Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vasemmisto terroristi tuomittiin Saksassa 13 vuoden vankeuteen aseellisista ryöstöistä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sosialistisen ideologian päämäärä on epädemokraattinen diktatuurinen yksipuoluejärjestelmä jossa ei ole toisinajattelijoita eikä oppositiota.

Sosialistinen yhteiskunta perustuu totalitarismiin jossa puolue käyttää kaikkein ylintä valtaa eikä vallan kolmijakoa tai oikeusvaltioperiaatetta ole.

Sosialismi perustuu yksilönvapauden riistoon ja yksilön alistamiseen puolueen mielivallalle. Sosialismissa kansalaiset pakotetaan palvelemaan puolueen eliittiä.

Sosialismin vuoksi miljoonia ihmisiä on vangittu, kidutettu ja tapettu. Sosialismi on Pahan ideologia. Sosialismi johtaa vain tyranniaan ja dystopiaan."

Totta joka sana. Ja ihan jokainen noista lauseista pätee myös oikeistodiktatuureihin. Ei mitään uutta auringon alla. Totalitarismi on väärin ja tuhoisaa ihan kaikilla laidoilla. 

Vierailija
22/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä yllättää että tuossakin tapauksessa takana oli venäjä?

RAF-järjestöllä oli lämpimät suhteet niin Itä-Saksaan kuin Neuvostoliittoon.

KGB rahoitti ja aseisti näitä.

Ryhmämme ei halua tukea Ukrainaa.

T. Lillukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harvoin jos koskaan on oikeistolaiset murhanneet yli kolmeakymmentä ihmistä."

Soittaako 30-luku mitään kelloja?

Vierailija
24/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko punaiset prikaatit noussut tuhkasta. Eli äärivasemmistolainen terroristijoukko, joka murhasi siviilejä.

Vierailija
25/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin jos koskaan on oikeistolaiset murhanneet yli kolmeakymmentä ihmistä. Ehkä jossain Etelä-Amerikan banaanivaltiossa.

Toiset näemmä sulkevat vielä silmänsä Venäjän johdon nykytoimilta. Surullista. 

Vierailija
26/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä minulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita tuota tekoa vaikka olen itse enemmän vasemmalle kallellaan. Sen sijaan oikeistolaisilla on jatkuvasti vaikeuksia nähdä mitään ongelmaa oikeistolaisessa riehumisessa ja väkivallassa.

Olet sairas ihminen. Suomessa oikeus laitos on täysin puolueellinen ja valta mediat estävät sitä tuomitsemasta ketään tovereita mutta kun kyse on jostain isän maallisesta (vrt. esim. Halla-aho, Räsänen, Tynkkynen, Turtiainen, Hirvisaari, Hakkarainen) niin valta mediat sallivat heti tuomion kovempana kuin laki kirja sallii! 

*oikeuslaitos, valtamediat, isänmaallisesta, lakikirja

Muuten olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
27/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku persut!

Vierailija
28/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä minulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita tuota tekoa vaikka olen itse enemmän vasemmalle kallellaan. Sen sijaan oikeistolaisilla on jatkuvasti vaikeuksia nähdä mitään ongelmaa oikeistolaisessa riehumisessa ja väkivallassa.

Olet sairas ihminen. Suomessa oikeus laitos on täysin puolueellinen ja valta mediat estävät sitä tuomitsemasta ketään tovereita mutta kun kyse on jostain isän maallisesta (vrt. esim. Halla-aho, Räsänen, Tynkkynen, Turtiainen, Hirvisaari, Hakkarainen) niin valta mediat sallivat heti tuomion kovempana kuin laki kirja sallii! 

*oikeuslaitos, valtamediat, isänmaallisesta, lakikirja

Muuten olen samaa mieltä kanssasi.

Voiko Turtiaisen kutsuminen isänmaalliseksi olla muuta kuin vitsi? Ilmeisesti voi, jos puolue on PS. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi