Näen kauniita naisia ympäriinsä, joilla on selkeät muodot, pyöreä pylly ja kapea vyötärö. Kadehdin heitä.
Todellakin samaistun tähän! Muita, jotka eivät edes iän myötä ole onnistuneet hyväksymään omaa ulkonäköään?
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000012033707.html
Kommentit (105)
Vaikuttaa tekoälyllä tehdyltä artikkelilta. En usko, että nuo naisten kommentit ovat aitoja.
Kuka tuollaisia miettii teini-iän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla pieni ja hoikka.
T. pedari
Puppa?
Oujee! Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Ja kenellekään haastatelluista ei arvatenkaan ole käynyt mielessä, että jos hiukkasen harrastaisi liikuntaa saattaisi se pylly pyöristyä ja vyötärö kaventua...
Tämä ei pidä paikkaansa. Nuo seikat tulee nimenomaan vartalotyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Voit itsekin harrastaa liikuntas ja sitrn muovata kroppaasi. Ei ole kyse mistään taikageeneistä
Voi luoja. Olen harrastanut liikuntaa aina ja painoindeksi on alle 20. Kapea vyötärö syntyy aina suhteessa lantioon ja jos on annettu synnyinlahjaksi kapea poikamainen lantio ja tikkusuora torso, niin ei siihen juurikaan kurveja saa edes salitreenillä. Komeat hartiat kyllä, mutta naisellista lantiota ei sitten millään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa tekoälyllä tehdyltä artikkelilta. En usko, että nuo naisten kommentit ovat aitoja.
Kuka tuollaisia miettii teini-iän jälkeen?
"Kuka tuollaisia miettii teini-iän jälkeen?"
Erittäin moni. Usko pois.
Esimerkiksi kosmetiikkateollisuus on globaalisti noin 700 miljardin bisnes, mikä johtuu siitä että ihmiset ovat valmiita maksamaan siitä että näyttäisivät paremmalta.
Ihmeellisiä nää pedofilia epäilyt kun joka ikinen päivä saa lukea lehdistä että taas on mat ut raiskanneet alaikäisiä suomalaisia.
On totta, että jos on käynyt tosi huono tuuri ulkonäkö geenien osalta, niin mikään määrä urheilua tai hyvää ravintoa ei riitä tekemään ihmisestä kaunista.
Mutta! Lähes kaikki ihmiset pystyvät kyllä parantamaan ulkonäköään hyvällä ravinnolla ja riittävällä treenillä. Se että kuinka iso parannus on mahdollista saada aikaiseksi, on toki yksilökohtaista.
Mä olen iän myötä. Jossain nelikymppisenä meni täysin kiinnostus koko ulkonäköön, ja voi että mikä helpotus se on ollut. En sitä ennen edes tajunnut, kuinka paljon mun ajatteluenergiaa meni ulkonäön puutteiden vatvomsieen. Nyt keski-iässä ei enää tarvi. Saan rauhassa olla epäesteettinen rummo, ja se on ihanan vapauttavaa.
Mun mielestä liian pieni nainen ei näytä hyvältä. Jennifer Lawrence keho lihaksikkaana ja sopivalla määrällä rasvaa parhaimman näköinen naisella.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että jos on käynyt tosi huono tuuri ulkonäkö geenien osalta, niin mikään määrä urheilua tai hyvää ravintoa ei riitä tekemään ihmisestä kaunista.
Mutta! Lähes kaikki ihmiset pystyvät kyllä parantamaan ulkonäköään hyvällä ravinnolla ja riittävällä treenillä. Se että kuinka iso parannus on mahdollista saada aikaiseksi, on toki yksilökohtaista.
Itse teen nuo ihan oman terveyden ja hyvinvoinnin tähden. En minkään pedofiilifantasian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen ympärillä paljon kaikennäköisiä ja minulle he ovat ihmisiä.
En nosta jalustalle ketään minkään ulkonäöllisen seikan mukaan.Saatan mielessäni ajatella jotakin mutta ne on niitä täysin omia mietteitä joita ei kuulu sanoa ääneen, sitä fiksuudeksi sanotaan.
Ei tee ihmisestä yhtään arvokkaampaa tai huonompaa oman vartalon malli, paino tai pituus.
Niin, onko kiva tietää, että itsestään epävarmat ihmiset nimenomaan koko ajan arvottavat ihmisiä hierarkiaan ulkonäön perusteella. Joo tolla ei oo hyvät pakarat, toi näyttää ihan kaljulta, seuraava ei oo tarpeeksi trendikäs....
Sittenhän hän tekevät niin?
Ei ole multa pois, ellei ääneen ala vittuilemaan tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen iän myötä. Jossain nelikymppisenä meni täysin kiinnostus koko ulkonäköön, ja voi että mikä helpotus se on ollut. En sitä ennen edes tajunnut, kuinka paljon mun ajatteluenergiaa meni ulkonäön puutteiden vatvomsieen. Nyt keski-iässä ei enää tarvi. Saan rauhassa olla epäesteettinen rummo, ja se on ihanan vapauttavaa.
40 vuotta olet ollut osa pedofiilipalvojien joukkoa, et uhri vaan osa ongelmaa.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla pieni ja hoikka.
Isompi ä m m ä koetaan uhkana... 😈
T: 174 cm, 77 kg Ä M M Ä 👹
Vierailija kirjoitti:
Voit itsekin harrastaa liikuntas ja sitrn muovata kroppaasi. Ei ole kyse mistään taikageeneistä
No, kyllä se pitkälti on geeneistä kiinni. Suora kroppa on suora kroppa laihana tai lihavana, treenattuna tai ilman. Hoikkana kapea poikamainen lantio, pieni takapuoli, pelkät nännit rintojen kohdalla... Pyöreämpänä KAIKKI ylimääräinen vatsalla (tai hullua kyllä, käsivarsissa myös). Ei jaloissa, ei pepussa, ei rinnoissa...
Punkeroiden kanssa ei tahdo seistä kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Leikkauksella voi muovata vartaloa. Hoikkuus ei taio vartaloa muodokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota aasialainen muija. 👍
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitsekaan. Ei ole meiltä muilta pois. Oletko kuitenkin miettinyt, että ongelma olisi sinun?
No hyvä, että pysyt sitten erossa lapsista.