Mitä järkeä on tyhjentää kaivari?
Levittäytyvät sen jälkeen ympäri kyliä. Roskaa, pulloa, tökkiä ja kännistä teiniä on se jälkeen massoittain pitkin kaupunkia ja rantoja kun kaivarissa olisivat edes hallitummalla alueella ja vähän helpommin valvottavissa. Onko tarkoitus saada ne mahdollisimman huonosti silmällä pidettäväksi ja kaupunki mahdollisimman sotkuiseksi? En ole nähnyt tuossa toimessa mitään järkeä ja logiikkaa koskaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ,jos on ongelmia ja käsirysyjä ym....huumeita, humalakäyttäytymistä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Eikös ne olisi helpompi napsia kyytiin sieltä ja puuttua siellä missä ovat kun levitää ne ongelmat ympäri kylää häätämällä ne joka suuntaan?
Ai tuhansia rikoksentekijöitä vaan napsia kyytiin? Niin, siellä tapahtuu niin paljon kaikkea, että poliisin tehtäväksi muodostuu priorisointi, ja listalla hengen sekä terveyden turvaaminen ja yleisen järjestyksen ylläpito menee etusijalle.
Ja se on sitten helpompaa kun levitetään ne tuhat rikollista ympäri kylää ja jahdataan niitä siellä. 😂 Vai meinaatko että tarkoitus onkin juuri se, levittää ne riehumaan ympäri kylää ettei tarvitse puuttua kun ei onnistu? No niin mä vähän arvelinkin.
Ymmärrätkö, että joukossa tyhmyys tiivistyy? Kun ihmiset ovat hajallaan, ei tule esimerkiksi joukkotappeluita, jolloin taas ei ole kymmenittäin rikoksentekijöitä vaan pari hassua.
No näin ei ainakaan poliisin omien sanojen mukaan ole, vaan järjestyshäiriöt lisääntyvät huomattavasti sen jälkeen kun juhlijat hajaantuvat.
No poliisi ei tätä asiaa päättänyt, vaan kyse on puhtaasta voimannäytöstä, jolla romahtava valtio yrittää esittää olevansa vielä vahva.
Höpö höpö. Ei tämä mikään Venäjä ole.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/31466dfc-c422-4fb5-b071-e4f5afc35…
Meinaat siis, että tarkailuluokalla nostetaan 15% budjetista lainaa jatkossakin?
Seinä on vastassa jo ihan muutaman vuoden sisällä, joten mielivallan voipi odottaa lisääntyvän. Tavallisen kansalaisen kannatta pysytellä pois tieltä ja muuttaa varallisuuttaan sellaisiin muotoihin, joita ei ensimmäisinä aleta konfiskoimaan tai kansainvälisen omaisuudensuojan piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret vitt uun.
Suomesta!
Kannatan ja toteutan tätä parhaani mukaan. Suomi ei ole nuorten luoma ongelma, eikä se kuulu niiden hoidettavaksi.
Nuoret luovatkin ihan omat ongelmansa omilla tyhmyyksillään.
Ensimmäisenä tulee mieleen, että luovat itselleen ongelman rakentamalla elämänsä tänne.
Eläkkeen kerryttäminen Suomeen on ilmeisesti sitä omaa tyhmyyttä, jota ajat viestissäsi takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun asuu täällä niin arvostaa oikeutta yöuneen. Ja olisi kiva jos eivät kävisi pihalla tarpeillaan.
Itsekkin asun ja mulle on sen jokusen kerran vuodessa aivan sama onko meteliä vai ei. En ole tosikko enkä tyhmä joten muuttaisin muualle jos olisi ongelma. Kuseskelu on kyllä päivittäistä ja ongelmaa voisi lievittää hoitamalla oikeasti siistit bajamajat paikalle. Kaupungin budjetista löytyisi rahaa kun syötettäisi ja juotettaisi niillä rahoilla vähemmän noita herroja.
No ei todellakaan ole kuseskelu Kaivopuistossa päivittäistä. Asut ilmeisesti teltassa koirapuistossa, kun olet "herroille" katkera?
Ei kaupungin ykköspuistossa tarvita vakituisena varusteena bajamajoja. Ei se ole mikään rakennustyömaa.
Et sitten ymmärtänyt että hän selvästi tarkoitti juhlien ajaksi, eikä sanonut sanakaan mistään vakiovarusteita. Luulisi tyhmemmänkin tuon osanneen tekstistä päätellä.
Kuseskelu on kyllä päivittäistä ja ongelmaa voisi lievittää hoitamalla oikeasti siistit bajamajat paikalle.
Siinä tapauksessa kannattaa opetella kirjoittamaan. Jos samassa virkkeessä esittää ensin ongelman, ja sitten ratkaisun, normaali ihminen ymmärtää, että ratkaisu koskee juuri sitä ongelmaa.
Taisi jäädä ainoastaan sinulta ymmärtämättä mitä kirjoittaja tarkoitti. Minä ainakin ymmärsin. Esitit ongelman, hän esitti siihe ratkaisun. Jos itse sanot että näiden kekkereiden yhteydessä kuseskelu lisääntyy ja joku ehdottaa ongelmaan ratkaisuksi bajamajoja, niin vain idiootilta jää ymmärtämättä että hän tarjosi ratkaisua juuri siihen esittämääsi ongelmaan.
Hän esitti ongelmaksi PÄIVITTÄISEN kuseskelun (mikä ei ole totta Kaivopuistossa).
Minä mainitsin tuolla jo paljon aikaisemmin, että bajamajoja voisi tuoda puistoon silloin, kun on näitä tunnettuja nuorten juhlapäiviä. En tiedä, oliko hän sitten vain vähän hidas ajattelemaan, kun kopioi idean?
Ainoa päivittäinen kusemisongelma on erään suurlähetystön edessä. Monet heittävät koirankakkapussit lähetystön pihalle.
Työntekijä valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun asuu täällä niin arvostaa oikeutta yöuneen. Ja olisi kiva jos eivät kävisi pihalla tarpeillaan.
Itsekkin asun ja mulle on sen jokusen kerran vuodessa aivan sama onko meteliä vai ei. En ole tosikko enkä tyhmä joten muuttaisin muualle jos olisi ongelma. Kuseskelu on kyllä päivittäistä ja ongelmaa voisi lievittää hoitamalla oikeasti siistit bajamajat paikalle. Kaupungin budjetista löytyisi rahaa kun syötettäisi ja juotettaisi niillä rahoilla vähemmän noita herroja.
No ei todellakaan ole kuseskelu Kaivopuistossa päivittäistä. Asut ilmeisesti teltassa koirapuistossa, kun olet "herroille" katkera?
Ei kaupungin ykköspuistossa tarvita vakituisena varusteena bajamajoja. Ei se ole mikään rakennustyömaa.
Et sitten ymmärtänyt että hän selvästi tarkoitti juhlien ajaksi, eikä sanonut sanakaan mistään vakiovarusteita. Luulisi tyhmemmänkin tuon osanneen tekstistä päätellä.
Kuseskelu on kyllä päivittäistä ja ongelmaa voisi lievittää hoitamalla oikeasti siistit bajamajat paikalle.
Siinä tapauksessa kannattaa opetella kirjoittamaan. Jos samassa virkkeessä esittää ensin ongelman, ja sitten ratkaisun, normaali ihminen ymmärtää, että ratkaisu koskee juuri sitä ongelmaa.
Taisi jäädä ainoastaan sinulta ymmärtämättä mitä kirjoittaja tarkoitti. Minä ainakin ymmärsin. Esitit ongelman, hän esitti siihe ratkaisun. Jos itse sanot että näiden kekkereiden yhteydessä kuseskelu lisääntyy ja joku ehdottaa ongelmaan ratkaisuksi bajamajoja, niin vain idiootilta jää ymmärtämättä että hän tarjosi ratkaisua juuri siihen esittämääsi ongelmaan.
Hän esitti ongelmaksi PÄIVITTÄISEN kuseskelun (mikä ei ole totta Kaivopuistossa).
Minä mainitsin tuolla jo paljon aikaisemmin, että bajamajoja voisi tuoda puistoon silloin, kun on näitä tunnettuja nuorten juhlapäiviä. En tiedä, oliko hän sitten vain vähän hidas ajattelemaan, kun kopioi idean?
Ainoa päivittäinen kusemisongelma on erään suurlähetystön edessä. Monet heittävät koirankakkapussit lähetystön pihalle.
Työntekijä valittaa?
Ai. Minkä maan lähetystö?
Vierailija kirjoitti:
Only in finland logiikkaa. Eihän siinä mitään järkeä olekkaan, joten luonnollisesti suomessa toimitaan siksi juuri niin.
Only in Finland luullaan, etä räkä poskella kännissä ja huumeissa riehuminen on cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only in finland logiikkaa. Eihän siinä mitään järkeä olekkaan, joten luonnollisesti suomessa toimitaan siksi juuri niin.
Only in Finland luullaan, etä räkä poskella kännissä ja huumeissa riehuminen on cool.
Alkosta on tehty alkoholi(npalvonta)lainsäädännöllä pyhä päihde, johon kuuluu paljon rituaaleja.
Känni on cool, koska se oli N-liitossakin cool. Ei Suomi muutu länsimaaksi laittamalla sille huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Igorit ei lomaile edes sunnuntaina.
No sen kyllä huomaa kun tänne taas eksyit.
Nuoret luovatkin ihan omat ongelmansa omilla tyhmyyksillään.