Kesä on täällä. Muistakaahan varttuneemmat kanssasisaret että
liian lyhyt hameenhelma ei imartele. Ja ei voi paljastaa sekä rintavakoa että vesirajaa samaan aikaan, vaan täytyy edes valita jompi kumpi. Ohuet pellavamekot ovat myös erittäin petollisia, jos ei ole kunnon alusvaatteita. Ja ne kalmanvalkoiset suonikohjuiset muhkurasääret kannattaa edes yrittää voidella itseruskettavalla.
Terveisin Täti
Kommentit (93)
No niin täti! Ei ole Häpeä olla. t r a n s u joten tule vain ulos sieltä kaapista ihan reippaasti
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tissimies, joka käyttää pitsisiä C-kupin tissiliivejä, kun imenyt liikaa kaljaa ja hanuri ja tisut ovat levinneet. Ulkonäkö muistuttaa variksenpelätintä.
Jos tämä visio sinua lohduttaa, niin pidä se. Mukavaa sipsi- ja siideri-iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tarkoitus ei ole, että hameen etu- tai sivuhalkiosta vilahtaa häppärit.
Aika isot lerpat saa olla, jos sivuhalkiosta onnistuvat vilahtamaan.
Ihmisvartalot tämän tästä hämmästyttävät monimuotoisuudellaan... ja ei aina hyvällä tavalla.
Joka kesä sama juttu. Suomalaisilla lähtee paljastelu laukalle saman tien kun lämpömittari tavoittaa 20 asteen lukemat.
Marjatat uskoavat olevansa läpi elämän kokoa 36 ja siitä ei seuraa kuin särkeviä silmämunia.
Vierailija kirjoitti:
Marjatat uskoavat olevansa läpi elämän kokoa 36 ja siitä ei seuraa kuin särkeviä silmämunia.
Markut. Kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sinussa ei ole mitään katsottavaa. Mitä jos vain jäisit kotiisi murjottamaan.
En tunne ketään apta tai muitakaan, mutta nimenomaan en ikinä pälyile ympärille hyväksyntää/kullia hakien.
Niin arvatkaa mitä? Jututtajia riittää, tutut melkein jonottaa että pääsee mun kanssa juttelemaan. Miksikö? Siksi kun en odota keneltäkään yhtään mitään. Vaatteet on mitä on, mutta puhtaat ja peittävät. Ettei vaatteet ole se ainoa asia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa AINA vilkaista peiliin ennen ulko-ovesta ulostautumista. Ja muistaa tsekata myös miltä näyttää selän puoli...
Ja sivuprofiili. Lisäisin vielä alushameen tärkeyden jos on mekko/hame-ihmisiä koska sopivasti auringonvalon ja varjon osuessa moni mekko/hame paljastaa aivan kaiken ja on kuin ei olisi koko mekkoa/hametta. Nykyisin on niin ohuita kankaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täti, vaan setä, joka aloitti tämän ketjun.
Ihan kuin täti ei voi olla sitä mieltä, että kanssatädit vilauttavat liikaa. Aina leimataan mieheksi. Niin vanha virsi, ettei jaksa edes haukotella enää.
Mä näin perjantaina ruokakaupassa niin paljon liikaa, että olen reilu ja kuvailen sen teillekin. Siirtyessäni seuraavaan hyllyväliin siinä olikin sitten heti vastassa noin metrin levyinen takapuoli pyllistysasunnossa ja verhottuna johonkin lepardi-kuosiin joka oli niin äärimmilleen venynyt että 15 denierin sukkiksetkin olisi ollut peittävämmät. Siellä alla ei ollut alushousuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täti, vaan setä, joka aloitti tämän ketjun.
Ihan kuin täti ei voi olla sitä mieltä, että kanssatädit vilauttavat liikaa. Aina leimataan mieheksi. Niin vanha virsi, ettei jaksa edes haukotella enää.
Mä näin perjantaina ruokakaupassa niin paljon liikaa, että olen reilu ja kuvailen sen teillekin. Siirtyessäni seuraavaan hyllyväliin siinä olikin sitten heti vastassa noin metrin levyinen takapuoli pyllistysasunnossa ja verhottuna johonkin lepardi-kuosiin joka oli niin äärimmilleen venynyt että 15 denierin sukkiksetkin olisi ollut peittävämmät. Siellä alla ei ollut alushousuja..
Kiitos tästä :D Minä odotan kauhulla sitä, kun mummut lähtevät puhki hiutuneissa pellavatopeissaan taas liikkeelle - ilman rintaliivejä tietenkin :/.
Vierailija kirjoitti:
Marjatat saattoi ollakin ikänsä kokoa 36 mutta he kasvaa jo horsmaa. Sen sijaan nämä annet, heidit ja miiat kuvittelee olevansa max kokoa 38 vaikka oikeasti ovat kokoa 48 ja sekin vähän nafti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sinussa ei ole mitään katsottavaa. Mitä jos vain jäisit kotiisi murjottamaan.
Kun saisikin jäädä. Valitettavasti täytyy käydä ansaitsemassa päivittäin ja siellä kohtaa näitä hemaisevia asiakkaita mekkoineen yms.
No mene vinkumaan saikkua, jos noin ahdistaa, palvelija.
En pal vele ketä än. Nau reskelen rum ill e ihmi sille.
Puhuit asiakkaista, eli lienet asiakaspalvelija. Ja tiedäthän, että ne asiakkaat naureskelevat myös. Rumalle akalle, jolla on naama norsunvtulla.
Vaikutat aika yksioikoiselta ihmiseltä. Taisi aloitus osua juuri sinuun. No pimppiä vaan soukemmalle ja pidempää hametta päälle, niin helpottaa!
Vain valkoro.skamoukka käyttää tuollaisia sanoja. "Pimppiä soukemmalle", hyi olkoon. Häpeä, jos osaat.
Ajattelin puhua kielellä, jota sinäkin ymmärrät ja nähtävästi perille meni :D
Etkö muuta keksinyt? 🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjatat saattoi ollakin ikänsä kokoa 36 mutta he kasvaa jo horsmaa. Sen sijaan nämä annet, heidit ja miiat kuvittelee olevansa max kokoa 38 vaikka oikeasti ovat kokoa 48 ja sekin vähän nafti.
Mo lem pi pah e mpi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut koskaan minihametta. Vieläköhän ehtisin kokeilla?
Suomi on vapaa maa eli ei kun kokeilemaan vaan! Mutta älä itke jos ei satele kehuja.
Mulla on muuten edelleen hyvän näköiset kintut. Sääret etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kii laa ki ilan pä älle vaan van hoihin ryt kyihin ja taas kulj etaan yksi kesä sau mat nat isten..........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muu ta kun pink eä Grat ha n hi hna tis sien väli in ja men oksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muu ta kun pink eä Grat ha n hi hna tis sien väli in ja men oksi :D
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut koskaan minihametta. Vieläköhän ehtisin kokeilla?
Suomi on vapaa maa eli ei kun kokeilemaan vaan! Mutta älä itke jos ei satele kehuja.
Mulla on muuten edelleen hyvän näköiset kintut. Sääret etenkin.
Kuntopallo kahden tikun varassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saisikin jäädä. Valitettavasti täytyy käydä ansaitsemassa päivittäin ja siellä kohtaa näitä hemaisevia asiakkaita mekkoineen yms.
No mene vinkumaan saikkua, jos noin ahdistaa, palvelija.
En pal vele ketä än. Nau reskelen rum ill e ihmi sille.
Ulkonäkösi on hauska, ts. koominen.
Persvako-Pena-ap, muistapa pitää ne housus ylhäällä! Oksettaa nähdä tursuavaa paskaa persevaossas!