Kesä on täällä. Muistakaahan varttuneemmat kanssasisaret että
liian lyhyt hameenhelma ei imartele. Ja ei voi paljastaa sekä rintavakoa että vesirajaa samaan aikaan, vaan täytyy edes valita jompi kumpi. Ohuet pellavamekot ovat myös erittäin petollisia, jos ei ole kunnon alusvaatteita. Ja ne kalmanvalkoiset suonikohjuiset muhkurasääret kannattaa edes yrittää voidella itseruskettavalla.
Terveisin Täti
Kommentit (93)
Kohtahan ne mekkokelit alkaa, Pouta lupasi helteet Suomeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap muna pystyssä yrittää saada naisia suuttumaan, mutta me olemme jo sen verran elämässämme oppineet, että ketkään ei ole niin tyhmiä, kuin miehet! Naiset pukeutuvat niin, kuin itse haluavat ja ukot eivät voi sitä määrätä.
Henkistä munaa on, fyysistä ei edelleenkään. Ehkä olin edellisessä elämässä mies?!?! Kuka tietää.
Kerro missä asut, niin me lupaamme pukeutua aina sinun asuinseudullasi mahdollisimman huonosti. Ihan vain vittuillaksemme, kun olet niin vittumainen äijä.
Vierailija kirjoitti:
Ap muna pystyssä yrittää saada naisia suuttumaan, mutta me olemme jo sen verran elämässämme oppineet, että ketkään ei ole niin tyhmiä, kuin miehet! Naiset pukeutuvat niin, kuin itse haluavat ja ukot eivät voi sitä määrätä.
Ketään miestä ei kurppaantuneet kurttuiset pellavamekkotädit enää kiinnosta. Kommenttisi aloitus kertonee salaisesta haaveestasi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa koville, kun mammat kuulevat, että roikkotis sien ja sellu rei sien ante li as paljaste lu ei saakaan miehi ä huokail emana ihastuksesta.
Ei mitään aihetta, mutta kannattaisiko se korkki laittaa jo kiinni sinun!
Älä nyt vedä ranteita auki, mutta mitään ei ole otettu eikä oteta. Kehtaan sanoa mielipiteeni ihan selvin päin.
En todellakaan, mutta tuollainen lapsellinen kommentointi muka hauskasti ei ole enää asiallista!
Kaivataan tarkempia ohjeita mikä nostattaa siskon fiilistä, tai miehen sitä?
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan ne mekkokelit alkaa, Pouta lupasi helteet Suomeenkin.
Tuskin maltan odottaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvinhän täällä on taas tri gg eröidy tty. Monta sivua jo kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään miestä ei kurppaantuneet kurttuiset pellavamekkotädit enää kiinnosta. Kommenttisi aloitus kertonee salaisesta haaveestasi...?
Salainen haaveeni on löytää komea latinalais-amerikkalainen mies. Ehkäpä vielä jollakin lomareissulla löydänkin hänet.
Siiderivalaat ja emakot vois muistaa peittää läskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Siiderivalaat ja emakot vois muistaa peittää läskinsä.
Ole ääliö hiljaa!