Hoivakotien lähihoitajat
Vain jäävuoren huippu on paljastettu siitä, miten huonoja lähihoitajien ammattitaito todellisuudessa on ja miten paljon siellä pyörii päihderiippuvaisia henkilöitä, ei ole ihme, kun tietoisuuteen leviää huhuja siitä, miten lääkkeet on jaettu väärin, miten vanhukset kaatuilevat ja mitä milloinkin. En olekaan tiennyt, että suomessa on laillista käydä töissä alkoholin vaikutuksen alaisena. Pitäiskö alkaa itsekin ja jotkut valittavat kun työnantaja tekee alkoholi ja huumetestejä, toivottavasti tekevät myös hoivakodeissa.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaisin lotossa. Hoitaisin äitini itse.
Seli seli
Hoitajat ja hoitoala on mielestäni se ala, jossa eniten esiintyy selityksiä selitysten perään, miksi kaikki on niin huonosti. Palkka, työajat, työyhteisö, esimiehet, johtaminen, osaaminen, kaikki on huonosti ja näistä valitetaan, kun katsotaan mitkä valituksen aiheet ovat, niin kyllä, IHMISET TEKEVÄT KAIKESTA HUONOA, EI YKSIKÖN SEINÄ JA KATTO tai siivouskomeron harja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä, ettet tule saamaan ihan priimakohtelua. Ikävä kyllä!
ei ainakaan suomalaisissa laitoksissa, joissa on suomalaisia hoitajia.
sellaista pohjasakkaa ne ovat, että vanhukset ja sairaat joutuvat kärsimään.
Lopeta hoitajien haukkuminen! Joukossa on paljon kunnollisia, jotka tekevät työnsä hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa ne omaiset sitten itse! Ai niin, ei pysty!
Hae mulle viinapullo niin yritän.
Kerro osoite niin tuon! Siitäpä sitten hoitamaan !
Taidat olla heitä, jotka hyväksyvät kännäävät hoitajat, toivottavasti et ole hoivakodin esimies.
En, mutta jos sinä pyydät omaishoitajana tuomaan itsellesi viinaa tuon sen kyllä, että jaksat !
En tarvitse viinaa jaksamiseen, toista se on sinulla. Jos välttämättä haluat jotain tuoda, tuo vaikka jääteetä, kahvia, vichyä tai vastaavaa, mutta älä plissaa siihen viinaa, mulla menee pää sekaisin, jalat hyytyy ja kädet myös, en pysty työskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytään ja tehdään se paremmin kuin nämä koulutetut lähihoitajat. Nolottaako?
Ei ollenkaan! Siitä vaan pätemään! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska palkka, paskat työajat, olet siellä yksin hoitamassa vanhuksia, työkaverit ei osaa suomea, ei tuolle alalle hakeudu hirveästi motivoitunutta porukkaa kun arvostuskin on perseestä. Jos sanot olevasi lähihoitaja niin kaikki jo siitä ajattelee, että olet tyhmä, laiska narkkari.
ja paskat hoitajat
LOPETA. TYPERYS !
Tämä silmitön Viha kaikkia hoitajia kohtaan on jotain käsittämätöntä! 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ainakaan suomalaisissa laitoksissa, joissa on suomalaisia hoitajia.
sellaista pohjasakkaa ne ovat, että vanhukset ja sairaat joutuvat kärsimään.
Lopeta hoitajien haukkuminen! Joukossa on paljon kunnollisia, jotka tekevät työnsä hyvin!
Olen ONNEKSI ollut vielä suhteellisen vähän kontaktissa hoitolaitoksiin ja sen hoitajiin, mutta nekin kerrat, jotka olen jotain apua vaivaani tarvinnut, on käytös ja asiallisuus ollut sangen penseää, eli jos käyt 3 kertaa vuodessa hoitajan pakeilla ja niistä 2 kertaa on huono kokemus ja kontakti, pakkaa asia olemaan niin, että ne jäävät mieleen ja leimaa koko alaa. Hoitoala on sellainen, jossa ei nakella niskoja ja olla ynseitä, huonot päivät eivät saisi näkyä ulospäin LAINKAAN, mutta minkäs teet äkäiselle hoitajalle, varmaan valitset seuraavaksi jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla heitä, jotka hyväksyvät kännäävät hoitajat, toivottavasti et ole hoivakodin esimies.
En, mutta jos sinä pyydät omaishoitajana tuomaan itsellesi viinaa tuon sen kyllä, että jaksat !
En tarvitse viinaa jaksamiseen, toista se on sinulla. Jos välttämättä haluat jotain tuoda, tuo vaikka jääteetä, kahvia, vichyä tai vastaavaa, mutta älä plissaa siihen viinaa, mulla menee pää sekaisin, jalat hyytyy ja kädet myös, en pysty työskentelemään.
En ole ikinä käyttänyt työajalla mitään päihteitä, mutta jatka sinä minun ja kaikkien hoitajien haukkumista! En pysty enää lukemaan ketjua, purskahdin itkuun miten julmia olette! Jatka! En lue vastauksia tai ketjua enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin kun ihmiset käy töissä
Moni hoitaa silti omaisiaan. Tekevät lyhyempää työaikaa mm joten selitykset ei auta!
Ja saa vielä vähemmän palkkaa.
Käsittämätöntä vihaa kaikkia hoitajia kohtaan tässä ketjussa! Tämä ei ole enää normaalia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin kun ihmiset käy töissä
Moni hoitaa silti omaisiaan. Tekevät lyhyempää työaikaa mm joten selitykset ei auta!
Ja saa vielä vähemmän palkkaa.
Mutta hoitaa silti ja moni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt työajalla mitään päihteitä, mutta jatka sinä minun ja kaikkien hoitajien haukkumista! En pysty enää lukemaan ketjua, purskahdin itkuun miten julmia olette! Jatka! En lue vastauksia tai ketjua enää!
Varo myös mediaa, televisiota, somea, kaikkia kanavia, sieltä tulee viikottain ja jo vuosien ajan pelkkää sekundaa hoitoalasta, älä siis katso mitään mediaa, sillä hoitoala on ollut tapetilla jo 20 vuotta ja sama paska jatkuu, mitä helvetin itkemistä siinä on, totuus ei paljon itketä !
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä vihaa kaikkia hoitajia kohtaan tässä ketjussa! Tämä ei ole enää normaalia!
Ihmisiä pelottaa näiden kaikkien uutisten jälkeen. Pelottaa oma vanheneminen ja rakkaisen vanhempien puolesta.
Mikä on tai OLI sisar hento valkoinen, oliko se vähän kuin satu Prinsessa Ruususesta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on priimakohtelu Suomi nimisessä tasavallassa ?
Jotkut hoidokit saa sitä!
Ketkä ja missä? Omassa kodissaan läheistensä hoitaessa?
Jos otetaan pieni laskukaavio tähän. Mikäli hoitajia + lääkäreitä on yksikössä vaikkapa 20, 10 heistä on työhönsä kelpaamatonta, joten joukko on suuri, sitten taas jossain, jossa on vain 10 hoitajaa+lääkärit, voi olla, että 7 on asiallista, loput surkeita, joten kokoanisuus huomioiden, tätä vähemmän pätevää, hyvää ja osaavaa on siten suuri osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on priimakohtelu Suomi nimisessä tasavallassa ?
Jotkut hoidokit saa sitä!
Ketkä ja missä? Omassa kodissaan läheistensä hoitaessa?
Ihan hoitolaitoksissa! Sinä tuskin saisit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä pelottaa näiden kaikkien uutisten jälkeen. Pelottaa oma vanheneminen ja rakkaisen vanhempien puolesta.
Juuri näin, ei enää vain pelota, vaan suorastaan kauhistuttaa ja se on viisauden alku.