Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näkijä palstalla?

Vierailija
14.05.2007 |

Mulla olisi tosi tärkeä kysymys ja olisin hirmu kiitollinen, jos ehtisit vastata...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: " Onko näkijä p*sk*lla?"

Kiitos hyvistä nauruista, ehkä parempi etten yritä auttaa sinua ap =))))

Vierailija
2/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin veti suun hymyyn sun lukihäiriös! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummahiuksinen nainen, mies ja poika. Teille on tulossa perheenlisäystä, kärsivällisyyttä.

Vaaleahiuksinen nainen, mies. Perheessänne koira. Taloasiat järjestyvät kyllä.

Vierailija
4/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis erittäin tärkeä kysymys. Jos olet palstalla, niin kerro, pliiiis. Liittyy henkisiin juttuihin.

Vierailija
5/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että sinussa itsessäsi piilee kykyjä jotka odottavat vain hyväksymistäsi? Ei ole mitään pelättävää.

Vierailija
6/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit naulan kantaan!!! Tämän talven aikana käsistäni on alkanut virrata parantavaa voimaa vai miten sen sanoisin. Olen hoitanut vain perheenjäseniä ja paria ystävää. Kaikkien vaivat ovat parantuneet aivan ihmeellisesti. Voisiko todella olla niin, että kykenen välittämään parantavaa energiaa? Mitä näet? Olisin hirveän kiitollinen vastauksestasi, sillä asia vaivaa mieltäni kovasti. Pitäisikö minun käyttää tätä " kykyä" enemmän? Kenties ihan työkseni tehdä sitä? Aina kun en hoida ketään vähään aikaan, saan itselleni jonkin vaivan ja heti kun hoidan jotain, myös oma vaivani paranee.

Onko väärin ottaa maksua tällaisesta parantamisesta? Ajattelen kuitenkin, että en itse paranna, vaan Luoja tekee sen kauttani...

Vierailija
7/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut esimerkiksi REIKIstä?

Tuleeko sinulle väsynyt olo sen jälkeen kun olet hoitanut muita?

Vierailija
8/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pappani diagnoosi oikea? Menossa juuri leikkaukseen, epäilevät umpisuolentulehdusta... 85v vanhus... pientä lämpöä, vatsa ja selkä kipeänä, oksentaa....Epäilenkö turhaan lekurin toimintaa?

Vierailija
9/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule väsynyt olo ollenkaan, vaan hyvä ja levollinen, iloinen ja kiitollinen! Näetkö olenko oikealla tiellä? En pelkää, mutta en tiedä mitä tehdä. Olen kuullut reikistä ja muistakin vastaavista hoitomuodoista, mutta mietin, että voisinko tosiaan omata tällaisen kyvyn ihan luonnostaan? Kiitos vastauksestasi!

Vierailija
10/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin aiheuttaa tällä hallaa itselleni? Mistä voisin saada tietoa?

Vierailija
11/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut palat loksahtelevat samalla paikalleen..

Vierailija
12/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikealla tiellä, mutta tämä on vasta alkua =) Entäs enkelit? Eikö niiden kanssa olisi turvallista matkata henkistä polkua eteenpäin? Sinulle on tainnut tapahtua kaikenlaista?

Jokaisella on kyky antaa energiaa, mutta harva pystyy ottamaan sen käyttöönsä. Se millä tavalla voit tehdä itsellesi karhunpalveluksen, on että annat omasta energiastasi.

Sinulle olisi varmaan hyötyä myös tutustua chakroihin.

Vierailija
13/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut elämässäni todella paljon viimeisen 10 vuoden aikana...paljon henkistä tuskaa...sen seurauksena paljon rukouksia, raamatunlukua yms. Raamattu on avautunut minulle ihan uudenlaisena kirjana, ymmärrän mitä Jeesus tarkoitti uskolla. Ymmärrän sananlaskut ja paljon muuta. Minulla on tunne, että Luojani kutsuu minua yhteyteensä, toimimaan Hänen lapsenaan.

Kaikki tämä kuulostaa kristilliseltä, ja tavallaan onkin sitä, mutta itse tiedän, että tämä on täysin erilaista kristinuskoa kuin kirkkomme opettama. ap

Vierailija
14/14 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Lue Diana Cooperin " Ihanat enkelit" . Ehkä siitä on hyvä aloittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi