Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä on täällä. Muistakaahan varttuneemmat kanssasisaret että

Vierailija
30.05.2026 |

liian lyhyt hameenhelma ei imartele. Ja ei voi paljastaa sekä rintavakoa että vesirajaa samaan aikaan, vaan täytyy edes valita jompi kumpi. Ohuet pellavamekot ovat myös erittäin petollisia, jos ei ole kunnon alusvaatteita. Ja ne kalmanvalkoiset suonikohjuiset muhkurasääret kannattaa edes yrittää voidella itseruskettavalla. 

Terveisin Täti

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muna pystyssä yrittää saada naisia suuttumaan, mutta me olemme jo sen verran elämässämme oppineet, että ketkään ei ole niin tyhmiä, kuin miehet! Naiset pukeutuvat niin, kuin itse haluavat ja ukot eivät voi sitä määrätä.

Vierailija
82/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan ne mekkokelit alkaa, Pouta lupasi helteet Suomeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap muna pystyssä yrittää saada naisia suuttumaan, mutta me olemme jo sen verran elämässämme oppineet, että ketkään ei ole niin tyhmiä, kuin miehet! Naiset pukeutuvat niin, kuin itse haluavat ja ukot eivät voi sitä määrätä.

Henkistä munaa on, fyysistä ei edelleenkään. Ehkä olin edellisessä elämässä mies?!?! Kuka tietää. 

Vierailija
84/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä asut, niin me lupaamme pukeutua aina sinun asuinseudullasi mahdollisimman huonosti. Ihan vain vittuillaksemme, kun olet niin vittumainen äijä. 

Vierailija
85/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään miestä ei kurppaantuneet kurttuiset pellavamekkotädit enää kiinnosta. Kommenttisi aloitus kertonee salaisesta haaveestasi...?

Vierailija
86/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa koville, kun mammat kuulevat, että roikkotis sien ja sellu rei sien ante li as paljaste lu ei saakaan miehi ä huokail emana ihastuksesta.

Ei mitään aihetta, mutta kannattaisiko se korkki laittaa jo kiinni sinun!

Älä nyt vedä ranteita auki, mutta mitään ei ole otettu eikä oteta. Kehtaan sanoa mielipiteeni ihan selvin päin. 

En todellakaan, mutta tuollainen lapsellinen kommentointi muka hauskasti ei ole enää asiallista!

Vierailija
87/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivataan  tarkempia  ohjeita mikä  nostattaa   siskon  fiilistä,   tai  miehen sitä?

Vierailija
88/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan ne mekkokelit alkaa, Pouta lupasi helteet Suomeenkin.

Tuskin maltan odottaa :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
89/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvinhän täällä on taas tri gg eröidy tty. Monta sivua jo kommentteja. 

Vierailija
90/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään miestä ei kurppaantuneet kurttuiset pellavamekkotädit enää kiinnosta. Kommenttisi aloitus kertonee salaisesta haaveestasi...?

Salainen haaveeni on löytää komea latinalais-amerikkalainen mies. Ehkäpä vielä jollakin lomareissulla löydänkin hänet.

Vierailija
91/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalaat ja emakot vois muistaa peittää läskinsä.

Vierailija
92/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ukot vain itse peiliin!

Vierailija
93/93 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiderivalaat ja emakot vois muistaa peittää läskinsä.

Ole ääliö hiljaa!