Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*ELOISTEN KESÄKINKEREIHIN ENÄÄ VAJAA NELJÄ VIIKKOA...*~*~*

14.05.2007 |

PÄIVITETYT TIEDOT OSALLISTUJISTA, SPONSOREISTA, PAIKASTA, AJASTA SEKÄ TIIVISTELMÄNOLOINEN PLÄJÄYS EDELLISESTÄ KINKERIPINOSTA :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tartte Erian ihan issekseen täällä mesota.. :)

Eli: Mun mies aikoi ens viikolla tehä meille nuo NIMILAPUT, Joten; ny KAIKKI jotka on tulossa kinkereille, laittakaas nimiä tulemaan mun sähköpostiin, ettette jää ilman nimilappua.. :)

Teen kyllä laputvielä Matti Myöhäisille ja muillekkin myöhäisheränneille, jotka viime tingassa päättävätkin tulla meitä ilostuttamaan, ilmoittelee vaan sit mulle.

Calathea

Vierailija
42/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hotskuhuone on nyt mun nimellä. Aikoivat laittaa sieltä sulle s-postia. Eli me tullaan nyt ihan varmasti, mikäli ei mitään odottamatonta satu! JEE!!! Niin tullaan miehen kanssa, joten tuun yksin Sakun kans sinne tapaamiseen.

En olis kyllä uskonut, että saisin lähdettyä, vaan siltä kovasti näyttää.

Ja nyt rupes heti jännittään!!!

Ikarus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se niin, että tuo Homeland hotelli on lähellä sitä tapaamispaikkaa.. Vaan muistanko ihan väärin? Ja voitko Nallu vielä kertoa, että mikä se oli se eloisten tarjoushinta noista öistä?

Niin ja haluan minäkin esittää tässä vaiheessa nöyrimmät kiitokseni kaikille kesäkinkerijärjestäjille, KK, PUMPULi, NALLU; JESSELIINI, CALATHEA jne jne. !!! KIITOS!!!!

Vierailija
44/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et pahoita mieltäsi,mutta Eloisille EI ole siellä Homelandissa (eikä muuallakaan) mitään tarjoushintaa :(

Kun silloin se kaupunki on niin muutenkii täynnänsä kansaa ni ei niiden tarvinnu alkaa huoneitansa ees hyvissä ajoin varatessa millään alella myymään. Muistaakseni oli 65 ¿ tuo huoneisto per yö, mutta siinä on siis ihan oikia keittiö, eli muonat voi kaikki panna jääkaappiin ja kokata siellä mitä ikinä... Ja jos tarviitte lisävuodetta, niin kysäse jos niillä oisi. Älyttömän hyvää palvelua sain ainakii minä sillon puhelimessa - tosi kivoja likkoja :))

Sijaintihan on ihan keskellä Tampesteria ja kävelyllä noin 1,5 kilsaa (eiku muistanko väärin?) Minä vielä tossa ens viikon vapailla laitan niitä saapumisohjeita sinne päiväkotiin (vaikken o siis itekkään koskaan käyny *hih*)

nallu

nallu

Vierailija
45/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten alkanut siellä puhelimessa mitään selittään jostain tarjoushinnoista. Juu, oikein muistit hinnan ja saatiin poitsulle matkasänky sinne. Ja olen kyllä samaa mieltä sun kanssa, että tosi ystävällistä palvelua sain, vaikka luulis että jo tympäsis, ku koko ajan saikataan ton huoneen kans. =) Mutta jäi kyllä hyvä mieli siiträ puhelusta. Joten ei mittään hättää, ihan edullisena minä sitä huonetta piän, ja muistelin vaan että joskus oli jotain tarjoushinnoista puhetta, mutta se on jo menneen talven lumia sitten kai!

Ikarus *lähtee nukuttaan kossia ja sitte grillaan* =) jee!!!

Vierailija
46/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatu satunallet esittelijä kinkereille =)

Laitoin nallu sinulle sähköpostia!!