Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedätkö sinä, mitkä puolueet ovat tällä hetkellä hallituksessa?

Vierailija
30.09.2008 |

Hesari uutisoi, ettei 3/4 suomalaisista tiedä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta piti kyllä ministereiden kautta miettiä, ts. mitä puolueita edustavat

Vierailija
2/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspuolueet nyt sentään hahmotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tiedä läheskään kaikkien ministerien nimiä ja puolueita. Luen vain satunnaisesti hesaria netistä.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
4/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään päätäni pantiksi pistäisi, mutta luulen tietäväni. Eli kuulunko enemmistöön vai vähemmistöön?

Vierailija
5/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen siis tietäväni. Veikkaan, että monilta unohtuu eräskin pienpuolue, joka on joka hallituksessa....

Vierailija
6/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, no nyt meni arpapeliksi. Olisin laittanut kaksi isoa ja kolme pientä. No niin täällä löytyi yksi tyhmä, joka ei tiennyt o/

Vierailija
7/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavallan presidentti nimitti 19. huhtikuuta 2007 pääministeri Matti Vanhasen II hallituksen, joka on itsenäisen Suomen 70. hallitus. Hallitus on Suomen Keskustan, Kansallisen Kokoomuksen, Vihreän liiton ja Ruotsalaisen kansanpuolueen muodostama enemmistöhallitus. Ministereitä hallituksessa on 20.

Vierailija
8/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt itsekään kun piti googlesta etsiä? Vai ihan ulkomuistista heitit päivämäärätkin?

Vierailija
9/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeastaan Suomessa on vain yksi puolue, joka on jakaantunut hallitukseen oppositioon...

Vierailija
10/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes ymmärrä mitä oppositio tarkoittaa..

olen siis niitä tyhmiä ihmisiä..

Vierailija
11/11 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen asia tietää. Ei ihme, jos äänestysprosentit ovat pieniä, jos ihmisillä ei ole tietoa tällaisista perusasioista. Itse en muista, minkälaisilla ääniosuuksilla hallitukseen nousivat, joten siinä menee oma rajani.

Tapasin kerran yliopistossa opiskelevan neitosen, joka totesi, ettei äänestä kuntavaaleissa, koska ei tiedä, mitä merkitystä sillä on omalle elämälleen eikä eduskuntavaaleissa, kun silläkään ei ole mitään merkitystä. Miten tietämätön voi ihminen olla...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi