Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen kauniita naisia ympäriinsä, joilla on selkeät muodot, pyöreä pylly ja kapea vyötärö. Kadehdin heitä.

Vierailija
31.05.2026 |

Todellakin samaistun tähän! Muita, jotka eivät edes iän myötä ole onnistuneet hyväksymään omaa ulkonäköään?

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000012033707.html

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

fake news

Vierailija
82/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan punkerot on kyllä jo 30-vuotiaana semmoisia mummotursaita, ettei mitään rajaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan punkerot on kyllä jo 30-vuotiaana semmoisia mummotursaita, ettei mitään rajaa!

Näet ne tursaat ainoastaan mielessäsi. Täällä ei ole kuvia kenestäkään. 

Vierailija
84/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreän pyllyn ihannointi on tullut vasta 2000-luvulla. 

Vierailija
85/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja katse on tyhjä ja huulet töröllään

Vierailija
86/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain aivottomilla idareilla.

Vierailija
87/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin pois 25 kiloa ja kyllä nyt kelpaa katsoa peiliin. Niin helppoa se oli. Jumppasali ja uiminen auttoi kiinteyttämään koko kroppaa. Ei se sen vaikeampaa ole. N46

Hyvä sulle.

Olen harrastanut liikuntaa aina ja painoindeksi on alle 20. Kapea vyötärö syntyy aina suhteessa lantioon ja jos on annettu synnyinlahjaksi kapea poikamainen lantio ja tikkusuora torso, niin ei siihen juurikaan kurveja saa edes salitreenillä. Komeat hartiat kyllä, mutta naisellista lantiota ei sitten millään.

Ap

Kapeaan lantioon kun yhdistää pyöreän takapepun, niin ollaan lähellä monen miehen mielestä naisen unelmavartaloa.

Ai niin leveään lantioon saa bulkitettua enemmän hyllyä, ennenkuin muuttuu omanaksi.

Ei todella olla :D Treenillä saa kapean ja neliömäisen pikkuisen miespyllyn mikäli pakaran malli on luonnostaan sellainen. Naisellista pyöreyttä ei saa millään treenillä, jos luusto on suora tikku.

Kyse ei ole edes niinkään leveydestä vaan lantion mallista, kapeahkokin voi kaartua kauniisti ja pakarat voi olla suht korkeat. Itselläni on kapea neliölantio ja todella matalat pakarat. Aivan kauhea yhdistelmä.

Ap

Vierailija
88/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen oli k i r k k o h u l l u j a, jotka t u i j o t t i v a t samalla tavalla.

Vierailija
89/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän nuo kypsymättömät yli 60v on keräilty? 

Vierailija
90/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiiliset ihanteet väistyivät.

Vierailija
91/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tehnyt noin sairaan artikkelin? 

Mitä sairasta siinä on, että ihminen vertaa ulkonäköään muihin ihmisiin? Lähes kaikki tekevät tuota, se on ihan normaalia.

Kaunis ja seksikäs ulkonäkö auttaa aviomiestä säilyttämään kovan erektion.

Vierailija
92/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiiliset ihanteet väistyivät.

Sori nyt vaan, mutta kyllä miehet ovat aina himoinneet pyöreitä pakaroita. Siis aina !

Vierailija
93/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, meikäläisellä on juuri tuollainen kapea uuma, naisellinen etumus ja lantio pyöreällä pepulla.  Mutta saman tekevää, kun jäin juuri eläkkeelle,  vaikka nuorekas ja kepeästi liikkuva olenkin.

Vierailija
94/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Tarkoitit varmaan, että ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠miesten päät kääntyvät. 

Vierailija
95/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse olla missään Instagramissa kokeakseni ulkonäköpaineita. Ihan riittää, kun on kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Osa nimittäin laukoo kommentteja muiden ulkonäöstä kysymättä. Kyllä minulle on kerrottu pikkupojan vartalosta ja ohuista hiuksista, ihan kuin en itse tietäisi miltä näytän. Ja nyt kun alkaa olemaan ikää, vertailee myös näyttääkö yhtä rupsahtaneelta kuin muut ikäiseni naiset. Siihen on riittänyt vauvapalstan avaaminen tai Iltasanomien kommenttikenttä jostain vanhemmasta julkkisnaisesta. Siellä varsinkin naiset tykkäävät arvostella julkkisten ulkonäköä ja korostaa, miten nuorekkaalta itse näyttävät. 

Vierailija
96/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa kenenkään pyöreää pyllyä kadehtia, tai muutenkaan kenenkään ulkonäköä. Korkeintaan ihailen jos jotain.

Aika harvinainen yhdistelmä muutenkin toi pyöreä pylly ja kapea vyötärö, yleensä pyöreä pylly yhdistyy suoran malliseen vatsaan ja kapean, erottuvan vyötärön vartalolla on peruspeppu eikä kovin muhkea tai erityisen pyöreä.

Vierailija
97/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse olla missään Instagramissa kokeakseni ulkonäköpaineita. Ihan riittää, kun on kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Osa nimittäin laukoo kommentteja muiden ulkonäöstä kysymättä. Kyllä minulle on kerrottu pikkupojan vartalosta ja ohuista hiuksista, ihan kuin en itse tietäisi miltä näytän. Ja nyt kun alkaa olemaan ikää, vertailee myös näyttääkö yhtä rupsahtaneelta kuin muut ikäiseni naiset. Siihen on riittänyt vauvapalstan avaaminen tai Iltasanomien kommenttikenttä jostain vanhemmasta julkkisnaisesta. Siellä varsinkin naiset tykkäävät arvostella julkkisten ulkonäköä ja korostaa, miten nuorekkaalta itse näyttävät. 

"Siihen on riittänyt vauvapalstan avaaminen tai Iltasanomien kommenttikenttä"

Ei ollenkaan yllättävää. Ilkeäluonteiset peruspirkot ja -pertit käyvät nimenomaan keskustelupalstoilla ja iltalehtien kommenttiosioissa oksentamassa ilkeää persoonaansa ulos, en minä näe koskaan mitään sellaisia juttuja Instassa. Mun insta on täynnä vaan kauneutta ja harmoniaa, en tod ole kiinnostunut katselemaan rumuutta ja sisäisesti rumien ihmisten kommentteja.

Vierailija
98/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina naurattaa ku jotkut viiskymppiset mummot töröttää huuliaan, säälittäviä känttyjä!

Vierailija
99/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin pois 25 kiloa ja kyllä nyt kelpaa katsoa peiliin. Niin helppoa se oli. Jumppasali ja uiminen auttoi kiinteyttämään koko kroppaa. Ei se sen vaikeampaa ole. N46

Hyvä sulle.

Olen harrastanut liikuntaa aina ja painoindeksi on alle 20. Kapea vyötärö syntyy aina suhteessa lantioon ja jos on annettu synnyinlahjaksi kapea poikamainen lantio ja tikkusuora torso, niin ei siihen juurikaan kurveja saa edes salitreenillä. Komeat hartiat kyllä, mutta naisellista lantiota ei sitten millään.

Ap

Kapeaan lantioon kun yhdistää pyöreän takapepun, niin ollaan lähellä monen miehen mielestä naisen unelmavartaloa.

Ai niin leveään lantioon saa bulkitettua enemmän hyllyä, ennenkuin muuttuu omanaksi.

Ei todella olla :D Treenillä saa kapean ja neliömäisen pikkuisen miespyllyn mikäli pakaran malli on luonnostaan sellainen. Naisellista pyöreyttä ei saa millään treenillä, jos luusto on suora tikku.

Kyse ei ole edes niinkään leveydestä vaan lantion mallista, kapeahkokin voi kaartua kauniisti ja pakarat voi olla suht korkeat. Itselläni on kapea neliölantio ja todella matalat pakarat. Aivan kauhea yhdistelmä.

Ap

Omppu vartalo, kapeat lanteet ja isohkot rinnat minullakin,  peppu on pieni, kiinteä ja pyöreä, mutta muhkeutta siihen ei saa vaikka kuinka kyykkäisi ja tekisi pakaroita kohottavaa treeniä kuntosalilla. Ahkeralla painollisen hulavanteen pyörityksellä olen nyt saanut hieman vyötäröä esiin.

Vierailija
100/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. En ole ikinä ollut hyvännnäköinen, tai kenenkään miehen ensimmäinen valinta, ja myönnän avoimesti että olen kateellinen niille naisille, jotka ovat. Pitäisi varmaan vaan olla tyytyväinen itseensä ja lopettaa itsensä muihin vertaaminen, mutta en pysty siihen.

Tiedän yhden naisen. Hän on melkein 2 metriä pitkä, 100 kg todellinen tiiliseinä. Häntä ei voi kutsua klassisen kauniiksi millään mittapuulla.

Kuitenkin hän on löytänyt itselleen kumppanin joka pitää häntä erittäin kauniina.

Aina voi löytää jotain valittamista ja aina on 10 kpl kauniimpaa jollain valinnalla.

Olet kaunis ja hyvä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme