Mistä voisi nykyään löytää sellaisen perinteisen vanhanajan herrasmiehen?
Joka tuo kukkia, avaa ovet, saattaa treffien jälkeen kotiin ilman että tarvitsee edes pyytää, suutelee kädelle jne.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodista
Dementoituneena. Ei edes muista mitä sana herrasmies tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Tuon kädelle suutelun voit unohtaa, mutta muuten olisin tässä.
Et ole, Simo.
Kyllästyit niihin DI-satuihisi, Pertti?
Kyllä voisin olla herrasmies, mutta naisen pitää näyttää, että hän arvostaa sitä. Muutenhan se on turhaa.
Miehet on noloja runkkareita. Unohtakaa miehet. Sikakin on parempi, sen voi aina palvata.
Ap, ota lääkkeet. Ja laita äidin vaatteet sinne mistä ne otitkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on vähän useampaa aikaa sekaisin kyllä nyt. xD
Keskiverto nainen...
Olemalla itsekin vanhanaikainen nainen. Tottelet miestä, teet hänelle ruokaa, teet kotityöt, olet lapsia hoitava kotiäiti. Ai miksi ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Suureellinen herrasmiesmäisyys on btw red flag. Liikakaunis käytös on rakkauspommitusta.
Pienissä määrin sitä voi kiusoitella esiin melkein mistä vain miehestä.
Kaikki on nykyään red flag, rakkauspommitusta, gaslighting, situationship, blaa blaa... Huh huh mitä paskaa.
Naapurissani asuu tuollainen mies. Hän on saksalainen. Harmi minulle, että naimisissa. Eli sanoisin, että Saksasta voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla itsekin vanhanaikainen nainen. Tottelet miestä, teet hänelle ruokaa, teet kotityöt, olet lapsia hoitava kotiäiti. Ai miksi ei käy?
Niinpä. "Annamullekaikkihetinyt!" "Aimunpitästehäjotain?" "Noeitod!"
Vierailija kirjoitti:
50-luvun jenkkileffasta, ei tuollaisia ihmisiä ole oikeassa elämässä ollut, varsinkaan Suomessa.
Se on totta. Suomalaismiehet on aina rakastaneet nyrkeillä.
Vierailija kirjoitti:
"No emmä, ei mun tarvii, en mä viitti, en mä jaksa. Mut sen miehen kyllä pitää olla niinku herrasmies ja sillä ei saa olla todellakaan mitään vaatimuksia mulle!!1!!"
Mun kättä on kerran suudeltu. Olin 16 ja suutelija oli joku vanha juoppo kadulla. Ei tullut meistä paria.
Liity islamilaiseen seurakuntaan ja ala käydä perjantairukouksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kättä on kerran suudeltu. Olin 16 ja suutelija oli joku vanha juoppo kadulla. Ei tullut meistä paria.
Juuri niin. Hän käyttäytyi herrasmiesmäisesti ja lopputulos on täysin sama vaikka olisi huoritellut.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitä aikaa kun naiset oli vielä naisia ja tavoittelemisen arvoisia. Siksi niitä kukkia tuotiin ja käyttäydyttiin arvostaen. Koska siihen oli syytä.
Nyt, ei niinkään.
Näin juuri. Ennen miehet arvosti naisia juuri siksi, koska oli jotain arvostettavaa. Nykyajan naiset jakaa persettä kaiken maailman käkkäräpäılle, jotka kohtee naisia lipevän kuoren alla kuin roskaa. Sitten ihmetellään, että mihin ne perisuomalaiset herrasmiehet on kadonneet. Mjaa..a, siinäpäs kerrassaan mysteeri.
Suureellinen herrasmiesmäisyys on btw red flag. Liikakaunis käytös on rakkauspommitusta.
Pienissä määrin sitä voi kiusoitella esiin melkein mistä vain miehestä.