Äiti osti tyttärilleen seksileluja
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/69c70514-3b02-4904-a488-05da3d…
Tabucastin Alona osti kahdelle teinityttärelle seksileluja ja liukuvoidetta.
Oletko sinä ostanut? jos niin mitä leluja ja minkä ikäiselle?
Jos et ostaisi niin miksi et?
Onko jonkun tytär ollut rohkea ja pyytänyt itse et voisiko ostaa?
Ei taida olla oikeaa ikää milloin pitäisi tai voisi ostaa kun jotkut on täysin kehittyneitä jo Ala-asteella 6 luokalla ja jollain toisella ei ole vielä menkat edes alkaneet..
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetti 16-vuotias isosisko 12-vuotiaana miten masturboidaan. Meillä oli sama huone ja isosisko tunsi ilmeisesti usein tarvetta helpottaa oloaan tuolla lailla. Satuin sitten kerran vahingossa näkemään ja siskoni selvitti asian minulle. Teimme sitä sitten yhdessä omissa vuoteissamme kun heräsin isosiskon ääntelyyn.
Myös me teimme sitä isonsiskon kanssa yhdessä, mutta emme tietenkään koskaan koskeneet toisiimme eikä meillä mitään leluja ollut.
Hyvät muistot jäi, olemme aina olleet läheisiä.
Sille joka sanoi, että oli häiriintyneintä pitkään aikaan.
Ei sentään samassa huoneessa muiden talon ihmisten kanssa. Paitsi sisaruksen, joka nukkui, koska silloin jostain syystä luulin, että tärkeintä on miellyttää äitiä, joka käskee lakata valittamasta ja mast urboida. Ja gyne golo gi tosiaan silloin varottamatta tun ki sor met per see seeni, koska ei saanut tehtyä kuulemma ala pää tutkimusta muuten. Oli elämäni hirvein kokemus, nöyryyttävin, hämmentävin ja loukkaavin, laskisin sen nykyään rais kau kseksi, koska en voinut edes ymmärtää, että per see seen voidaan tunkea yhtään mitään ja sitten siellä on jonkun gyne golo gin pitkät sormet painelemassa kohti kohtua ja muita elimiä.
Yritin sanoa siitä äidille, mutta tämä oli tulos.
Äiti oli muutenkin erikoinen, kun olin 14 hän halusi väk isin ostaa minulle rintaliivit. Sitten mentiin rinta liivikauppaan, pieneen maaseudun liikkeeseen, jossa vanhempi myyjä kantoi minulle rint sikoita ja siirteli olemattomia tis sejäni kovakouraisesti terävinä painavien kaaritukien ja pitsin sisälle, koska minä olin vain kauhusta jähmettynyt. Sitten olikin aika tulla ulos vaatekopista ja näyttää äidille, kuinka hienot pitsiset läpinäkyvät rintaliivit olivat.
Äiti itsehän kulki kotona yömekossaan ison osan illoista ilman alus housu ja. Voin sanoa, että harva asia on niin vastenmielinen kuin äiti, joka istuskelee haa rat levä llään lempituolissaan ilman alus housuja ala pää vilkkuen.
Voitte arvata olenko missään tekemisissä tämän ihmis hirviön kanssa. Ja siksi en vit tu todellakaan kannata mitään että ostellaan lapsille dil doja. Se lapsi vit tu on pakotettu ajattelemaan sua vanhempana kun se käyttää sitä. Nämä asiat eivät kuulu aikuisille kuin teorian selittämisenä pakollisilta osin. Se on inse stiä, ettekö ymmärrä?
Vielä silloin kun olin 20, äiti toi Tallinan matkaltaan minulle leopardistringit. Eivät mahtuneet, en käyttänyt. Olisi ollut sairasta vanhemmilta muuttaneena muistella äitiä pukemalla leopardistringit. Oli kyllä sellainen äiti, että en tule vaihtamaan yhtään vaippaa. Postitan vit tu dildoja vaan vanhainkotiin :D
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin masentaa seurata lasten kasvua ja kehitystä.
ja siinä iässä, kun tytär alkaa saamaan enemmän huomiota miehiltä kuin äitee, alkaa äitee olla tosi katkera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin masentaa seurata lasten kasvua ja kehitystä.
ja siinä iässä, kun tytär alkaa saamaan enemmän huomiota miehiltä kuin äitee, alkaa äitee olla tosi katkera
Joskus mietin oliko tuokin häiriintyneen äidin toiminta sitä, että hän halusi ottaa haltuun lapsensa seksuaalisuuden, koska mitään omaa ei saanut. Hän myös puki minut, hänestä minulla ei ole ollut tyylitajua, joten vielä ylioppilaskuvassakin minulla on äitini valitsemat vaatteet, koska en olisi kuulemma itse osannut.
Äiti oli ylipainoinen, mutta ei rintava eikä persevä vaan lähinnä pallo, jolla on tikkujalat. Tavallisen näköinen pottunenä, mutta aina viimeisen päälle laitettu, rahaa kyllä mennä vaatteisiin. Sille ei voinut mitään, että tyttärensä oli hieman eri puusta, lievästi sanottuna. Äiti haukkui minua niin paljon, että tajusin ulkonäköni vasta paljon paljon myöhemmin. Äidillä oli tapana sanoa, että sinustakin tulee ihan kohta lihava, tuon on vain väliaikaista. Hoki sitä vielä kun olin 25, ihan kohta lihoisin samanlaiseksi kuin hän, odotas vain. Ihmettelin aina, mistä ne kilot tulevat, tämä oli jälleen yksi luonnontieteellinen poikkeama vitt umaisessa elämässä äitini kanssa kun vielä olimme tekemisissä.
Pitäkää ihmiset rajat lastenne kanssa. Älkää olko rajattomia vanhempia ja ennen kaikkea älkää olko insestisiä vanhempia, seksuaalisesti tai emotionaalisesti. Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää. Ei mitään vit tu dildoja lapsille äideiltä - eikä isiltä tekovaginoita pojille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetti 16-vuotias isosisko 12-vuotiaana miten masturboidaan. Meillä oli sama huone ja isosisko tunsi ilmeisesti usein tarvetta helpottaa oloaan tuolla lailla. Satuin sitten kerran vahingossa näkemään ja siskoni selvitti asian minulle. Teimme sitä sitten yhdessä omissa vuoteissamme kun heräsin isosiskon ääntelyyn.
Sama juttu, mutta isonveljen kanssa. Ei meillä mitään muuta siinä ollut.
Sama homma. Nykyään on vaikka mitä leluja, mutta ennen piti tehdä kaikki itse!
Me teimme murrosiässä kaksoisveljen kanssa tekopillun. Olimme sattuneet löytämään Netistä ohjeen, johon tarvittiin sopiva astia, meillä kelpasi tyhjä muovinen siirappipurkki, kuminen talouskäsine ja palasiksi revitty pesusieni. Pesusienen palat kostutetiin lämpimällä vedellä, jotta pillumme oli mukavan lämmin. Koska purkista vuosi vähän vettä sitä survoessamme piti housut riisua. Alakerrassamme oli askartelutilassa sementtilattia, joten se ei muuten haitannut.
Kiinnitimme tekeleemme askartelutilassa olleeseen kokoontaitettavaan työpöytään kun olimme varmoja että vanhempamme viipyvät poissa iltaan asti, sipaisimme sisään ruokaöljyä, nostimme pöydälle kannettavan tietokoneen josta voimme katsoa p*rn*a ja nussimme purkkia sitten seisaaltaan paljaalla vuoron perään.
Juuri kun olimme laukeamaisillamme keskeytimme, vaihdoimme vuoroa ja jatkoimme näin monta kierrosta yhdellä seisokilla kunnes lopulta oli pakko etsiä filmi, jossa tyttö voihkii orgasmissa ja nussia roiskeet purkkiin voihkeen tahdissa, ensin minä ja sitten velipoika minun liukkaillani.
Toistimme tuon aina tilaisuuden sattuessa, mutta ihan heteroita meistä silti tuli.
Onkohan yksikään äiti ostanut teinipojalleen Fleshflightiä nussittavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän on saatavilla vaikka mitä ja vaikka suosikkiprnotähden pillusta kopioituja tekopilluja, mutta ennen oli tosiaan toisin.
Teini-iässä kun seksipaineet olivat kovat keksin, että kun panee lammasnahkarukkaset sisäkkäin, kääntää reunan ympäri ja panee näin saadun tekopimpin nojatuolin reunalle tuolin istuintyynyn alle ja levittää prnlehden keskiaukeamatytön tuolille niin kortsun kanssa on hyvä nussia siihen rukkaseen ja katsella tyttöjen kuvia innoitukseksi.
Olin kerran ilman housuja polvillani huoneessani ja nussin rukkasta pitkittäen laukeamista nussintarytmiä muuttamalla. Käänsin välillä sivua saadakseni uuden tytön esille ja nussin pitkään ja hartaasti laueten lopulta voimakkaasti rukkaseen.
Kun olin vetänyt yhä puolijäykän kullini ulos spermaani täynnä oleva kortsu sen päästä roikkuen satuin katsomaan sivulle ja näin pikkusiskoni seisovan ovella! Hän oli katsellut koko performanssin ja tultuaan huomatuksi meni pois mitään sanomatta emmekä koskaan puhuneet tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi yllyttää lapsia seksiin! Ne aloittavat liian aikaisin nykyään joka tapauksessa. Kyllä tikka vetää käenpojan puuhun!
Itsetyydytys kyllä lykkää seksin aloitusta, ei aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Varakkaassa keisariajan roomalaisperheessä saattoi isä ostaa varhaisteinipojalleen nuoren orjatytön nussittavaksi ja käyttää sitä välillä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaassa keisariajan roomalaisperheessä saattoi isä ostaa varhaisteinipojalleen nuoren orjatytön nussittavaksi ja käyttää sitä välillä itsekin.
Samaahan kerrotaan Yhdysvaltojen Etelävaltioista ennen niiden sisällissotaa ja nkriorjien vapauttamista: Tilanomistajan 13-vuotiaalle pojalle saattoi isi antaa kymmenvuotiaan nkritytön nussittavaksi aina halutessaan ja vaikka kaverien kanssa kimpassa. Jos se tuli tiineeksi niin annettiin se orjille ja hankittiin uusi. Lapsi oli syntynyt orjana ja jäi sellaiseksi. Yleensä nkriorjat pitivät itse huolen siitä, että yksikään kymmenvuotias nkrityttö ei enää ollut neitsyt ja ne tulivat äideiksi hyvin nuorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen siis nainen.
Tarkoitatko siis, että masturboit pikkutyttönä isoveljesi kanssa yhdessä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei olisi mitään pahaa nykyäänkään.
Samaanhan hyödynnettiin pakkosteriloituja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaisin niin en kyllä kertoisi siitä. Eiköhän melkein kaikki teinit jossain vaiheessa tutustu omaan kehoonsa lelujen tai omien käsien kanssa, mutta harva haluaa että se on kaikkien tiedossa.
Luulenpa että aika moni teini pitäisi todella nolona, jos saisi omalta vanhemmaltaan jonkun dildon lahjaksi. Eiköhän sellaisiin tutustuta ja niitä hankita itse, sitten kun on oikea aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaisin niin en kyllä kertoisi siitä. Eiköhän melkein kaikki teinit jossain vaiheessa tutustu omaan kehoonsa lelujen tai omien käsien kanssa, mutta harva haluaa että se on kaikkien tiedossa.
Luulenpa että aika moni teini pitäisi todella nolona, jos saisi omalta vanhemmaltaan jonkun dildon lahjaksi. Eiköhän sellaisiin tutustuta ja niitä hankita itse, sitten kun on oikea aika.
Osa tämän aihepiirin viehätystähän tulee nimenomaan siitä, että se on tuhmaa, kiellettyä ja salaista!
Rauhoitu, kyllä meistä ihan heteroita tuli. Siinä iässä vain oli niin kovat paineet.