Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9444)
Vierailija kirjoitti:
Minä kannatan Argentiinaa ja Messiä.
Minun mielestäni Messi jo sanoi, että se on jo uskomaton suoritus, että Argentiina on ollut monta vuotta peräkkäin finaalissa. Että tuli voitto tai ei.
Olen Espanjan puolella illan finaalissa. Pelasivat niin hyvin Ranskaakin vastaan, että ansaitsisivat voittaa mestaruuden. Messi on tietysti edelleen Messi, ja totta kai Espanjankin pelaajat tietävät sen. Mutta jos Espanja pelaa finaalissa samalla tavalla kuin Ranskaa vastaan, niin kyllä Messillekin tulee tosi hikiset oltavat.
Cherki oli käyttäytynyt epäkunnioittavasti Ranskan valmentajaa kohtaan. Valkku sanoi, että pallo eteenpäin ja nopeasti. No sen jälkeen valmentaja kannusti muita. Juomatauolla tämä siis.
Vierailija kirjoitti:
Cherki oli käyttäytynyt epäkunnioittavasti Ranskan valmentajaa kohtaan. Valkku sanoi, että pallo eteenpäin ja nopeasti. No sen jälkeen valmentaja kannusti muita. Juomatauolla tämä siis.
Siis Cherki loukkaantunut kun annettu ohjeita. Mietin kun katsoin sen peliä, että miksi se ei edes yritä. Ilmeisesti ei ole halua pelata maajoukkueessa. En ehkä itse tuollaiselle paikkaa penkille varaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitti aika lailla se yöllinen Ranskan tappio. Oliko Ranskalla tarkoitus pelata rikasta ja uppoköyhää niin että Englanti vaihtaa kakkosmiehityksen kentälle puoliajan jälkeen? Tämä kävi mielessä.
Englannilla oli kakkos miehistö jo avauksessa niinkuin Ranskalla kun suurimmaksi osaksi Mbappea ja Olisea lukuunottamatta. Tarkoitus oli varmaan saada Mbappeelle mahdollisimman monta maalia, ottelun lopputulos ei varsinkaan Ranskaa näyttänyt kiinnostavan.
Itse mietin ennen peliä, ettei noilla varmaan ollut kummallakaan joukkueella enää muuta motivaatiota kuin yksittäisillä pelaajilla voittaa maalikuninkuus. Ja niinhän se sitten menikin. Kaikki teki paljon maaleja.
Matsi oli viihdyttävä ja mukavaa katsottavaa, Saka teki hattutempun, Mpappe yhdeksännen ja kymmenennen maalin, nähtiin paitsiomaali, rangaistuspotku, muutama epäonnistunut laukaus kohti maalia ja lopuksi enemmän maaleja tehnyt joukkue sai mitalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisikohan katsoa loppuottelun? En taida sittenkään, on se vaan niin tylsää nysväämistä.. 🥱🥱
Ai niinkuin lätkän mm-finaali?
Kiekossa on kaikki mikä jalkapallosta puuttuu.
Jep, eli feikkitappelut, loputtomat mainoskatkot ja muovinen tunnelma.
Finaali vielä pelaamatta, mutta futisfanin katseet alkavat jo kohdistumaan ensi viikon eurokarsintoihin. Ensin KuPS kohtaa tiistaina Sabahin vieraissa, ja keskiviikkona Inter kohtaa Istanbulissa Basaksehirin, HJK aloittaa karsinnat kotonaan Colerainea vastaan ja Ilves pelaa vieraissa Stjarnania vastaan. Vähintään kaksi voittoa ja tasuri olisi toiveissa, siitä tulisi hyvä pistepotti UEFA rankingia ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Messi jo sanoi, että se on jo uskomaton suoritus, että Argentiina on ollut monta vuotta peräkkäin finaalissa. Että tuli voitto tai ei.
Monta vuotta peräkkäin :D
Ei näitä joka vuosi pelata eikä joka toinenkaan
Argentiinan maalivahti on nyt se salainen ainesosa jolla Argentiina voisi tämän viedä.
I WAN'T TO BELIEVE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi Trumpit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään kaipaamaan Jude Bellinghamin pakaroita.
Mies on tikissä ja monen iloksi aika hidas pukemaan paitaa päälle.
Eilenkin kesti hengästyttävän kauan saada paita päälle 😍
Käsivarret ovat aika narut. Niihin kun vielä saisi vähän lisää lihasta, niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi Trumpit
Arvofinaaleissa puhui Copa Americoista
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisat kisat.
Surkuhupaisa urheilulaji. ”Miehet” kekkaloi kentällä minkä ehtii - auta armias jos tukka menee sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisikohan katsoa loppuottelun? En taida sittenkään, on se vaan niin tylsää nysväämistä.. 🥱🥱
Ai niinkuin lätkän mm-finaali?
Kiekossa on kaikki mikä jalkapallosta puuttuu.
Jep, eli feikkitappelut, loputtomat mainoskatkot ja muovinen tunnelma.
Potkupalloilijoiden naamoissa alkaa olla melkoisen muovinen tunnelma ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisat kisat.
Surkuhupaisa urheilulaji. ”Miehet” kekkaloi kentällä minkä ehtii - auta armias jos tukka menee sekaisin.
Miksi katsot, jos vain moitit?
Vierailija kirjoitti:
Onneks tänään loppuu tää paska
Ja oot silti katsonut joka matsin😝
”Miehekästä” kieriä maassa ja tehdä ajassa 92:45 vaihto - pari kekkaloijaa löntystelee kentällä taputellen yleisölle ilman mitään kiirettä palata pelaamaan. Hupaisa laji.
Jos Espanja onnistuu laittamaan Messin varjoihin, se voittaa. Simple as that.