Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomailta tullut palaute: Krisse Salminen pilasi Euroviisut

Vierailija
14.05.2007 |

Näin kävi kun juntti ämmä piti saada viisuihin mukaan, kysyn vain että miksi ja minkä takia?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa koko ison tapahtuman. Vali vali vali

Vierailija
2/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK mitä siitä muualla ajatellaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nuo Krissen vitsit aukea ulkomaalaisille. Tyhmä valinta. Mut tulipahan todistettua suomalaisten junttius.

Vierailija
4/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten järjestelyt menivät nappiin, mutta tuon ohjelmanumeron olis voinut jättää väliin.

Vierailija
5/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse oli ihan poskettoman hauska, jonka huumorin tajuaminen vaatii hieman enemmän. Vaikea laji tuo huumori :-)

Vierailija
6/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota Krisseä kummastelleet?

Vierailija
7/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kestetään kritiikkikin, eikös?

Vierailija
8/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tullut palaute...

Vierailija
9/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä ulkomaalaiset eivät vielä ole ehtineet kyllästyä.

Vierailija
10/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka päätehtävä selostuskopissa on haukkua. Tai siis näin tämmä papparainen sen itse käsittää.

Tottahan Krisse lienee viisujen kiistanalaisin henkilö :). Mutta toisaalta hän oli mielestäni just sopivasti ärsyttävä. Muuten kaikki olis ollu liiankin pätevää ja siloteltua. Green roomissa olisi voinut Krissen parina olla joku asiallisempi tyyppi myös. Krisse on kyllä saanut haukkuja ulkomaisilla palstoilla, mutta ei se yksimielistä ole ollut. On kyllä saanut kehuja myös.

Vierailija
11/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö bongattiin yleisöstä ja pääsi juontamaan euroviisuja. Seuraavaksi näytettiin siellä torilla. Eikö se olisi riittänyt, että juontaa siellä torilla niitä viisuja? Siihen tilaisuuteen olisi sopinut hyvin ja oli hauska.

Mut sit siellä takahuoneessa. Rasittava. Siis ihan kokonaan, mutta varsinkin siinä kun voiton varmistuttua hyppi ruudun edessä edelleen :-/

Vierailija
12/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mitään syytä elää. Menen ja päätän päiväni.

Vierailija
13/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulleko se virallinenkin palaute viisuista tulee?

Vierailija
14/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi vain vähän grafiikka, tuli mieleen joku 70-luvun kukkameininki tai joku maatuskafiilis. Mutta positiivisesti yllättynyt olin kokonaisuudesta.

Vierailija
15/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin jotain muuta kuin pönöttäviä iltapukutyyppejä. Euroviisut on muutenkin muuttamassa hiljalleen muotoa viihteellisemmäksi, tarviiko sen olla edes olla ns. " arvokas" ?

Vierailija
16/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miltä tuntuu nyt?

Krisse oli todella hyvä piristys! Oli hiton ylpeä suomalaisten järjestämistä viisuista!

Vierailija
17/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kieltämättä aika outo juttu se Krisse...

Ollaan miehen kanssa kahdeksatta vuotta maailmalla. Itse olen suomalaisista naistenlehdistä lukenut Krissestä, mutta en siis häntä esim. TV:ssä nähnhyt. Tiesin, että kyseessä on suosittu suomalainen koomikko, mutta typerältä se musta silti näytti ruudussa. Tuntui ihan sisäpiirin vitsiltä, yhdistettynä esiteini-ikäisten juttuihin omasta nuoruudestani. Ei oikein auennut saati ollut hauska. Mies taas oli ihan kuistilla. Luuli, että on vaan joku näyttelijä joka on palkattu ko. hommaan ja tosi huono siinä.

Ja lisään vielä, että mulle on kyllä lukemani perusteella jäänyt positiivinen kuva Krissestä :). Ja muuten ihastelimme miten hienosti viisut oli järjestetty.

Mutta en tosiaankaan ihmettele, jos tuo Krissen osuus ei ulkomaalaisille oikein aukea...

Vierailija
18/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse katsonko Viisut BBC:lta vaiko Belgian hollanninkieliselta kanavalta ja paadyin Belgian kanavaan kun tuon BBC:n juontajan kommentit on aina olleet niin rasittavia edellisvuosina...

Ja tosiaan BBC:n juontaja ei ymmartanyt Krisse huumoria, mutta todettakoon etta tosiaan tama vanha kaakka haukkuu/kritisoi ihan kaikkea eli ihan sama mita olisi ollut.

Itse katsoin Euroviisuja siis Belgian kanavalta ja positiivista kommenttia tuli yleensa ottaen koko ohjelman ajan. Kriessekin naurahdeltiin ihan mukavasti. Toain noita Green Room osuuksai oli vaikea eurata kun niiden aikana juontajat selittivat jotain muuta ohjelman kulusta, eivatka niin keskittyneet Krisseen.

Oma mielipiteeni taalta " ulkomailta" :

Hienot oli viisut ja saa olla Suomi ylpea!!

Tekniikka toimi ja lava/lavastus/valaistus ja aanentoisto oli huippuluokaaa.

Huumoria oli otettu peliin ja tietty huumori on vaikea laji, eika uppoa kaikkiin- MUTTA MITA SIITA! Tuskimpa kukaan voi miellyttaa koko Eurooppaa :-). Ja parempi etta oli kisoissa vahan ytya, eika oltu yrittaa tehda ihan hajuttomia ja mauttomia kisoja jotka vaan ei arsyttaisi ketaan..

HYVA SUOMI!!!!!

Vierailija
19/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurattiin itse satelliitin kautta kahta ulkomaista lähetystä ja niissä Krisseä ei edes näkynyt kun se kohta oli mainoskatkoa.

Vierailija
20/37 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Miltä tuntuu nyt?

Krisse oli todella hyvä piristys! Oli hiton ylpeä suomalaisten järjestämistä viisuista!

Piristys on munkin mielestä ok ja se, ettei koko ohjelma ole jäykistelyä alusta loppuun. Kuitenkin finaalissa oli muutenkin rento ja hyvä tunnelma. Krisse olisi voinut olla siellä torilla ja sieltä oltaisiin voitu näyttää pätkiä. Fanien haastattelua tms. Olisi saanut olla tavallaan irrallisempana. Mun mielestä.