Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman mies valitsee, tavallisen ja kivan naisen vai kauniin ja hankalan?

Vierailija
27.05.2026 |

Onko ulkonäkö tärkein. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "kivalla" tarkoitetaan tyypillisen palstanaisen luonnetta, niin ei ainakaan se vaihtoehto sitten.

Ei tarkoiteta, hankalalla tarkoitetaan.

Vierailija
22/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviksen kanssa lapsi/lapset. Sit pettäminen niin hyvän näköisen kanssa kuin on mahiksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan asianosaisista itsestään, miten valinnat tekevät. Aluksihan sitä voi ihastua ulkonäköön. Sitten on vaan plussaa, jos luonnekin on kiva. Jos kuitenkin luonne on pirullinen tai itsekeskeinen, niin hohto häviää aikaa myöten, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen ja ärsytys astuu tilalle. Koskee siis sekä miestä että naista. 

Vierailija
24/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, jos on vittumainen, kuhan näyttää hyvältä, sillä saa paljon anteeks.

Arvaan, että ajelet kohtuuhintaisella italialaisella autolla.

Vierailija
25/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömän ja luotettavan.

M45

Vierailija
26/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taviksen kanssa lapsi/lapset. Sit pettäminen niin hyvän näköisen kanssa kuin on mahiksia. 

Väärin. Tästä on tutkimus. Vaimon on oltava hyvin kaunis mutta vähemmän hullu. Ne naiset joiden kanssa petetään, ovat hullumpia ja rumempia.

Vierailija
27/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimman tietenkin. Luonteesta viis. 

Vierailija
28/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä. Minuun on tykästynyt kaveri mielessä komea mies, jolla on kaunis vaimo. On ihan kertonut sen itse. Haluaisi minun kanssa olla kaveri. eikä edes seksiä. Viihdymme tosi hyvin yhdessä. Kait me voidaan olla kavereita. 

Vierailija
29/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

> "Minkä ihmeen takia kaunis nainen on muka hankala?"

Eihän niin ole väitetty. Pyydettiin vain valitsemaan kivan taviksen ja hankalan kaunokaisen välillä. Aika turhaa olisi ollut  pyytää valitsemaan hankalan taviksen ja kivan kaunokaisen välillä, vai?

Vierailija
30/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään hankalista naisista. Tavallinen tai kaunis, haluan elämään värikkyyttä. Mikään ei olisi pahempaa kuin tylsä nainen, joka vain on kotonaan

Vierailija
31/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei valitse, hänet valitaan jos valitaan.

Komea mies valitsee.

Minkä ihmeen takia kaunis nainen on muka hankala?

Tämäkin paikka täynnä rumia ja lihavia rääkyjiä, jotka ovat ahneita, pahansuopia, kateellisia, tyhmiä jne.

Just. Ketju täynnä kunnon äijämiehiä valitsemassa "no tietysti" kuuman ja kauniin ja isotissisen naisen ja vitut luonteesta, örh! vaikka itse ollaan luokkaa sika/majava

Vierailija
32/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei valitse ketään tai mitään. Mies tyytyy siihen mitä saa. 

Vierailija
33/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään hankalista naisista. Tavallinen tai kaunis, haluan elämään värikkyyttä. Mikään ei olisi pahempaa kuin tylsä nainen, joka vain on kotonaan

Missä murteessa kiva tarkoittaa tylsää?

Vierailija
34/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei valitse, hänet valitaan jos valitaan.

Komea mies valitsee.

Minkä ihmeen takia kaunis nainen on muka hankala?

Tämäkin paikka täynnä rumia ja lihavia rääkyjiä, jotka ovat ahneita, pahansuopia, kateellisia, tyhmiä jne.

Just. Ketju täynnä kunnon äijämiehiä valitsemassa "no tietysti" kuuman ja kauniin ja isotissisen naisen ja vitut luonteesta, örh! vaikka itse ollaan luokkaa sika/majava

Kyllä täällä useampi suhteisiin pettynyt emakkokin on. Kertomassa kuinka mies on sitä ja tätä, ei saa vaikuttaa mihinkään, on vain armopalojen varassa. 

Vierailija
35/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, jos on vittumainen, kuhan näyttää hyvältä, sillä saa paljon anteeks.

Mulle on mies (exä) suoraan sanonutkin, että "rumemmalta en katselisi tuollaista käytöstä". 

Ha!

Sittemmin kävi ilmi, että olen autistinen ja tietyt kilahtamiset käytöksessäni johtuivat pitkäaikaisesta hermoston ylikuormituksesta.

Sittemmin olen oppinut suojaamaan itseäni ja välttämään tilanteita, jotka käyvät minulle ylivoimaisiksi. Enpä kilahtele enää.

Tästä taas näkee, miten ei pitäisi arvostella ketään hankalaksi, kun eit tiedä, mistä käytös kumpuaa.

Vierailija
36/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei valitse ketään tai mitään. Mies tyytyy siihen mitä saa. 

Olen mieluummin ilman, kuin sellaisen kanssa joka ei kiinnosta.

M33

Vierailija
37/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes kaunis, kunhan vaan on hankala. Miehet rakastavat jännänaisia.

Vai oletteko koskaan nähnyt sellaista jurrista ja väkivaltaista lähiömammaa jolla ei miehiä olisi?

Vierailija
38/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ovat kertakäyttöisiä panopuita. Ei heidän kanssaa voi rakentaa pidempää suhdetta. Tärkeintä on pään sisältö ja se "jokin".

Vierailija
39/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valitsee hankalan, toiset helpon. 

Vierailija
40/95 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänpä vastaamatta

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi