Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah, kuinka raikasta oli nähdä ministeri laulamassa Suvivirttä suorassa lähetyksessä!

Vierailija
28.05.2026 |

Näin se on. 

Mutta missä Sofia ja Minja?

Mihin ovat piiloutuneet?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin löytyy eduskunnasta ketään muuta vetämään kylmiltään musiikkiesityksen suorassa lähetyksessä, Eerola kenties.

Eerola vetää kylmiltään mitä tahansa. (tietäjät tietää)

Vierailija
22/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Rydman on mun suosikki

Mutta ei todellakaan minun.

T. Meghan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Rydman on mun suosikki

minä äänestän heti ryddeä

Vierailija
24/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Sofia ja Minja keskittyvät yhteiskunnan isoihin ongelmiin, eivätkä keräile epätoivoisesti poliittisia irtipisteitä kuten ministeri Rydman. 

Sofian suuret kysymykset: SAATANA ALIATA SE HEMMETIN SATEENKAARIPAITA PÄÄLLESI, KUN MINÄ KÄSKEN 

Maan turvallisuudesta ja kulttuuriperinnöstä viis koska sateenkaari-uskonto ajaa kaiken edelle. 😉

Vierailija
25/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa kun Rydman ajaa meidän tavallisten suomalaisten asiaa. Joten seuraavissa eduskuntavaaleissa tulen äänestämään häntä.

Vierailija
26/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun joskus näkis Rydmanin tekevän oikeita töitä, mistä sille maksetaan kovaa rahaa. 

Ei noi Rydmanin lasten ahdistelu tolla unohdu. Herää vain kysymys miksi Wille ei ole töissä? 

Demarien puoluesihteerinä on kissantappaja. Hakkasi lapiolla kissoja kuoliaaksi. Niin sitä pitää!

Vierailija
27/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hienoa kun Rydman ajaa meidän tavallisten suomalaisten asiaa. Joten seuraavissa eduskuntavaaleissa tulen äänestämään häntä.

Moni tulee äänestämään. 

Vierailija
28/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näkee, että on kuuluisaa Rydmanien muusikkosukua!

Jep. Äiti harppu ja isä torvi?

Vierailija
29/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissilapsi

Vierailija
30/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppi mölisee joutavia, mutta vanhustenhoito on retuperällä. Mistä tälle koomikolle oikein maksetaan?

Vierailija
31/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Sofia ja Minja keskittyvät yhteiskunnan isoihin ongelmiin, eivätkä keräile epätoivoisesti poliittisia irtipisteitä kuten ministeri Rydman. 

Joku pelipaidan merkki on niin iso yhteiskunnallinen ongelma Virralle että pitää alkaa maalittamaan yksittäistä ihmistä?

Vierailija
32/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakeppi mölisee joutavia, mutta vanhustenhoito on retuperällä. Mistä tälle koomikolle oikein maksetaan?

Oisko vanhustenhoito retuperällä ihan vasemmistohallituksen sote-uudistuksen ansiosta 

Vierailija
33/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ministerin kannattaisi keskittyä vanhustenhoidon ongelmiin, eikä yrittää epätoivoisesti kiillottaa omaa kilpeään. 

Muinoin Jeesus ratsasti aasilla. Nykyään aasit ratsastavat Jeesuksella. Ja kansa hurraa ja ääniä laariin sataa. Rydman taktikoi ja vetelee oikeista naruista vaalit tähtäimessä. Meghanin hylkimästä hyypiöstä kuoriutuu hurskas virsiä veisaava mies ja persumummot kyynelehtii.

Vierailija
34/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan persuilta on tulossa XXXL-kokoinen lippalakki tekstillä: Ikä on vain numero

Pitääkö paikkansa? 

Vierailija
35/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vanhustenhoito retuperällä ihan vasemmistohallituksen sote-uudistuksen ansiosta 

Rahaa on! Julisti Sannuli. Jauhojengissä vastuuttomuus kukki.

Vierailija
36/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin vasemmistoa on alkanut vanhukset kiinnostamaan? Lähestyvät vaalitko tämän kiinnostuksen yhtäkkiä herättivät? Vihreät ainakin huutaa, että eläkkeet pitää leikata 

Vierailija
37/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pelipaidan merkki on niin iso yhteiskunnallinen ongelma Virralle että pitää alkaa maalittamaan yksittäistä ihmistä?

Näinhän se antidemokraattisten ääriliikkeiden ihmisillä menee.

Vierailija
38/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku perussuomalainen eroaisi yhtä ryhdikkäästi kuin Sofia Virta TPS:n hallituksesta. Milloinkahan tämä tapahtuu esim. Timo Vornasen osalta?

Vierailija
39/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas tuulahdus 1930-luvun Saksasta. Tosin siellä ei yksikään pelle olisi alentunut laulamaan virttä. Voi olla, että ennen vaaleja näemme vielä persun runkkaavan sateenkaarilippuun tms., koska eduskuntapaikka on pahasti uhattuna. 

PS:n kannatus putosi jo kuntavaaleissa yli 70% Helsingissä, josta on kolme eduskuntapersua: Rantanen, Rydman ja Halla-aho. Jos Sinimustat asettaa ehdokkaita Helsinkiin, saattaa olla että jokainen noista kolmesta putoaa ulos. Eikä sinisten äänikynnyskään ylity, eli se olis sit 3 stadilaisnatsia vähemmän Arkadianmäellä :D

Vierailija
40/49 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun joskus näkis Rydmanin tekevän oikeita töitä, mistä sille maksetaan kovaa rahaa. 

Ei noi Rydmanin lasten ahdistelu tolla unohdu. Herää vain kysymys miksi Wille ei ole töissä? 

Tänä päivänä ministerin toimenkuvaan kuuluu myös näkyvyys, osallistuminen julkisesti käytäviin keskusteluihin.  
Vasemmisto jaksaa sitkeästi jankuttaa valheellisia syytöksiään kuvitellen niillä jotain saavuttavansa.  
Rydman on osoittautunut päteväksi poliitikoksi, molemmissa ministerintehtävissään.  Älykäs , vahva ja aikaansaava.  Keskustelijana selkeä ja asiallinen, asiaosaaminen hallussa.  Luulisi kokoomusta vituttavan kun potkaisivat ulos näin osaavan henkilön.  Joutavien juorujen perusteella.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi