Rydmanhan lauloi hyvin!
Ihan oikein meni ja melkein nuotilleen jopa. Hämmästyttävää.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Rydman:mulla ois täällä pari alaikäistä...
Persut:Ihana mies! Kuolisin hänen puolestaan! 😍
Mitenkäs ne Pekka Haaviston alaikäiset pojat kuoroissa ja vaikkapa siellä Venäjällä?
Mitä ilmeisemmin ap on spämmännyt suurimman osan kommenteista...noloa! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vihvassu kuuluisi tosiaan leirille.
Ei mulla muuta...
Persut v i t t u u n !
Rydman voisi perustaa eduskuntaan kuoron. Joku virallinen julkkismiljonääri muusikko voisi tehdä sanat "et omista mitään ja olet onnellinen" Toinen eduskunnan biis voisi olla "rasisti" kolmas tulee mieleen hittibiisi "Menkää töihin" marssinkaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Rydman voisi perustaa eduskuntaan kuoron. Joku virallinen julkkismiljonääri muusikko voisi tehdä sanat "et omista mitään ja olet onnellinen" Toinen eduskunnan biis voisi olla "rasisti" kolmas tulee mieleen hittibiisi "Menkää töihin" marssinkaltainen.
Riikka sammakkotanssii taustalla ja Halla- Aho puhaltelee voikukkia. Nassepaidat kaikilla päällä...
Vierailija kirjoitti:
Taisin kuulla kolmen enkelin soittimen äänen (tri-angel) siellä taustalla, jota Rytmankin hyvin keskittyneesti näytti kuuntelevan. Ihana tahti!
🙏
Ap ja Ryde ne yhteen sopii, huomenna menevät pussauskoppiin...🤭
Koskakohan Rydman julkaisee debyyttialbuminsa: "Suvia minä virsissä muistelen"?
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin pitäisi laulaa meille enemmän.
Lastenlaulut sujuu ja pienokaisten käpälöinti.
Mitä muuta perusfasisti voisi kaivata ministeriltä?
Käykää allekirjoittamassa. C k:ksi,
Miksi ei olisi mennyt hyvin? Musikaalisesta suvusta. Isoisä Kari Rydman ja Wille itse laulanut Cantores Minores -kuorossa.
Rydman on aina ollut hieman ... erikoinen.
Komeasti lauloi. Ei voi muutakaan sanoa. Tosi rohkeaa esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
Taisin kuulla kolmen enkelin soittimen äänen (tri-angel) siellä taustalla, jota Rytmankin hyvin keskittyneesti näytti kuuntelevan. Ihana tahti!
Triangeli tarkoittaa kolmiota, pölvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triangeli tarkoittaa kolmiota, pölvästi
Tarkoitin luultavasti pimpparautaa... Se jotenkin sopii laulajan persoonallekin.
Vierailija kirjoitti:
Rydman otti tällä kertaa pisteet kotiin.
Hyvä, että vain pisteet
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta...
Kait siulla nyt jottain on?
Ei mulla muuta...