Mieheni on pettanyt minua lukemattomia kertoja, mutta en aio jattaa hanta. Avioliittomme jatkuu, eika kukaan saa tietaa, mita on tapahtunut.
Kommentit (35)
ihminen joka ei hyväksy itseään, ei kykene rakastamaan muitakaan.
" 31! Ei ollut tarkoitus, että saan tietää. Miehni kätki tekonsa onnistuneesti vuosikausia"
-no sekö on hyvä puollustus? hän siis teeskenteli uskollista aviomiestä ja valehteli sinulle, sekö on oikeaa rakkautta?
Enkä halua erota. Olisin tyytyväisempi, jos en olisi koskaan saanut tietää mieheni uskottomuudesta. -ap
Alan kallistua provon puolelle.
Ei kukaan ole noin typerä, että vielä jaksaa kuvitella miehen rakastavan häntä tuollaisessa tilanteessa. Huhhuh.
En minäkään kerro hänelle asioita, jotka voivat pahoittaa hänen mielensä. Tosin minulla ei olekaan mitään niin isoa juttua kerrottavana. -ap
jäi kiinni? Etkö sinä halua pettää häntä? Käytkö missään, missä voisit pettää miestäsi? Oletko kotiäiti?
tömät panot ole niin paha asia, että sen takia pitäisi muuten hyvä avioliitto rikkoa. Naiivia muuten väittää, ettei voisi rakastaa yhtä ihmistä, vaikka harrastaisikin seksiä välillä muiden kanssa.
En myöskään haluaisi tietää, jos miehelläni joskus olisi joku pano vaikka ulkomaanreissulla - en myöskään näkisi mahdottomana, että joskus kävisin kokeilemassa jonkun toisen kanssa. Meillä on kuitenkin vain yksi elämä, eikä kaikessa tarvitse olla niin musta-valkoinen.
eikä minun oma mieheni ole uskoton. suomessa on paljon pareja, jotka elävät yhdessä, vaikka toinen puolisosta pettää. tämä on totuus.
varsinkin keskiikäiset eivät eroa uskottomuuden takia.
monet eivät eroa myöskään, jos taloudellinen tilanne on hyvä.
ravintolat sikiää naimisissa olevia miehiä, jotka ovat valmiita pettämään.
En siis ymmärrä näitä, jotka patistavat ap:ta eroamaan. Objektiiviset syyt, kuten päihteet ja väkivalta, ovat eri asia, mutta pettäminen ja sen kokeminen ovat subjektiivisia juttuja. Jokainen pari määrittelee itse rajat tuommoisissa asioissa. Onhan näitä vapaitakin liittoja, missä pariskunta on onnellisesti yhdessä vaikka sekstaavat muidenkin kanssa.
10 v ikäeroa ja mies kotona aivan täydelilnen puoliso ja isä mutta pettänyt lukemattomia kertoja. Avioliitto vaan jatkuu...
teillä on varmasti kummallakin omat syynne tehdä niinkuin teette, mutta ainakaan sinä et tee pahaa muille.
Jos kerran itse saat rakastamaltasi mieheltä mitä parisuhteesta toivot, hellyyttä, hoivaa, taloudellista varmuutta, seksiä, seuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, harrastuksia ja teillä on yhteiset vanhuuden suunnitelmat niin onnea!
Parit panot jossain seikkailu mielellä on aika fyysinen suorite vaan..
Onkohan ihminen oikeasti luotu yksiavioiseksi? Vai onko tämä näitä jeesus-juttuja taas?
ap