Rydmanhan lauloi hyvin!
Ihan oikein meni ja melkein nuotilleen jopa. Hämmästyttävää.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin kuulla kolmen enkelin soittimen äänen (tri-angel) siellä taustalla, jota Rytmankin hyvin keskittyneesti näytti kuuntelevan. Ihana tahti!
Triangeli tarkoittaa kolmiota, pölvästi
Tarkoitin luultavasti pimpparautaa... Se jotenkin sopii laulajan persoonallekin.
"Pim, pim, pim, pim, pim-pim, pam
Mä puikolla tahtia kilkutan
Pim, pim, pim, pim, pim-pim, pam
Ja kaikkeni puristan!
Pim, pim, pim, pi,m pim-pim, pam
Kun löydän rytmin oikean
Pim, pim, pim, pim, pim-pim, pam
Vielä nirvanan saavutan!"
Mie en kestä! 😂
Rydman lauloi päin vittua mutta ainakin tarkasti. On se sen verran pieniin vittuihin tottunut tähtäämään.
Onhan sitä harjoiteltu alaikäisten tyttöjen kanssa, jotka hän on saanut päihteillä houkuteltua asunnolleen.
Ei taida ministerillä olla kiireitä kun tällaiseen hömppäjeskusteluun menee mukaan
Tuli oikein paha olo kun ajattelin Rydmania alaikäisen tytön seurassa laulamassa Suvivirttä koulun päättäjäiset jatkoilla.
Ensi viikon tiistaina Rydman on paikalla lappeenrannassa kahvila Alexandrassa. Ehkä siellä kuullaan lisää ministerin laulua.
Tosin mielenosoittajat voivat olla niin äänekkäitä, ettei Willen hento ääni kanna niiden yli
Vierailija kirjoitti:
Tuli oikein paha olo kun ajattelin Rydmania alaikäisen tytön seurassa laulamassa Suvivirttä koulun päättäjäiset jatkoilla.
Niinpä. Täydessä touhussa, posket punoittaen ja silmät lasittuneina...
Mikä hänen äänialansa mahtaa olla? Tenori? Vai baritoni? Useinhan ääniala voi olla matalampi kuin puheäänestä voisi päätellä. En ole kuunnellut näytettä.
Duo Jussi ja Wille Venäjänkuertueelle viihdytysjoukoiksi. Jussi komppaa Landolalla ja laulaa stemmat, Wille sooloilee, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Täydessä touhussa, posket punoittaen ja silmät lasittuneina...
Ja laulu muuttuu vähitellen epävireisemmäksi ja äänekkäämmäksi. Lopulta suoranaista karjumista tyttösen hätääntyneen itkun säestämänä
Hyvä laulaja Rydman näyttää olevan. Hieno suoritus.
Olen melko varma, että hän lauloi aikoinaan Bat ja Ryyd -duossa.
Koulun päättäjäiset on tulossa. Onkohan Willellä jo alkoholia varattuna jääkaappiin?
Minkä takia Sannan jauhoinen tanssinäyte oli vihervasemmistosta ihqua, mutta Rydmannin laulunäyte ei?
Ryde edustamaan... Euroviisuihin! Eikä Viisut sen jälkeen ole enää niin kuten ne klassisesti ymmärretään... Kappaleella Tämä nainen tässä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin ap on spämmännyt suurimman osan kommenteista...noloa! 🙈
Eihän ole, se olen minä....persutrollaaja,
Minä olen palstan persutrollaaja, joten ihan turha osoitella muualle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Sannan jauhoinen tanssinäyte oli vihervasemmistosta ihqua, mutta Rydmannin laulunäyte ei?
Ehkä siksi, kun Ryde näyttää edelleen ja varmaan 70 v:näkin siltä, että laulaa koulun kuorossa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän lapsena harrastanut kuorolaulua, muistelen nähneeni jossain videossa. Harvoin olen Willen kanssa samaa mieltä, mutta nyt kyllä olen, aivan naurettava ukko tämä hänen vastaväittelijä, sääliksi käy lapsiaan.
Muistan myös lukeneeni, että hän on lapsena laulanut Cantores Minores-kuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman voisi perustaa eduskuntaan kuoron. Joku virallinen julkkismiljonääri muusikko voisi tehdä sanat "et omista mitään ja olet onnellinen" Toinen eduskunnan biis voisi olla "rasisti" kolmas tulee mieleen hittibiisi "Menkää töihin" marssinkaltainen.
Riikka sammakkotanssii taustalla ja Halla- Aho puhaltelee voikukkia. Nassepaidat kaikilla päällä...
Väärin, meillä persuilla ei ole paitoja, kun omalla porukalla ollaan, ei ole housujakaan. Et näköjään tajua mistään mitään.
Onneksi en edes ole kuullut! 🙉