Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen kauniita naisia ympäriinsä, joilla on selkeät muodot, pyöreä pylly ja kapea vyötärö. Kadehdin heitä.

Vierailija
31.05.2026 |

Todellakin samaistun tähän! Muita, jotka eivät edes iän myötä ole onnistuneet hyväksymään omaa ulkonäköään?

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000012033707.html

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen ympärillä paljon kaikennäköisiä ja minulle he ovat ihmisiä.

En nosta jalustalle ketään minkään ulkonäöllisen seikan mukaan.Saatan mielessäni ajatella jotakin mutta ne on niitä täysin omia mietteitä joita ei kuulu sanoa ääneen, sitä fiksuudeksi sanotaan.

Ei tee ihmisestä yhtään arvokkaampaa tai huonompaa oman vartalon malli, paino tai pituus.

Vierailija
22/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Henkeni Temppeliä,

jota kiitän joka ikinen päivä

sen palveltua minua lojaalisti

jo vuosikymmenet.

Katson itseäni peiliin 

rakkaudellisesti ja hyväksyen. 

Tiedostan jokaisen elimeni.

Jokaisen soluni,

sen mitokondriot ja telomeerit.

Tämä tietoisuus elävöittää.

Muistan jakson, jolloin käytin

paljon aikaa täydellisen sileän,

karvattoman ihon ylläpitämiseen.

En sallinut käsivarteenkaan karvan

karvaa. Nykyään saatan kotioloissa

olla kainalot + intiimi vahattuna,

mutta käsivarret ovat luomuna.

Siinä missä tämä vielä muutama vuosi 

sitten herätti minussa inhon puistatuksia,

en nykyään enää suhtaudu tuolla tapaa 

täydellisyyttä itseltäni armottomasti vaatien. 

Karvat ovat vieläpä vaaleahkoja, 

eivät ne mihinkään sääristäni näy. 

Suhteessa tulen 

kuitenkin palaamaan säännölliseen höylään/epilointiin/vahaukseen.

Kauneuden ylläpito vaatii jatkuvia 

kotihuoltotoimia. Näin se on naisen

elämässä. Hyvää iltapäivää. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nosta jalustalle ketään minkään ulkonäöllisen seikan mukaan.Saatan mielessäni ajatella jotakin mutta ne on niitä täysin omia mietteitä joita ei kuulu sanoa ääneen, sitä fiksuudeksi sanotaan.

Ei tee ihmisestä yhtään arvokkaampaa tai huonompaa oman vartalon malli, paino tai pituus.

Niin, onko kiva tietää, että itsestään epävarmat ihmiset nimenomaan koko ajan arvottavat ihmisiä hierarkiaan ulkonäön perusteella. Joo tolla ei oo hyvät pakarat, toi näyttää ihan kaljulta, seuraava  ei oo tarpeeksi trendikäs....

Vierailija
24/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain #22. E

Vierailija
25/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenellekään haastatelluista ei arvatenkaan ole käynyt mielessä, että jos hiukkasen harrastaisi liikuntaa saattaisi se pylly pyöristyä ja vyötärö kaventua...

Vierailija
26/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenellekään haastatelluista ei arvatenkaan ole käynyt mielessä, että jos hiukkasen harrastaisi liikuntaa saattaisi se pylly pyöristyä ja vyötärö kaventua...

Valitettavasti niin ei käy, jos on saanut synnyinlahjaksi aivan uskomattoman epäedullisen luuston mallin ja rumat mittasuhteet. Joillain taas on pyöreä takapuoli ja kapea vyötärö ihan luonnostaan eikä heidän tarvitse tehdä sen eteen muuta kuin vähän tarkkailla syömisiä ja käydä kävelyllä (kyllä. Tunnen tällaisia naisia ja tiedän heidän elintapansa myös).

Ap

Vierailija
27/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia vartaloita. Laihduttaminen auttaa mutta ei se tee vartaloa muodokkaaksi. 

Vierailija
28/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vierailija
29/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruma vartalo. Se on ilmiselvää, vartaloni ei näytä yhtään siltä, miltä yleisesti viehättävänä pidetty naisvartalo näyttää. Välillä asia häiritsee minua, välillä ei. Mutta en rupea teeskentelemään, että kaikki ovat muka omalla tavallaan kauniita. Eivät ole, jotkut näyttävät oikeasti ihan paskalta.

Vierailija
30/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos kommentista!

Vierailija
31/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ruma vartalo. Se on ilmiselvää, vartaloni ei näytä yhtään siltä, miltä yleisesti viehättävänä pidetty naisvartalo näyttää. Välillä asia häiritsee minua, välillä ei. Mutta en rupea teeskentelemään, että kaikki ovat muka omalla tavallaan kauniita. Eivät ole, jotkut näyttävät oikeasti ihan paskalta.

Olen samaa mieltä. "Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita" on silkkaa itsepetosta.

Ap

Vierailija
32/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itsekin harrastaa liikuntas ja sitrn muovata kroppaasi. Ei ole kyse mistään taikageeneistä

Vierailija
33/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja kroppaasi

Vierailija
34/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain geeneistä johtuvaa, mutta elämäntavoilla on suurempi vaikutus. Liikunnan puute ja ylipaino pilaavat kaiken. Aloita järkevällä ruokavaliolla ja mene kuntosalille tekemään raskaita kyykkyjä.

Vierailija
35/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit itsekin harrastaa liikuntas ja sitrn muovata kroppaasi. Ei ole kyse mistään taikageeneistä

Miksi sitten näytän paremmalta kuin muut ryhmäliikunnassa vaikka he pystyvät tehdä enemmän toistoja isommilla painoilla?

Vierailija
36/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla pieni ja hoikka. 

Vierailija
37/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. pedari

Vierailija
38/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. pedari

Puppa?

Vierailija
39/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut thaityttöystävä jo 7 vuotta, 155cm ja 43kg, aina alkaa seisomaan heti kun hän riisuituu, on niin uskomattoman upea vartalo.

Vierailija
40/105 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kadehdin kenenkään ulkonäköä. Sen sijaan välillä tulee kadehdittua joidenkin itsevarmuutta ja rohkeutta, etenkin työelämässä. Ja ihan riippumatta siitä ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän