Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elätte sen asian kanssa, että miehenne ei ole ihannemiehenne?

Vierailija
14.05.2007 |

Te, jotka olette pitkässä suhteessa (määritellään pitkäksi suhteeksi vaikkapa yli 10 v. suhde) eikä miehenne vastaa ihannemiestänne jossain teille olennaisessa suhteessa. Miten saatte elettyä asian kanssa? Onko teillä ollut kriisejä tähän liittyen ja miten olette ne saaneet ratkaistua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä aina tulee mieleen mitä muut ajattelee ja tekisi mieli muuttaa miestä koska olen joskus kuullut muiden ivaavia juttuja.

Vierailija
2/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jalat alta" -miehen kohtasin aikanaan ja sain miehen jonka olin aina halunut -Saa olla todella kiitollinen ja onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kanssa vaan pitää oppia elämään. Hyväksytkö itsessäsi vikoja? Miten voit elää itsesi kanssa?

Vierailija
4/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäkö elämme sen asian kanssa? Vastaus on: Rakkaus. Rakastua ja rakastaa voi muunlaistakin ihmistä kuin vain täydellistä.

Vierailija
5/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan että jos kumppani ei ole ihannemiehenne jossain OLENNAISESSA asiassa. Eli joku tietty asia on juuri sinulle tärkeä ja sitä ei ole kumppanissasi.

Kyllä hyväksyn itsessäni vikoja.

ap

Vierailija
6/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kohta 20 vuotta yhteistä eloa, enemmän ja vähemmän niitä myötä- ja vastamäkiä ollaan yhdessä koettu. Mieheni olisi muuten täydellinen, ellei olisi ns. tuurijuoppo. Olen sen hyväksynyt ja pystyn sen kanssa elämään, aikaisemmin tosin yritin kaikin keinoin häntä muuksi muuttaa ja raitistaa. Nyt tiedän paremmin.

Vierailija
7/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get real, ap sinäkin. Kyllä täällä pärjää kun tottuu :-)

Vierailija
8/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa suhdetta yleensä silmät aukeavat ja se ihannemies osoittautuu tavalliseksi, toivottavasti mukavaksi, mieheksi.

Vierailija
9/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edelleen ymmärretään väärin.

Eli tarkoitan sillä ihannemiehellä sitä että hän olisi ' täydellinen' juuri minulle, ei siis tarvii olla täydellinen minkään yleisten normien mukaan tai täyttää mitään kriteerilistaa jonka olen laatinut.

En nyt saanut ihan vastauksia kysymyksiini.

ap

Vierailija
10/10 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti löydä miehestäni mitään isoa vikaa vain pikkuruisia ruttuja. En olisi aikoinaan hänet ensi kertaa tavattuani ikinä uskonut päätyväni hänen kanssaan naimisiin saatikka tekeväni lapsia. Meni vielä 3 ensimmäistä kuukautta täydellisessä epäluulossa ja epäuskossa suhteeseen. Sitten sitä vaan heittäytyi mukaan ja edelleen täydellisen rakastunut ja rakkaus vuosien myötä syventynyt. Hänestä saan voimaa, luottamusta ja uskoa itseeni. Hän on minun peruskallioni sekä muusani ja minä hänen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi