Rydman käänsi minut puolelleen
kun uskaltaa nostaa kissan pöydälle suvivirsi-asiassa. Vihdoin joku järkevä.
ps. en todellakaan ole ollut rydman-fani
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai taas joku väsynyt vääntö suvivirrestä, ketä kiinnostaa? Ei lapsia ainakaan vaan persukääkkiä.
En ole persu, mutta jotain on todella pahasti pielessä, kun valittaja saa kolme tonnia siitä, että lapsi joutui kuuntelemaan suvivirttä.
Olen samaa mieltä, vaikka en enää kuulu kirkkoon enkä ikimaailmassa äänestä persuja rnkä enää kokoomusta.
Suvivirsi on osa suomalaista perinteistä kulttuuria ja siinä ei ole mitään, joka olisi loukkaavaa ateisteille.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista tässä on se että Hyysäri ja YLE suu vaahdossa kertovat kyllä Laurin kannan Suvivirteen ja kuinka Espoo on nyt polkenut Laurin lasten oikeuksia, mutta Wille Rydmanin (Ps) vastausta tähän tapaukseen ei sitten enää julkaistakaan. Rydman on kuitenkin entinen perustuslakivaliokunnan jäsen ja taitaa tietää mistä puhui.
Mehän tiedämme tutkitusti hesarin toimittelijoiden puoluesuuntauksen,joten jutut agendan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Persutrollien typerä joukkopeukutus taas käynnissä.
Ihan "sattumalta" tulee yhtäkkiä 10 äärioikeistolaista Rydman-fania paikalle 😁
Ei tarvi olla Rydman-fani tai persu. Itse en ole kumpaakaan. Mutta Rydman on oikeassa puoluekannasta riippumatta. Täällähän on vallalla sellainen käsitys että vain vihreiden ja demarien puheet on totta ja kukaan persuista ei voi puhua mitään järkevää. Normaali ihminen osaa katsoa poliitikkojen puheitakin siten että erottaa paskanpuhuisen totuudesta puoluekannasta riippumatta.
Voisivatko kristilliseen perinteeseen nuivasti suhtautuvat mennä arkipyhinä töihin ja lapset puistoja siivoamaan?
Mitä välii jollaan pk-seudun paikallispolitiikalla? Olikohan "perheenisä" jonkun porhopoliitikon hyvä kaveri, kun irtosi rahaa? Onhan näitä noissa kunnallispiireissä, koulujen jumppakepeistä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko kristilliseen perinteeseen nuivasti suhtautuvat mennä arkipyhinä töihin ja lapset puistoja siivoamaan?
Ai siellä joku himouskova kalastelee itselleen erityisiä etuja mielikuvitusolentoonsa vedoten? No, täältä palstalta on hyvä aloittaa, täällähän ne yhteiskunnalliset muutokset saavat lain voiman.
espoolaisisä osoittaa, että maailma on hulluja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla Rydman-fani tai persu. Itse en ole kumpaakaan. Mutta Rydman on oikeassa puoluekannasta riippumatta. Täällähän on vallalla sellainen käsitys että vain vihreiden ja demarien puheet on totta ja kukaan persuista ei voi puhua mitään järkevää. Normaali ihminen osaa katsoa poliitikkojen puheitakin siten että erottaa paskanpuhuisen totuudesta puoluekannasta riippumatta.
Hyvä kirjoitus sinulla!
Se on just näin.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon persuja ja Rydmannia ihan kärjessä, mutta tässä asiassa olen hänen kanssaan samaa mieltä. Suvivirsi on kulttuuria, eikä uskonnon tuputusta.
Mutta toivottavastise häiskä vie jutun oikeuteen ja häviää kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Wille on kyllä oikeassa siinä, että perustuslakivaliokunta on jo aiemmin ottanut kantaa, ettei kouluissa esitetty suvivirsi ole uskonnollista tuputusta.
Eri juttu sitten se, kuinka Wille erehtyi ottamaan selfien emänarsisti Meghanin kanssa, ja briteille paljastui Willen taustat.
Jännä että se nuoruuden kokoomuslaisuus on briteille niinkin iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon persuja ja Rydmannia ihan kärjessä, mutta tässä asiassa olen hänen kanssaan samaa mieltä. Suvivirsi on kulttuuria, eikä uskonnon tuputusta.
Mutta toivottavastise häiskä vie jutun oikeuteen ja häviää kuten kuuluukin.
Olen tässä kohtaa samaa mieltä Rydmanin kanssa. Ihan asiaa puhui.
Vierailija kirjoitti:
Suvirrelläkö Suomi saadaan nousuun, Euroopan pahin työttömyys ja valtion velkaantuminen laskuun?
Lycka till tälle tyhmälle ap:lle
Free, free Palestine !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siellä joku himouskova kalastelee itselleen erityisiä etuja mielikuvitusolentoonsa vedoten? No, täältä palstalta on hyvä aloittaa, täällähän ne yhteiskunnalliset muutokset saavat lain voiman.
Free, free Palestine !
Tuo valittaja kuormittaa systeemiä kymmenillä valituksillaan. Suvivirsi ei ole ainoa. Kalliiksi tulee tällainen periaatteen "henkilö." Niinpä sarjavalittajiin ollaa puuttumassa sanktioimalla tuollainen toiminta.
Eihän tuo ole täysilläkäyvän toimintaa.