Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt oli kusipää rehtori vauhdissa!

Vierailija
29.05.2026 |

Ysiluokkalaiset osallistuivat perinteeseen jossa haettiin energiajuomat kaupasta ja kuvattiin video. Rehtori veti herneet nenään ja esti näiltä oppilailta juhlaan osallistumisen. 

”Anna arvioi, että lopulta juhlaan osallistui alle puolet koulun yhdeksäsluokkalaisista. Hänen mukaansa yhteisöllinen juhla on vuoden kohokohta, jossa nauretaan ja muistellaan menneitä.

– Muut sanoivat, että tulisivat mieluummin kanssamme jälki-istuntoon, koska se olisi yhteisöllistä, Anna kertoo.

Hänen mukaansa rehtori pakotti loput yhdeksäsluokkalaiset osallistumaan ysigaalaan. Rehtori uhkasi oppilaita koulun jälkeen odottavalla jälki-istunnolla, jos he jättäisivät juhlan väliin.”


Siinä on rehtorilla ollut vähän turhan suuri ego. Pilataan oppilailta juhlapäivä ja uhataan loppuja oppilaita jälki-istunnolla jos tukevat muita oppilaita.


https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4b1d049a-2f98-4eab-b132-b590f7e44ba9

Kommentit (321)

Vierailija
321/321 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi antaa nuorten rikkoa sääntöjä vain koska se on nuorten ITSE KEKSIMÄ perinne?

Kohtuus kaikessa. Se että käy ostamassa energiajuomat ei ole niin paha teko että siitä tulee rangaista estämällä juhlaan osallistumisen.

Ap

Jokainen olisi voinut ostaa ne juomat jo edellisenä päivänä valmiiksi., niin ei olisi tarvinnut rikkoa koulun sääntöjä. Hyvä, että rehtori näyttää rohkeasti väärän teon seuraukset. 

Tekemällä virkavirheen? Se taas on mielestäsi hyväksyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän