Bussikuski retuutti ja löi asiakasta
Bussiyritys selvittää asiaa. Mistä lähtien bussiyritykset on hoitaneet poliisin hommia?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5ef98ba4-5465-44bf-8a2e-7f2c1cf833cd
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö kuulemma renkutti pysätysnappia. Jos on totta, niin se oli asiatonta, mutta ei nyt mikään nyrkkitappelun arvoinen asia sentään.
Ja auton ulkopuolella oli asiatonta lähinnä se kuskin touhu. En niin kuin tajunnut,, miksei se kuski päästänyt irti sitä tyttöä, vaikka se tyttö jo oli pihalla, eikä siellä autossa. Piti vaan kiinni. Ja se läimäyttäminen sitten - ei perkules sentään!
Tyttö potki kuskia heti kun pääsi irti. Lienee hakannut kuskia tai ainakin jotain matkustajaa jo aiemmin, kun kuski piteli sitä mahdollisimman kaukana itsestään ja muista ihmisistä.
Joo kuski oli tosi henkihievereissä ja healthit oli ihan finaalissa energiapalkissa. Potku oli viimeinen pisara. Tyttö oli lähellä flawless victoryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mua potkaisee niin potkaisen tai lyön takaisin sukupuolesta riippumatta.
Eli tuolle tytölle vinkiksi, älä häiriköi äläkä potki niin kaikki on ok.
eihän toi potku edes osunut. Tiedoksi sulle että jos alat hakkaamaan naisia tai alaikäisiä, niin pistän sut pakettiin.
Olen ihan oikea valkoritari. En kattele tollasta toimintaa sekuntiakaan.
Saat tällöin itse turpaan. Lisäksi annat häpeällistä esimerkkiä muille hyväksymällä huonoa käytöstä.
En saa. Olen toiminut vartijana, turvamiehenä, portsarina. En katsele yhtään naisten hakkaamisia tai varsinkaan jos lasten kimppuun käydään. Puutun tilanteeseen automaattisesti. Turpaan nimenomaan en tule saamaan vaan pistän pelin poikki heti. Sitten soitan viranomaiset paikalle ja homma selvitetään jatkoon.
En katsele tollasta meininkiä yhtään. Teitä voi olla enemmän kuin yksi niin osaan handlata tilanteet. Ei pelota yhtään.
No nyt on kunnon appelsiinit kainaloissa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Play stupid games, win stupid prizes 😆 Jos urvakki vaikka oppii olemaan pelleilemättä toisten työajalla ja -paikalla.
Ensinnäkin käsiksi ei käydä kehenkään. Sanotaan tai keskeytetään kyyti jos ei jaksa ajaa.
Höpö höpö, kyllä kuljettajan tehtävä on poistaa häirikkö autosta jos ei vapaaehtoisesti poistu. Häirikkö yritti vielä potkaista kuljettajaa.
Emmä ainakaan kuskina lähtisi tekemään ylimääräisiä töitä. Ajaisin vain bussia. Jos joku haluaa että käytän kungfun mustaa vyötä, niin se maksaa sitten kuskin palkan päälle extraa. Kuskin palkalla en ala tappelemaan sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Play stupid games, win stupid prizes 😆 Jos urvakki vaikka oppii olemaan pelleilemättä toisten työajalla ja -paikalla.
Ensinnäkin käsiksi ei käydä kehenkään. Sanotaan tai keskeytetään kyyti jos ei jaksa ajaa.
Höpö höpö, kyllä kuljettajan tehtävä on poistaa häirikkö autosta jos ei vapaaehtoisesti poistu. Häirikkö yritti vielä potkaista kuljettajaa.
Tässä tuleekin sama kuin siwan kassalla että pitääkö uhrata oma terveys näpistelyn vuoksi matalalla palkalla vai soittaako vain vartijat paikalle. En lähtisi matalalla palkalla tappelemaan kassatyöntekijänäkään tai kuskina yhtään sekuntiakaan. Hinnasta voidaan sopia, mutta ehtona on että mitään oikeussyytteitä ei minulle tule vaan homma siirtyy omistajan syyksi.
En lähtisi tappelemaan kuskina tai myyjänä yhtään. Enemmän rahaa, niin aletaan keskustella asiasta. Poliisin työ poistaa häiriköt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset vanhemmat kasvattavat tuollaisen kakaran? Luulisi hävettävän.
Varmasti sellaiset jotka on kokoajan töissä ja tyttö on kasvanut avain kaulassa itsenäisesti. Vanhemmat tulleet aina töistä kotiin illalla nukkumaan ja aikaisin aamull takaisin töihin. Esimerkiksi romaniyhteisöissä ei tytöt käyttäydy noin asiattomasti, koska heillä on kotona kasvattajat läsnä. Lapset kasvatetaan käyttäytymään perinteisten suomalaisten tapojen mukaisesti.
Siis mitä ihmettä oikein horiset?? Romanilapsethan ovat tunnetusti vuosikymmeniä käyttäytyneet vähintään yhtä huonosti, usein paljon pahemmin.
Aivan ihme tarinointia taas. 🙄
Eli liberaalien kasvatus on parempaa kuin konservatiivien? Konservatiivinen kasvatus tuottaa vain rajoja uteliaasti venyttävää, joka oppii valehtelemaan vanhemmilleen selkäsaunan ja rangaistusten pelossa, kun taas liberaalissa perhemallissa lapsi saa tutkia vapaasti rajoja ja oppii varhain mikä on oikein ja väärin käytännössä. Tätäkö tarkoitit?
kyllä pahatapaisille kakaroille joku roti täytyy löytyä ei ne saa käyttäytyä miten lystää! Ei kukaan muukaan saa! Olisin itse toiminut samoin kuin kuljettaja, itsepä likka tuon aloitti niin takaisin tulee kanssa oli kuka hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö kuulemma renkutti pysätysnappia. Jos on totta, niin se oli asiatonta, mutta ei nyt mikään nyrkkitappelun arvoinen asia sentään.
Ja auton ulkopuolella oli asiatonta lähinnä se kuskin touhu. En niin kuin tajunnut,, miksei se kuski päästänyt irti sitä tyttöä, vaikka se tyttö jo oli pihalla, eikä siellä autossa. Piti vaan kiinni. Ja se läimäyttäminen sitten - ei perkules sentään!
Tyttö potki kuskia heti kun pääsi irti. Lienee hakannut kuskia tai ainakin jotain matkustajaa jo aiemmin, kun kuski piteli sitä mahdollisimman kaukana itsestään ja muista ihmisistä.
No ei todellakaan potkinut heti, vaan se tyttö kirkui monta kertaa päästämään irti, huusi, että mitä vittua sä pidät kiinni, päästä irti jne. - ja kun sellaista ei tapahtunut, vaikka hän käski päästää irti, niin sitten vasta hän potkaisi.
Oli muuten fiksua päästää irti, koska jos potku olisi tullut kiinnipitotilanteessa, nin olisi ollut voimakkaampi potku ja osunut.
Luulen kun tässä eilen joku epäili että potkusta haisi epäröinti, niin ehkä kuski päästi irti juuri ennen kuin tyttö tai humalassa ollut nainen hitaalla reaktiolla päästi potkun heti irtaantumisen perään. Siksi potku ei toiminut ja litsarikaan ei ajoituksella toiminut, koska potku tai tasapaino palautui juuri litsarin osumahetkellä, jolloin osumakin myöhästyi oikeasta osoitteestaan. Iltalehden pitäisi palkata minut selostajaksi näille videoille joita heille lähetetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mua potkaisee niin potkaisen tai lyön takaisin sukupuolesta riippumatta.
eihän toi potku edes osunut. Tiedoksi sulle että jos alat hakkaamaan naisia tai alaikäisiä, niin pistän sut pakettiin.
Saat tällöin itse turpaan. Lisäksi annat häpeällistä esimerkkiä muille hyväksymällä huonoa käytöstä.
En saa. Olen toiminut vartijana, turvamiehenä, portsarina. En katsele yhtään naisten hakkaamisia tai varsinkaan jos lasten kimppuun käydään. Puutun tilanteeseen automaattisesti. Turpaan nimenomaan en tule saamaan vaan pistän pelin poikki heti. Sitten soitan viranomaiset paikalle ja homma selvitetään jatkoon.
En katsele tollasta meininkiä yhtään. Teitä voi olla enemmän kuin yksi niin osaan handlata tilanteet. Ei pelota yhtään.
T. Läskilörtti sohvanpohjalta voimafantasioissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kunnon appelsiinit kainaloissa😅
Vähän petyin, kun minusta minulla on vähintään greippit kainaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, että kakaroiden ja nuorten kusipäisyyteen laitetaan vähän auktoriteettia väliin. Jos kersa tosiaan oli tuollainen mulkvisti niin bussikuskille kuuluisi tuosta kasvatuksellisesta läpsäisystä jokin bonus antaa.
Jokin roti.
Tämä! Vanhaan aikaan sai selkään jos perseili mutta nykyään noiden hirviölasten kanssa vaan "neuvotellaan". Hyvä kuljettakaja!
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat ovat tytön puolella. Siis tästä episodista, mitä nähtiin videolla ja auton ulkopuolella. Kummaa kiinni pitämistä, vaikka toinen on jo ulkona autosta ja selvästi haluaa pois siitä tilanteesta lähteä. Näen asian niin, että jos kuski olisi irrottanut, niin asia ei olisi eskaloitunut potkuksi. Irti päästäkseen se tyttö selvästi potkaisi.
No paskat. Kuski yrittää työntää oven raosta väkisin puskevaa tyttöä pois, mutta tämä ei suostu lähtemään. Sitten kuski ottaa takista enemmän kiinni ja vetäisee pihalle saakka kun ei millään muuten tuo pissis suostu lähtemään.
Olisin kotona saanut 10x pahemmin remmistä takalistoon, jos olisin noin käyttäytynyt.
Klassinen perseile, yritä estää poistamasta paikalta, käytä väkivaltaa ja uhriudu. Joo, kuskihan se tässä ilkeä ja paha.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kotona saanut 10x pahemmin remmistä takalistoon, jos olisin noin käyttäytynyt.
Melkein jokainen teini kokeili kerran keppostelua kaupungissa. Teininä piti aina varastaa jotain. Sellainen rohkeuskoe ja muutenkin ilkivalta ja tappeleminen muiden alueiden poikien kanssa, jotta voitti tyttöjä itselleen. Amerikkalaista kultuuria, villin lännen menoa ja cowboy-leikkejä. Rokkikappaleet kertoo risaisesta elämästä ja villistä menosta urbaanissa maailmassa. Teinikultuuri syntyi Yhdysvalloissa. Oli Marlon Brandot ja nuoret kapinalliset. Bussien töhertely ja puukolla istuinte vuoleskelu oli päivittäistä ja normaalia arkea meille rasvatukille ja nahkatakeille.
Minäkin varastin patukan jäin kiinni kolmentoista kesäsenä heti ensimmäisellä kerralla. Kauppias sai kiinni ja tiesi isäni. Otti kiinni ja teki soiton kotiin ja sieltä äiti soiti isälle töihin.
Isä tuli töistä suoraan kauppiaan puheille kesken työpäivän ja maksoi patukan ja lisiäisiä. Sitten se vetäisi turpaan kaupan pihassa. Minulla on vieläkin muistona nenänrusto vinossa ja osoittaa vasemmalle. Valokuvissa näkee että nenä osoittaa vasemmalle. Tempoi se minua vatsaankin ja raahasi niskavilloista kotia, niin että tukan rasvainen tötterö vain heilui hei hei hei. Päässä soi vain ensimmäisen lyöninin jälkeinen soitanta:
- "Round 'n around 'n up 'n down we go again Oh baby make me know you love me so and then Come on twist again like we did last summer..."
Matkan aikana kävin pusikoissa ja isä retuutti pyöritellen kotia kohti melko kovaotteisesti hyppyyttäen.
Loppukesästä olin kuitenkin kyseisessä marketissa töissä palkatta ja kauppias huomasi miten hyvä tyyppi olen, joten pääsin töihin seuraavaksi kesäksi täydellä palkalla. Hän myös pyysi anteeksi että oli ilmiantanut minut ja näki sääliä, koska isäni oli tehnyt ulkonäöstäni selvää lopullisesti. Ei olisi kuulemma ilmoittanut, jos olisi tiennyt isäni pahaksi mieheksi. Isä oli nuorempana puukottanut myös ihmisiä velkojen takia ja käynyt linnassa istumassa. Hänellä oli todella herkkä pinna ja hakkasi äitiäkin melkein joka viikko.
Jos mietitään nyt ihan rehellisesti tilanteen vakavuutta, niin osa keskustelijoista käyttäytyy hysteerisesti kuin isäni. Kyseessä on kuitenkin nuori ja suklaapatukka. Ei niin vakavasta asiasta ole kyse. Kyse on vain Twistaamisesta jonka jokainen nuori tekee kerran.
Isääni jos minua verrataan, niin olen rokkimiehiä, niin isä oli iskelmämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, että kakaroiden ja nuorten kusipäisyyteen laitetaan vähän auktoriteettia väliin. Jos kersa tosiaan oli tuollainen mulkvisti niin bussikuskille kuuluisi tuosta kasvatuksellisesta läpsäisystä jokin bonus antaa.
Jokin roti.
Tämä! Vanhaan aikaan sai selkään jos perseili mutta nykyään noiden hirviölasten kanssa vaan "neuvotellaan". Hyvä kuljettakaja!
On se erikoista tietää että ihmisen lyöminen on kuin ihmeellinen taikanappi. Kun sitä lyö tarpeeksi, niin se muuttuu hyväksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokainen teini kokeili kerran keppostelua kaupungissa. Teininä piti aina varastaa jotain. Sellainen rohkeuskoe ja muutenkin ilkivalta ja tappeleminen muiden alueiden poikien kanssa, jotta voitti tyttöjä itselleen. Amerikkalaista kultuuria, villin lännen menoa ja cowboy-leikkejä. Rokkikappaleet kertoo risaisesta elämästä ja villistä menosta urbaanissa maailmassa. Teinikultuuri syntyi Yhdysvalloissa. Oli Marlon Brandot ja nuoret kapinalliset. Bussien töhertely ja puukolla istuinte vuoleskelu oli päivittäistä ja normaalia arkea meille rasvatukille ja nahkatakeille.
Minäkin varastin patukan jäin kiinni kolmentoista kesäsenä heti ensimmäisellä kerralla. Kauppias sai kiinni ja tiesi isäni. Otti kiinni ja teki soiton kotiin ja sieltä äiti soiti isälle töihin.
Isä tuli töistä suoraan kauppiaan puheille kesken työpäivän ja maksoi patukan ja lisiäisiä. Sitten se vetäisi turpaan kaupan pihassa. Minulla on vieläkin muistona nenänrusto vinossa ja osoittaa vasemmalle. Valokuvissa näkee että nenä osoittaa vasemmalle. Tempoi se minua vatsaankin ja raahasi niskavilloista kotia, niin että tukan rasvainen tötterö vain heilui hei hei hei. Päässä soi vain ensimmäisen lyöninin jälkeinen soitanta:
- "Round 'n around 'n up 'n down we go again Oh baby make me know you love me so and then Come on twist again like we did last summer..."
Matkan aikana kävin pusikoissa ja isä retuutti pyöritellen kotia kohti melko kovaotteisesti hyppyyttäen.
Loppukesästä olin kuitenkin kyseisessä marketissa töissä palkatta ja kauppias huomasi miten hyvä tyyppi olen, joten pääsin töihin seuraavaksi kesäksi täydellä palkalla. Hän myös pyysi anteeksi että oli ilmiantanut minut ja näki sääliä, koska isäni oli tehnyt ulkonäöstäni selvää lopullisesti. Ei olisi kuulemma ilmoittanut, jos olisi tiennyt isäni pahaksi mieheksi. Isä oli nuorempana puukottanut myös ihmisiä velkojen takia ja käynyt linnassa istumassa. Hänellä oli todella herkkä pinna ja hakkasi äitiäkin melkein joka viikko.
Jos mietitään nyt ihan rehellisesti tilanteen vakavuutta, niin osa keskustelijoista käyttäytyy hysteerisesti kuin isäni. Kyseessä on kuitenkin nuori ja suklaapatukka. Ei niin vakavasta asiasta ole kyse. Kyse on vain Twistaamisesta jonka jokainen nuori tekee kerran.
Lyhyemmin kiitos. Ei tommosia viitsi erkkikään lukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nuori joskus painaa bussin stop-nappulaa. Ei tästä tarvitse tehdä numeroa "lehteen".