Mistä voisi nykyään löytää sellaisen perinteisen vanhanajan herrasmiehen?
Joka tuo kukkia, avaa ovet, saattaa treffien jälkeen kotiin ilman että tarvitsee edes pyytää, suutelee kädelle jne.
Kommentit (46)
Tuossa on vähän useampaa aikaa sekaisin kyllä nyt. xD
50-luvun jenkkileffasta, ei tuollaisia ihmisiä ole oikeassa elämässä ollut, varsinkaan Suomessa.
Tuon kädelle suutelun voit unohtaa, mutta muuten olisin tässä.
Se oli sitä aikaa kun naiset oli vielä naisia ja tavoittelemisen arvoisia. Siksi niitä kukkia tuotiin ja käyttäydyttiin arvostaen. Koska siihen oli syytä.
Nyt, ei niinkään.
Tuosta puuttuu treffiraiskaus ja naisen hylkäys kun kuulee raskaudesta ja iät 53 ja 12
Kerran suutelin yhtä naista kädelle ja maistui ihan akkuhapolle. Meni fiilikset täysin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran suutelin yhtä naista kädelle ja maistui ihan akkuhapolle. Meni fiilikset täysin.
Nyt oli niin outo vertaus, että täytyy pyytää tarkennusta.
Kuka tietää, miltä akkuhappo maistuu, ja miten ihmeessä kumaan menee maistamaan akkuhappoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli niin outo vertaus, että täytyy pyytää tarkennusta.
Kuka tietää, miltä akkuhappo maistuu, ja miten ihmeessä kumaan menee maistamaan akkuhappoa?
Vanhojen autojen tai vaikka traktorien kanssa pelaavat tietää, kun vehkeissä on vesiakkuja.
Elokuvista tai hautausmaalta löytyy.
Unohdit mainita, että etsimäsi herrasmies maksaa aina kaiken.
Vierailija kirjoitti:
50-luvun jenkkileffasta, ei tuollaisia ihmisiä ole oikeassa elämässä ollut, varsinkaan Suomessa.
Oli. Mulla on kokemus juuri tuontyyppisestä kaverista, mutta edesmrnnyt.
Eli haluat olla huomionhakuinen tyrkky. Terveestä ihmissuhteesta et noita ominaisuuksia löydä eteenkin kun itse olet se vaativa osapuoli ja toinen sinun vaatimuksia toteuttava. Rupea ensin itse palvelemaan ja sitten vasta esitä jos sinullekin tehtäisi jotain.
"Herrasmies" tarkoittaa vain naisen palvelijaa. Nykyään meillä on tasa-arvo.
Se on varmaan naimisissa vanhanajan kunnollisen kotiäidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Herrasmies" tarkoittaa vain naisen palvelijaa. Nykyään meillä on tasa-arvo.
Nimenomaan "herrasmies" ei ole palvelija. Häntä palvellaan.
Vanhainkodista