Miksi älykäs mies ärsyttää suomalaisia naisia niin paljon?
Miksi älykäs mies ärsyttää suomalaisia naisia niin paljon?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kuka löysi Amerikan mies vai nainen?
Se kuussa käynyt ihminen oliko se nainen?
Kuka on usan presidentti? Se nykyinen ja kaikki edeltäjänsä?
Niinpä, lista on loputon
Apua, mitä kysymyksiä. Peruskoulu loppui juuri, sääli ettet päässyt edes sinne amikseen.
Naiset pitävät eniten juuri älykkäistä miehistä.
Pitää siis olla jokin iso vika. Persuus?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, lista on loputon
En ymmärrä miten tämä liittyy kenenkään älykkyyteen. Yhdysvaltain presidentiksi pääsee todistetusti pienelläkin älyllä, ensimmäiselle kuulennolle ei valittu jostain syystä yhtään nausastronauttia ja Kolumbuksen aikaan naisilla ei mahdollisuutta matkustaa. Espanjan kuningatar Isabella kyllä rahoitti reissun.
Sitä paitsi Kolumbus ei vaikuta kovin älykkäältä. Hän uskoi loppuikänsä että kävi Intiassa
Ja alkuperäisasukkaat löysi Amerikan ennen Kolumbusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni on väitellyt fysiikasta, Hgin yliopisto, äitini vain johtamisesta, Kauppakorkea.
Luonnollisesti mieheni on samaa tasoa kuin itsekin olen, eli korkeasti koulutettu?
Mikä Ap, oli sun äidin väitöskirjan aihe? Älykkyyshän periytyy äidiltä.Älykäs ihminen tietäisi, ettei ulkoa opetteleminen ole merkki älykkyydestä.
Tieteellinen tutkimus ei ole ulkoa opettelua, vaan esimerkiksi tieteellisiä kokeita, jotka voidaan toistaa ja toistamalla saada sama lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni on väitellyt fysiikasta, Hgin yliopisto, äitini vain johtamisesta, Kauppakorkea.
Luonnollisesti mieheni on samaa tasoa kuin itsekin olen, eli korkeasti koulutettu?
Mikä Ap, oli sun äidin väitöskirjan aihe? Älykkyyshän periytyy äidiltä.Älykäs ihminen tietäisi, ettei ulkoa opetteleminen ole merkki älykkyydestä.
Miten ulkoa opetteleminen liittyy väitöskirjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität olevasi älykäs etkä tiedä miten väitöskirja tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, lista on loputon
En ymmärrä miten tämä liittyy kenenkään älykkyyteen. Yhdysvaltain presidentiksi pääsee todistetusti pienelläkin älyllä, ensimmäiselle kuulennolle ei valittu jostain syystä yhtään nausastronauttia ja Kolumbuksen aikaan naisilla ei mahdollisuutta matkustaa. Espanjan kuningatar Isabella kyllä rahoitti reissun.
Sitä paitsi Kolumbus ei vaikuta kovin älykkäältä. Hän uskoi loppuikänsä että kävi Intiassa
Ja alkuperäisasukkaat löysi Amerikan ennen Kolumbusta.
Viikingitkin löysi ennen Kolumbusta.
Tuota, todellakin pääsee pressaksi alhaisella älykkyydellä ja korkealla narsismilla, köhöm....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Siis jos puhutaan oikeasti älykkäistä.
Sen sijaan nämä omasta mielestään "älykkäät" miehet voi jättää omaan arvoonsa. Välillä se on vaan hankalaa, kun nämä omasta ylivertaisuudestaan häikäistyneet taivaan lahjat eivät tajua no, pitää turpaansa kiinni.
Älykäs nainen antaisi sijaa myös tuollaisille miehille.
Kyllä jokainen puhua saa. Kunhan ymmärtää ja osaa myös olla hiljaa.
Älykkään (niin naisen kuin miehenkin) yleensä tunnistaa siitä, että he ovat sosiaalisissa tilanteissa yllättävän usein hiljaa ja tarkkailevat muita.
Suomessa luullaan usein hiljaisia ihmisiä jotenkin piiloälykkäiksi. Eivät yleensä ole, ovat vain hiljaisia.
Monet suomalaiset eivät osaa keskustella.
Alkaa olla Kiinan otteet Modella.
Ei ärsytä, päinvastoin jos joskus löytäisin sellaisen täältä olisin ikionnellinen
Ei, vaan "älykäs mies" ärsyttää toista miestä. Harva nainen ei edes elämänsä aikana ole kohdannut ns älykästä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan "älykäs mies" ärsyttää toista miestä. Harva nainen ei edes elämänsä aikana ole kohdannut ns älykästä miestä.
Olen tavannut monta, ja kyllä kiinnosti.
Minä en vaan kiinnostanut niitä 😄
Olen alalla, mihin niihin törmää.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies ei jankuta vauvapalstalla.
Sinä voit olla täysin toivoton tapaus, mutta me älykkäät miehet haluamme rikkoa perinteitänne, että tämä olisi pelkästään tyhmien naisten turvallinen tila.
Määrittele älykäs?Nimittäin, joka päivä tapaat ihmisen, joka tietää jostain asiasta enemmän kun sinä. Ylimielisyys ei ole älykkyyttä.
Liikaa vänkäämistä, ei tod jaksa yhtään semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieteellinen tutkimus ei ole ulkoa opettelua, vaan esimerkiksi tieteellisiä kokeita, jotka voidaan toistaa ja toistamalla saada sama lopputulos.
Älykäs ihminen tietäisi senkin, etteivät kaikki pidemmälle opiskelleet kykene olemaan tutkijoita. On paljon hömppäkouluttautuneita. Tiedemaailmakin on mennyt alaspäin viime vuosikymmeninä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, lista on loputon
heh, ihan kuin amerikan olisi löytänyt yksi ja ainoa ihminen ja ihan niin kuin se olisi ollut italialainen.
Ap ja kaverinsa eivät ole älykkäitä miehiä, vaan itsestään liikaa luulevia luonnevikaisia moukkia.
Ei älykäs mies ärsytäkään, vaan itseään sellaiseksi väittävä patatyhmä sovinisti.
Kuten ap.
Joko ne ei malta antaa muille suunvuoroa. Tai luulevat tietävänsä Kaiken. Usein molemmat.