Näkeekö yksinkertaisuuden tai vähämielisyyden naamasta?
Minulle on mm. sanottu ettei näytä että ketään on kotona ja että olen "simppeli". Oppimishäiriöitä on.
Kommentit (45)
Minulla jäi katse psykoosin myötä sellaiseksi, että näyttää etten ole ihan kartalla. Katse oli normaali vielä ennen psykoosia.
Monella simpelillä on usein suu auki ja tyhjä katse. Joskus simppelin näköinen voi olla fiksu, mutta yksikään fiksun näköinen ei ole simppeli. 100% vastausta ei ulkonäöstä saa, mutta viitteitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vanhan kansan mielestä näkee. Oli ennen sellainen sanonta kuin silmät ovat sielun peili jonka voi toki laajentaa käsittämään koko kasvoja. Monella hirveitä tekoja tehneillä historiallisillakin henkilöillä on todella oudot ja pelottavat piirteet jos vertaa keskivertokansalaiseen.
Se millainen katse on kertoo paljon. Valpas ja tietyllä tapaa terävä katse kertoo että henkilö on läsnä ja ymmärtää asiat.
Älykäs ihminen ei välttämättä ole sosiaalisissa tilanteissa valpas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vanhan kansan mielestä näkee. Oli ennen sellainen sanonta kuin silmät ovat sielun peili jonka voi toki laajentaa käsittämään koko kasvoja. Monella hirveitä tekoja tehneillä historiallisillakin henkilöillä on todella oudot ja pelottavat piirteet jos vertaa keskivertokansalaiseen.
Se millainen katse on kertoo paljon. Valpas ja tietyllä tapaa terävä katse kertoo että henkilö on läsnä ja ymmärtää asiat.
Ei hän silti ole ilman ajatuksia. Hänestä näkee että hän on omissa ajatuksissaan eikä vain ihmettele mitä tapahtuu.
Minkäänlainen ilme niillä on siellä Ukrainassa tai missä lie kun ne on saaneet PTSD:n . Onko vähän semmoinen jäykkä naama
Exäni totesi tutustuessamme,
että olemukseni huokuu syvää
älykkyyttä ja
salamannopeita refleksejä.
En ikinä unohda. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän silti ole ilman ajatuksia. Hänestä näkee että hän on omissa ajatuksissaan eikä vain ihmettele mitä tapahtuu.
Omissa ajatuksissaan oleminen ei näy niin, että olisi joku lamppu pään päällä erottamassa sitä ilman ajatuksia toljottamisesta
näkee. yleensä ovat vasemmistoa ja vihreitä äänestäviä.
Vierailija kirjoitti:
näkee. yleensä ovat vasemmistoa ja vihreitä äänestäviä.
Akavan jäsenistöstä yliedustettu osuus on SDP:n, Vasemmiston ja Vihreiden jäseniä (ja osa Kokoomuksen). Persuja äänestäviä akavalaisia ei kovin montaa ole.
Tuntuu joskus pahalta kun jotkut vanhemmat eivät hyväksy lapsensa kehitysvammaisuutta vaikka se näkyy selvästi. Näkyy helposti kasvoista: silmistä ja ilmeistä.
Useimmiten, ja viimeistään silloin kun avaa suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään Vauvan
kiusaamis/paattilinjalla.
FAS ja Downin
syndroomat näkyvät
lapsessa ilmiselvästi
tunnistettavista
kasvonpiirteistä.
FAS muodostuu
äidin raskaudenaik.
alkoholinkäytön aiheutt.
sikiövaurioiden takia.
Ei se ole kiusaamista että TUNNISTAA toisen kasvoista matalan äo:n tai kehityshäiriöitä.
Se on kiusaamista että tämän tiedon perusteella syrjii ihistä.
Itse ainakin pariutumisessa syrjin koska se on sallittua. Naisesta näkee noin sekunnissa onko tämä joku 80 äo retardi ja ulosanti vahvistaa sen 30 sekunnissa.
mustalla piirretyt kulmakarvat saavat kyllä monen naaman näyttämään...erilaiselta
Minusta on seksikästä kun huulet muistuttavat peräaukkoa. Tulee oikein kiihtynyt oli.
Merja T
Mulla on vähän karsastusta ja olin ujo lapsena jne. Sanottiin että mulla on tyhjä katse.
Kumihuulet ja kireä, muovia muistuttava iho muistuttavat kuminukkea. Kuminuket eivät ole tunnetusti kovin fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuuden laudaturin ylioppilas ja kasvonpiirteiden perusteella on luultu muun muassa kehitysvammaiseksi.
Ihana kun kerroit tämän :))
Helpottaa monia, joilla on vaikeaa itsensä kanssa!
Olen opiskellut aihetta
vuosikymmeniä. Holistinen anti-age.
Minulla on käytössäni ikiaikaiset
aasialaiset kasvolihasten/
luuston/faskian/rasvapatjan/
lymfakierron liikkuvuus/
vahvistamis/rentoutusmetodit
takaamassa 'iättömän olemuksen' >
näin kasvoni pysyvät jatkuvasti
ilman kireyttä/jännitystä - kaikki
tämä ilman neurotoksiineja ja
kirurgiaa.