Näen kauniita naisia ympäriinsä, joilla on selkeät muodot, pyöreä pylly ja kapea vyötärö. Kadehdin heitä.
Todellakin samaistun tähän! Muita, jotka eivät edes iän myötä ole onnistuneet hyväksymään omaa ulkonäköään?
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000012033707.html
Kommentit (105)
Arvostan Henkeni Temppeliä,
jota kiitän joka ikinen päivä
sen palveltua minua lojaalisti
jo vuosikymmenet.
Katson itseäni peiliin
rakkaudellisesti ja hyväksyen.
Tiedostan jokaisen elimeni.
Jokaisen soluni,
sen mitokondriot ja telomeerit.
Tämä tietoisuus elävöittää.
Muistan jakson, jolloin käytin
paljon aikaa täydellisen sileän,
karvattoman ihon ylläpitämiseen.
En sallinut käsivarteenkaan karvan
karvaa. Nykyään saatan kotioloissa
olla kainalot + intiimi vahattuna,
mutta käsivarret ovat luomuna.
Siinä missä tämä vielä muutama vuosi
sitten herätti minussa inhon puistatuksia,
en nykyään enää suhtaudu tuolla tapaa
täydellisyyttä itseltäni armottomasti vaatien.
Karvat ovat vieläpä vaaleahkoja,
eivät ne mihinkään sääristäni näy.
Suhteessa tulen
kuitenkin palaamaan säännölliseen höylään/epilointiin/vahaukseen.
Kauneuden ylläpito vaatii jatkuvia
kotihuoltotoimia. Näin se on naisen
elämässä. Hyvää iltapäivää. x
Vierailija kirjoitti:
Minä näen ympärillä paljon kaikennäköisiä ja minulle he ovat ihmisiä.
En nosta jalustalle ketään minkään ulkonäöllisen seikan mukaan.Saatan mielessäni ajatella jotakin mutta ne on niitä täysin omia mietteitä joita ei kuulu sanoa ääneen, sitä fiksuudeksi sanotaan.
Ei tee ihmisestä yhtään arvokkaampaa tai huonompaa oman vartalon malli, paino tai pituus.
Niin, onko kiva tietää, että itsestään epävarmat ihmiset nimenomaan koko ajan arvottavat ihmisiä hierarkiaan ulkonäön perusteella. Joo tolla ei oo hyvät pakarat, toi näyttää ihan kaljulta, seuraava ei oo tarpeeksi trendikäs....
Ja kenellekään haastatelluista ei arvatenkaan ole käynyt mielessä, että jos hiukkasen harrastaisi liikuntaa saattaisi se pylly pyöristyä ja vyötärö kaventua...
Vierailija kirjoitti:
Ja kenellekään haastatelluista ei arvatenkaan ole käynyt mielessä, että jos hiukkasen harrastaisi liikuntaa saattaisi se pylly pyöristyä ja vyötärö kaventua...
Valitettavasti niin ei käy, jos on saanut synnyinlahjaksi aivan uskomattoman epäedullisen luuston mallin ja rumat mittasuhteet. Joillain taas on pyöreä takapuoli ja kapea vyötärö ihan luonnostaan eikä heidän tarvitse tehdä sen eteen muuta kuin vähän tarkkailla syömisiä ja käydä kävelyllä (kyllä. Tunnen tällaisia naisia ja tiedän heidän elintapansa myös).
Ap
On erilaisia vartaloita. Laihduttaminen auttaa mutta ei se tee vartaloa muodokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
En nosta jalustalle ketään minkään ulkonäöllisen seikan mukaan.Saatan mielessäni ajatella jotakin mutta ne on niitä täysin omia mietteitä joita ei kuulu sanoa ääneen, sitä fiksuudeksi sanotaan.
Ei tee ihmisestä yhtään arvokkaampaa tai huonompaa oman vartalon malli, paino tai pituus.
Samaa mieltä.
Mulla on ruma vartalo. Se on ilmiselvää, vartaloni ei näytä yhtään siltä, miltä yleisesti viehättävänä pidetty naisvartalo näyttää. Välillä asia häiritsee minua, välillä ei. Mutta en rupea teeskentelemään, että kaikki ovat muka omalla tavallaan kauniita. Eivät ole, jotkut näyttävät oikeasti ihan paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ruma vartalo. Se on ilmiselvää, vartaloni ei näytä yhtään siltä, miltä yleisesti viehättävänä pidetty naisvartalo näyttää. Välillä asia häiritsee minua, välillä ei. Mutta en rupea teeskentelemään, että kaikki ovat muka omalla tavallaan kauniita. Eivät ole, jotkut näyttävät oikeasti ihan paskalta.
Olen samaa mieltä. "Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita" on silkkaa itsepetosta.
Ap
Voit itsekin harrastaa liikuntas ja sitrn muovata kroppaasi. Ei ole kyse mistään taikageeneistä
Osittain geeneistä johtuvaa, mutta elämäntavoilla on suurempi vaikutus. Liikunnan puute ja ylipaino pilaavat kaiken. Aloita järkevällä ruokavaliolla ja mene kuntosalille tekemään raskaita kyykkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Voit itsekin harrastaa liikuntas ja sitrn muovata kroppaasi. Ei ole kyse mistään taikageeneistä
Miksi sitten näytän paremmalta kuin muut ryhmäliikunnassa vaikka he pystyvät tehdä enemmän toistoja isommilla painoilla?
Naisen pitää olla pieni ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
T. pedari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. pedari
Puppa?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut thaityttöystävä jo 7 vuotta, 155cm ja 43kg, aina alkaa seisomaan heti kun hän riisuituu, on niin uskomattoman upea vartalo.
Harvoin kadehdin kenenkään ulkonäköä. Sen sijaan välillä tulee kadehdittua joidenkin itsevarmuutta ja rohkeutta, etenkin työelämässä. Ja ihan riippumatta siitä ulkonäöstä.