukattu vaan se on tehty julmimman mahdollisen henkisen väkivallan kautt.

Minusta oikea lähtökohta tässä kuten aiheettomassa raiskaussyytöksessä olisi törkeän pahoinpitelyn nimike. Tapon yritys se ei ihan vielä ole, mutta henkisenä väkivaltana tälläinen on aivan omaa luokkaansa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muita pedofiileiksi nimittelevän persupakkomielteisen palstavassarinkin muistaa että saattaa joutua spämmeistään edesvastuuseen.

Sama voi olla kohtalo tuolla Iigoriksi nimittelijällä. Ovat tallessa.

Sama mielenvikainen jankuttaja kyseessä.

Sinun täytyy oikeudessa silloin todistaa, ettet ole iigori.

Lääkitys? Lasu?

Vierailija
42/45 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muita pedofiileiksi nimittelevän persupakkomielteisen palstavassarinkin muistaa että saattaa joutua spämmeistään edesvastuuseen.

Sama voi olla kohtalo tuolla Iigoriksi nimittelijällä. Ovat tallessa.

Sama mielenvikainen jankuttaja kyseessä.

Sinun täytyy oikeudessa silloin todistaa, ettet ole iigori.

Se käy varsin helposti. Minä kun olen syntyjäni täysin suomalainen ja minun tietoni löytyvät kaikki virallisista rekistereistä.

Ei tuo mitään todista. Moni suomalainen suomen passilla tekee joko tahallaan tai tyhmyyttään iigorointia pitkin nettiä aamusta iltaan.

Vain sillä on merkitystä mitä teet, ulkoisilla epäolennaisuuksilla ei ole merkitystä, ja vielä vähemmän merkitystä on sillä mitä itse väität olevasi. 

Tätä vihaa kaikki somessa ammatikseen spämmijät plus mediat koska tuo vie noilta vallan väittää ketä tahansa miksi tahansa pelkän väittämisen voimin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan tämän palstan Rydmanin haukkujat saisivat sakkoja perättömillä pedofiili-herjoillaan? Herjaajathan saa selville jälkikäteenkin. Tallessa ovat.

Keskiverto vasurispämmijällä ei ole sosiaalituestaan mitään ulosmitattavaa, joten noille ei tule mitään seurauksia vaikka spämmisikin. 

Maksamattomista sakoista voi joutua linnaan.

Ja linna korvataan jollain kumman kaavalla tunnin yhdyskuntapalvelulla jonne sinnekään ei tarvitse saapua, joten täysin turha rangaistus tuokin. 

Vierailija
44/45 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta jutusta ei selvinnyt oliko se aiheetta vai ei

Juuri tuon takia tuomion pitäisi olla ankarampi. Osa naisista on kaltaisiasi tolvanoita, joiden silmissä mies on pedofiili, jos joku nainen on häntä sellaiseksi väittänyt. Eikä se mielipide muutu, vaikka nainen tuomittaisiin rikoksesta. 

Vierailija
45/45 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pedofiiliksi sanominen ole mitään. Tuo syytti miestä lapsiinsekaantujaksi, joka on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän