Mitä yksityinen ultra maksaa n.?
Oon ajatellut tilata yksityiseltä ultraäänitutkimuksen, kun mietityttää mitä tuolla mahassani oikeen tapahtuu. On ollut muutamina päivinä tässä toukokuussa pientä veristä vuotoa ja sain kyllä terveyskeskuslääkäriltä lähetteen ultraan viime viikolla, mutta ei vaan kutsua kuulu. Joten mietityttää liikaa tää juttu ni ehkä tilaan huomenna ajan yksityiseltä ni jos sitten sais mielenrauhan, eikä ajatukset pyöris vaan tän asian ympärillä. Onko jollakin kokemuksia vuodosta?...pelottaa koska sitä rupeaa tulemaan enemmän...Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Mibatsu 6+5
Kommentit (4)
yksityisellä ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin! Tosin sikiön pienen koon takia olisin vasta viikolla 5. Oli se ihana näky, kun näki että siellä se sykkii! Eikä ollut kallis mielestäni (62¿), kun nyt on niin huojentunut olo. Niukka verenvuoto on kuulemma ihan normaalia, mutta tietenkin, jos enemmän rupeaa vuotamaan niin täytyy mennä tohtorille.
Mibatsu
Kävin viikolla 6+4 yksityisellä ultrassa, makso 40¿, ei ollu mun mielestä yhtään paha hinta siitä että sai jonkinlaisen varmuuden, edes siitä että vauva on oikeessa paikassa. Edellinen raskaus oli kohdunulkonen ja sillon viikolla 7 ei löytyny mitään. Nyt sydämmen sykekkin näky loistasti. Jos oot saanu lähetteen niin ole vaan tiukkana, kyllä pitäis päästä sitäkin kautta. Toivotaan että kaikki on hyvin, kyllähän se vuoto voi olla ihan asiaan kuuluvaa, olen kuullu monella olleen ja silti kaikki ollu ok. :) Tsemppiä.
kannattais vissiin lukea kunnolla ennen ku kirjottaa... :) Kiva kuulla että kaikki oli hyvin!
viikosta 6 alkaen viikoille 14 asti...siis ei taukoamatta mutta jok viikko kuitenkin ja välillä monta päivää putkeen...syytä eivät löytäneet, eivätkä kovasti etsineetkään, mutta vauva voi hyvin koko ajan.
Alkuraskauden ultrassa kävimme fertinovalla helsingissä, maksoi 100e ja siitä olisi voinut hakea vielä kela korvauksen mutta en muistanut.
liipe ja prinsessa rv31+5