Ottaisitko kumppaniksi naista jolla on lapsia?
Kauhean paljon yh äitejä tuntuu olevan joka paikassa tyrkyllä, deittiäpit täynnä, mutta ottaako joku mies heitä kumppaneiksi? Hehän ovat epäonnistuneet valinnoissa. Lisäksi aivan mieletöntä tappelua lastensa isien kanssa. Toisinkuin näin isänä kun hoitaa lasten ja heidän äitinsä kanssa asiat niinkuin pitääkin, lasten etu edellä, saa vain positiivista palautetta siitä että on lapsia. Lapsettomatkin naiset tykkäävät. "Lapset ovat kivoja" kuulee usein kun kysyy haittaako lapset. Iskäx3
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun olen hetero. Mutten myöskään todellakaan ottaisi mistään hinnasta miestä jolla on lapsia. Lapsettomia miehiä on ihan riittävästi tarjolla, ei tosiaan tarvitse ottaa käytettyjä tai riippakivellisiä epäonnistujia.
Otat ennemmin Pertin 36v joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa, ei minkäänlaista kokemusta yhdessä asumisesta ja kodin ylläpitämisestä? On vain hakannut tattia viimeiset 20 vuotta.
Ei kyllä mä otin Mikan, joka on kaltaiseni vapaaehtoisesti lapseton, muutaman vuoden minua nuorempi ihan tavallinen suomalainen keski-ikää lähestyvä mies, joka on muuttanut kotoaan jo opiskelemaan lähtiessä, heti peruskoulunsa päätettyään ja yhdessäkin on asuttu jo yli 12 vuotta. Yksin meistä oli siihen asti asunut kumpikin. Miksi ihmeessä mä tuollaisen Pertin olisin valinnut? Ei ole yhtään mun tyyliä
Vierailija kirjoitti:
En kun olen hetero. Mutten myöskään todellakaan ottaisi mistään hinnasta miestä jolla on lapsia. Lapsettomia miehiä on ihan riittävästi tarjolla, ei tosiaan tarvitse ottaa käytettyjä tai riippakivellisiä epäonnistujia.
Eli itsetunto ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat ennemmin Pertin 36v joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa, ei minkäänlaista kokemusta yhdessä asumisesta ja kodin ylläpitämisestä? On vain hakannut tattia viimeiset 20 vuotta.
Tatin hakkauksesta lisäpisteet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itsetunto ei kestä.
Eihän se siihen liity :D
Yhtälailla kun sinä et halua naista jolla on lapsi(a), niin hän ei halua miestä jolla on lapsi(a).
Ja hän pitää isejä yhtä epäonnistuneina, surkeita valintoja tehneinä käytettyinä vehkeinä kuin tekin pidätte äitejä, että nielkää nyt se ihan reippaasti älkääkä iniskö. :D Sulla se itsetunto ei näköjään kestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itsetunto ei kestä.
Mitä tekemistä minun inholla lapsia kohtaan on itsetunnon kanssa? Ei minulla itsetunnon kanssa ole ikinä ollut ongelmia, päinvastoin. Lapset taas ei missään nimessä kuulu elämääni enkä niitä elämääni halua. Minusta kun ne nyt vaan on rasittavia ja vastenmielisiä. Ja kyllä, koen että ihminen jolla on lapsia ja joka on eronnut, on selvästi epäonnistunut jo kerran parin muodostuksessa, en siis lähtisi sellaisen kelkkaan. Liekkö jotain ongelmia sinulla itsetunnossa kun noin kolahti ettei kaikille lapsia omaava kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä inise lusmu. Jos olet samaa mieltä trolliap:n kanssa, niin hyväksyt mukisematta, että yhtälailla sinä olet joidenkin silmissä epäonnistunutta roskaa. Vain, koska olet isä. Se tekee sinusta käytetyn, epäonnistuneen roskan joidenkin silmissä, ja se kannattaa vaan hyväksyä :D
Ei kannata olla noin epävarma itsestään. Ownaa sun elämä, äläkä valita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään menestynyt mies ei sekaannu yksinhuoltajaan, vain beta reppanat
Mistä sä tiedät millainen huoltajuussopimus niillä on? Vai oletko beta joka ei ymmärrä mistä edes puhuu? Yleensä kun ne itseään alfoiksi mainostavat ovat vähän vajaita, etenkin tunnetaidoiltaan.
Minulla ei ole varaa tunteisiin , ne ovat varakkaiden juttu
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo aloitus jolla tahdotaan vain piikitellä ja painaa yh naisia alas . En ihmettele jos ei naista sinulle löydy ja parisuhteet kestä.
Jos jäisin leskeksi jota en todellakaan toivo, niin aivan hyvin voisin rakastua naiseen jolla lapsia. Ymmärtäää ainakin minua kun itsellänikin lapsia.
Noh se on kliseinen naisvihan muoto näillä joillakin. Onneksi tollasia on vaan netissä, eikä kuulu omaan tuttavapiiriin. Luulevat vielä olevansa jotenkin parempia, kun ovat isejä xD Lolz, epäonnistujat ja vielä oikein takuuvarmat epäonnistujat, sillä monen lapsen sinkkuisä on tosissaan sössinyt suhteen ja ERONNUT.
Yh-äidiksi voi päätyä ilman eroakin..
Juu, ei kiitos. Ei missään nimessä. En pidä lapsista enkä halua sellaisia kotiini. Aikuiset lapset on ihan ok kunhan asuvat omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo aloitus jolla tahdotaan vain piikitellä ja painaa yh naisia alas . En ihmettele jos ei naista sinulle löydy ja parisuhteet kestä.
Jos jäisin leskeksi jota en todellakaan toivo, niin aivan hyvin voisin rakastua naiseen jolla lapsia. Ymmärtäää ainakin minua kun itsellänikin lapsia.
Noh se on kliseinen naisvihan muoto näillä joillakin. Onneksi tollasia on vaan netissä, eikä kuulu omaan tuttavapiiriin. Luulevat vielä olevansa jotenkin parempia, kun ovat isejä xD Lolz, epäonnistujat ja vielä oikein takuuvarmat epäonnistujat, sillä monen lapsen sinkkuisä on tosissaan sössinyt suhteen ja ERONNUT.
Yh-äidiksi voi päätyä ilman eroakin..
Yh-isäksikö ei? Ai jaa, täytyy varmaan valistaa broidia jonka vaimo kuoli ja joka kasvatti kakaransa yksin. Liekkö sit kuitenkin erosi ja haudattiin tyhjä arkku.
En voisi. Olen nähnyt liikaa yksinhuoltajia tai uusperheitä lähipiirissä ja jokainen, vaikka kaikki hieman erilaisia tapauksia ovatkin, ovat tavalla tai toisella ongelmaisia. On laiminlyötyjä lapsia (joilla ei ole kunnollista roolimallia), mielenterveysongelmia (yh-vanhempi joko käy terapiassa, syö masennuslääkkeitä tai on luonteeltaan vähintäänkin epävakaa) ,entiset ei-toivotut heilat jotka enemmän tai vähemmän ovat mukana kuvioissa (tai ei ole ollenkaan osallistunut lapsen elämään) tai ongelmia päihteiden, rahan tai sosiaalihuollon kanssa. En voi myöskään olla jonkun toisen lapselle isä tai edes minkäänlainen isähahmo, sillä se ei olisi aitoa. Ei kiitos millenkään näistä.
Mieluummin seurustelen lapsettoman naisen kanssa (ja mahdollisesti muuttaa yhteen), koska olen itsekin lapseton (tuli sitten lapsia tai ei). Toinen vaihtoehto on olla sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itsetunto ei kestä.
Eihän se siihen liity :D
Yhtälailla kun sinä et halua naista jolla on lapsi(a), niin hän ei halua miestä jolla on lapsi(a).
Ja hän pitää isejä yhtä epäonnistuneina, surkeita valintoja tehneinä käytettyinä vehkeinä kuin tekin pidätte äitejä, että nielkää nyt se ihan reippaasti älkääkä iniskö. :D Sulla se itsetunto ei näköjään kestä..
Mä otin naisen jolla oli lapsia..