Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (562)
Curaçaon väkiluku on tällä hetkellä noin 185 000. Suuri osa saaren asukkaista, noin 140 000 – 150 000 henkeä, asuu pääkaupungissa Willemstadissa.
saksa-tampere
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että Skotlanti sai ne 3p kerättyä. Aika matalan blokin taktiikan olivat valinneet, mutta vaikka vastustajalla oli enemmän jalkoja, niin Skotlannin onneksi viimeistely Haitilla ei ollut riittävän hyvää.
Skotlanti oli kisoissa ekaa kertaa 28 vuoteen ja oliko ensimmäinen avausvoitto, vai peräti pisteet 44 vuoteen.
Edellisissä kisoissaan Sco saavutti yhden pisteen kun pelasi tasan Nor kanssa 1998. Sco ja Bra melko monesti olleet samassa alkulohkossa ja näissä kisoissa jälleen. Edelliset kerrat 1974, 1982, 1990 ja 1998 eli aina kahdeksan vuoden välein tuolloin mutta nyt tuli sitten hieman pidempi tauko.
Näitä pareja on joitakin muitakin jotka yllättävän usein ilmaantuvat samoihin lohkoihin.
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!
Minä kannatan Curaqaoa! Euron veto 1-1 tasurille!
Nyt on siis kovat piipussa!
Vierailija kirjoitti:
Curaçaon väkiluku on tällä hetkellä noin 185 000. Suuri osa saaren asukkaista, noin 140 000 – 150 000 henkeä, asuu pääkaupungissa Willemstadissa.
saksa-tampere
Rohkeasti hyökkäämään Saksaa vastaan vain
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä se vastustaja jonka haluaisi ekaan peliin ikinä MM kisoissa.
Kaikki tsempit Curacaon veskarille!!! Tulee hänelle kiireinen ilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on melkoista kuraa nämä kisat kun jotkut kura saot on päässy mukaan. Vähintään 5-0 saksalle.
Dick Advocat on Curacaon päävalmentaja 😆
Kukaan ei tiedä miten Guragao kirjoitetaan saati lausutaan
Kaksi Hollannin peliä peräkkäin😷Hollanti C ja Hollanti A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä se vastustaja jonka haluaisi ekaan peliin ikinä MM kisoissa.
Kaikki tsempit Curacaon veskarille!!! Tulee hänelle kiireinen ilta.
Jep 😬.
Vähän sama kun katsoisi Suomi-Iso Britannia lätkää. Tasoero joukkueiden välillä on valtava. Oikeastaan liian iso MM tasolla.
Aiheesta on jo ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6543023/fifa-world-cup-2026-official
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on melkoista kuraa nämä kisat kun jotkut kura saot on päässy mukaan. Vähintään 5-0 saksalle.
Hauskaahan tää on
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun katsoisi Suomi-Iso Britannia lätkää. Tasoero joukkueiden välillä on valtava. Oikeastaan liian iso MM tasolla.
Näitähän karjalahatut kattoo vehje kädessä.
7-0 enemmänkin